Tracklist: 1. Zany - Endless 2. D-Block & S-Te-Fan - Supernova 3. A-Lusion - In Trouble 4. Noisecontrollers - Rushroom 5. Abyss & Judge - Hardstyle Revolution (Showtek Remix) 6. Coone vs Dbstf - Crank 7. The Pitcher - Another Day In My Life 8. Wildstylez - Pleasure 9. Southstylers - Crystal 10. Wildstylez - The Phantom Beat 11. Showtek - We Live For The Music (Noisecontrollers Remix) 12. Donkey Rollers - We Are One 13. Zany & Tatanka ft. Mc Dv8 - Front 2 Back 14. Alpha Twins vs Seizure - Drop The Beats Out 15. Crypsis & Kold Konexion - Dust In Your Eyes 16. The Machine - Pendulum 17. Donkey Rollers - Immeasurably 18. Ran-D vs Alpha Twins - Frightnight 19. B-Front & Bass Modulators - Quarantine 20. Josh & Wesz ft. Low-E - I've Lost You
Dit is nog niet met m'n gear gemixt, maar ik wilde nog een nieuw setje voor op vakantie en ik kan nog niet recorden met m'n gear dus daarom toch nog maar een keertje vdj gebruikt
Gaarne zie ik een naamswijziging van uwe vorige topic aangaande een dj-set geschieden, bij voorbaat dank.
Mooie lijst En weet je al welke gear te kopen om vanaf je hardware te recorden? Ik moet dat zelf namelijk ook nog kopen, maar heb me er niet in verdiept . Dacht dat enkel een geludiskaart nodig was maar not sure.
Gaarne zie ik een naamswijziging van uwe vorige topic aangaande een dj-set geschieden, bij voorbaat dank.
Mooie lijst En weet je al welke gear te kopen om vanaf je hardware te recorden? Ik moet dat zelf namelijk ook nog kopen, maar heb me er niet in verdiept . Dacht dat enkel een geludiskaart nodig was maar not sure.
Haha
Ik heb de gear al wel (Behringer DDM4000) maar als ik record op m'n laptop met audacity zit er een enorme ruis op, dus ik moet een andere geluidskaart hebben inderdaad
Ik heb zelf altijd gewoon een dubbele tulp naar 3,5 mm jack kabel lopen tussen mn mixer en laptop, en dan met audacity opnemen... Hoef je alleen maar die kabel te kopen
Ik heb zelf altijd gewoon een dubbele tulp naar 3,5 mm jack kabel lopen tussen mn mixer en laptop, en dan met audacity opnemen... Hoef je alleen maar die kabel te kopen
Heb ik ook, en hij record ook wel, maar de ruis blijft aanwezig, ook als ik de instellingen aanpas bij audacity. Of ik moet ze alsnog verkeerd hebben staan.. Hoe heb jij alles staan dan?
Dan probeer ik dat in eerste instantie, dan zie ik vanzelf of het ruist of niet .
Het is al een paar maand geleden dat ik nog een hardstyle set heb gedownload (omdat de meeste tracklists me gewoon niet aanspreken), maar deze tracklist is echt heerlijk ! Hardstyle nummers van +/- 2007 - 2008
Het is al een paar maand geleden dat ik nog een hardstyle set heb gedownload (omdat de meeste tracklists me gewoon niet aanspreken), maar deze tracklist is echt heerlijk ! Hardstyle nummers van +/- 2007 - 2008