Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 11:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hallohallo, een tijdje weggeweest van HT wegens andere dingen en drukte etc, probeer ik hier wat vaker en meer te posten weer.
Daarom bijt ik de spits af met een klein knallertje van 16 minuut 34 EXACT ;)
Geen lang mixje nee maar voor de nieuwschierigen of mensen die het leuk vinden om te zien heb ik het ook met video opgenomen.
Mixje is zonder saaie en standaart intro outro overgangen, maar dan ook 16 minuten lekker doorknallen.
Veel plezier :cool:


Tracklist:

1.Coone & B-Front - Crossin' Over
2.Digital Punk - Burn (B-Front Remix)
3.Titan - Born To Fight
4.E-Force - Crucifix
5.B-Front - Mysterias
6.Chris One & The Machine - Different Kind Of Therapy (therapy mix)

Set:

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 11:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Altijd leuk om te zien, zal binnenkort eens kijken of ik ook zo een mix op kan nemen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 12:44 
 
Hardtraxxer

Voor dit soort filmpjes van het mixen is een topic in het dj's gedeelte, misschien wel leuk om hem daar ook bij te zetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 12:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Casparaa schreef:
Voor dit soort filmpjes van het mixen is een topic in het dj's gedeelte, misschien wel leuk om hem daar ook bij te zetten


Klopt, dat topic heb ik zelf aangemaakt haha, kan hem daar ook idd plaatsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 12:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thnx Zenda, laat me ff weten ik vind t ook altijd wel nice om te zien hoe een ander dat doet:)
Nu nog opgenomen met een DJM-350, die van mij ga ik verkopen en een 800 halen, dan komen er zeker meer filmpjes en iets meer mogelijkheid :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal ff luisteren, maar volgens mij moeten alle setjes op HT (helaas) 30+ min lang/kort zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 13:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Moet alleen nog even kijken hoe ik t ga fixen, laptop webcam is vrij crappy en weet niet of we er nog ergens een hebben liggen. Zodra het gelukt is verschijnt ie online :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 13:55 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Grappig om te zien, mix naar Crucifix was baas :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 14:05 
 
Hardtraxx Addict

Lekkere tl. Gaat vanmiddag aan! +1 voor video, altijd handig om weer wat dingetjes van te leren/jatten
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet man! Mixwerk ook erg lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 15:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
Moet alleen nog even kijken hoe ik t ga fixen, laptop webcam is vrij crappy en weet niet of we er nog ergens een hebben liggen. Zodra het gelukt is verschijnt ie online :P


Achja, dat van mij is ook niet al te scherp vind ik. Heb gewoon een Microsoft HD cam die normaal wel strak moet zijn. Ducktape aan de muur en plakken die cam :P

Tnx voor de reactie's ik neem nog wel een langere op, alhoewel ik niet denk dat er echt mensen zitten te wachten om mij een uur te zien draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 15:15 
 
Hardtraxx Elite

Vet filmpje en zeeer goed mixwerk, erg leuk om naar te luisteren/kijken! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 16:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SiweZ schreef:
Zenda schreef:
Moet alleen nog even kijken hoe ik t ga fixen, laptop webcam is vrij crappy en weet niet of we er nog ergens een hebben liggen. Zodra het gelukt is verschijnt ie online :P


Achja, dat van mij is ook niet al te scherp vind ik. Heb gewoon een Microsoft HD cam die normaal wel strak moet zijn. Ducktape aan de muur en plakken die cam :P

Tnx voor de reactie's ik neem nog wel een langere op, alhoewel ik niet denk dat er echt mensen zitten te wachten om mij een uur te zien draaien.


Ik kan hier wel een uurtje naar kijken hoor, vind het altijd wel interessant, als de mogelijkheid er is kijk ik op feestjes ook vaak met de DJ's mee :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Binnenkort ook misschien een keer proberen. Een maat van mij heeft een go pro camera. Die kan ik wel ergens neerzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja wederom heerlijk mixwerk krl! Echt heel sweety
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 17:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thnx man :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 12:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@zenda,

Je kunt gewoon opnemen met je iphone! en dan renderen in sony vegas. Ik heb ook van dit soort filmpjes van mezelf gefilmd met een ipad of iphone:P
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle