Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Download Mandy @ Defqon.1 2015 Purple :


Tracklist:
1. Zatox & Villain - Action
2. Waverider - Skyscraper
3. Psyko Punkz - Hit The Bong
4. Crypsis - Break Down Low
5. The Prodigy - Omen (The Anarchist Bootleg)
6. Mandy - Reset Your Mindset
7. D-Block & S-Te-Fan - Takin' Off (2014 Edit)
8. Coone - Aladdin On E
9. Frequencerz - Warrior (Emporium 2015 Anthem)
10. ID
11. DJ Mystery - Punani (Psyko Punkz Remix)
12. Zatox - Red Alert
13. Ran-D ft. E-Life - The Hunt
14. Hard Driver - Nothing
15. Stereotuners - When I Buzz
16. Tatanka - Klassika
17. Brennan Heart - Outta My Way (Sub Sonik Remix)
18. Digital Mindz & Riiho - Destroy
19. Requiem - Collateral Damage
20. Frequencerz - Rockstar
21. Sub Zero Project - Funky Shit
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerlijk is eerlijk: wel veel verschillende artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerlijk is eerlijk: Bedroevend BPM, bedroevende overgangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 11:46 
 
Hardtraxxer

OMG! meen je niet.. die overgangen.. xd :x bijna elke overgang zit er naast.. dit kan je toch niet serieus neerzetten op een festival :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 11:59 
 
Hardtraxx Elite

Leonidas schreef:
Eerlijk is eerlijk: wel veel verschillende artiesten.

Is dat een kunst ofzo dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 12:01 
 

Grudgie schreef:
bijna elke overgang zit er naast..


Qua beatmatchen klopt het meeste wel alleen de overgangen zijn echt lelijk >.<

En dan zijn wij de 'haters gonna hate' mensen xd Mevrouw produceert niet zelf.. Oké dat wordt zo goed als toegegeven, netjes! Dan moet je iets anders goed kunnen toch? Meestal is het dan interessant kunnen draaien! Ook dit kan ze niet.. Waar zijn (zoals vermeld) al die jaren oefenen dan gebleven? Dan blijft dus over dat ze een leuk koppie heeft, that's it! Sorry hoor maar hier loop ik niet warm voor en dan is wat mij betreft alle kritiek gewoon terecht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Leonidas schreef:
Eerlijk is eerlijk: wel veel verschillende artiesten.

Is dat een kunst ofzo dan?

Nope, maar iets wat wel wordt verweten aan andere djs. Kun je aan haar niet verwijten. Heb niks geluisterd, puur afgegaan op de tracklist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 14:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grudgie schreef:
OMG! meen je niet.. die overgangen.. xd :x bijna elke overgang zit er naast.. dit kan je toch niet serieus neerzetten op een festival :lol:


Overdrijven is ook een vak :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 15:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wauw wat tergend slecht gemixt dit. En dat terwijl de verhalen gingen dat ze niet kon produceren maar "wel goed kon mixen". Hoor er maar weinig van terug,
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 16:19 
 

Ik heb de onzinreacties en de reacties die gewoon veel te ver gaan maar even verwijderd. Vanaf hier gewoon normaal reageren. Kritiek hebben is prima, iemand gewoon keihard beledigen niet, en grappig proberen te zijn ook niet, dat doe je maar in het off-topic gedeelte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 17:34 
 

Leuke tracklist en het mixwerk interesseert me geen bal ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had net toevallig op staan: Psyko Punkz @ Defqon.1 2009 Purple.
Toen zag ik deze staan. Toen dacht ik, hoe was de line up van de Purple destijds en welke namen hebben het daadwerkelijk gehaald. Want het is toch echt een talenten podium.

De line up in 2009 (dik gedrukt de dj's die het gered hebben uiteindelijk):
11:00 - 12:00: The Mindplayer
12:00 - 13:00: Atmozfears
13:00 - 14:00: Beat Providers (E-Force wel, andere gast, geen idee)
14:00 - 15:15: Ran-D
15:15 - 16:30: Dailucia (in zekere zin ook wel)
16:30 - 17:45: Psyko Punkz
17:45 - 19:00: d'Stylerz
19:00 - 20:15: B-Front
20:15 - 21:30: Digital Punk
21:30 - 23:00: Profyler

Ik heb niet de indruk dat deze Mandy in dit rijtje hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 18:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ik had net toevallig op staan: Psyko Punkz @ Defqon.1 2009 Purple.
Toen zag ik deze staan. Toen dacht ik, hoe was de line up van de Purple destijds en welke namen hebben het daadwerkelijk gehaald. Want het is toch echt een talenten podium.

De line up in 2009 (dik gedrukt de dj's die het gered hebben uiteindelijk):
11:00 - 12:00: The Mindplayer
12:00 - 13:00: Atmozfears
13:00 - 14:00: Beat Providers (E-Force wel, andere gast, geen idee)
14:00 - 15:15: Ran-D
15:15 - 16:30: Dailucia (in zekere zin ook wel)
16:30 - 17:45: Psyko Punkz
17:45 - 19:00: d'Stylerz
19:00 - 20:15: B-Front
20:15 - 21:30: Digital Punk
21:30 - 23:00: Profyler

Ik heb niet de indruk dat deze Mandy in dit rijtje hoort.


Is ook niet relevant eigenlijk, aangezien meer dan de helft van het hierboven genoemde lijstje al grotendeels hun naam gevestigd hadden.

Mandy hoor hier absoluut niet tussen. Ergens is het ook niet eens haar schuld, maar de schuld van de initiatiefnemers die haar in de armen genomen hebben en haar gewoon voor lul zetten en voor de leeuwen gooien.

Om eerlijk te zijn, het is niet goed, laat het duidelijk zijn. MAAR... Dat ze haar werk moet verfijnen moge wel duidelijk zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 18:10 
 
Hardtraxx Veteran

Tracklist is ook niet heel interessant. Mixwerk nog niet gehoord, maar aan de reacties te zien zal dat ook niet denderend zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een random vage kutlijst zeg, lijkt wel ofze lukraak nummers uit dr collectie gekozen heeft.. en als lekker wijf van dirty workz kan je toch wel een stel promotjes regelen, op zn minst POW! van hard driver ofzo? dat had het nog enigzins interessant gemaakt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2015 01:05 
 

Die Phaser ook nog even aan laten staan als de kick Break Down Low erin komt :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 09:47 
 

stefaneke schreef:
Die Phaser ook nog even aan laten staan als de kick Break Down Low erin komt


Och jezus :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 09:54 
 

dit is niet best :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Charon_NL schreef:
Is ook niet relevant eigenlijk, aangezien meer dan de helft van het hierboven genoemde lijstje al grotendeels hun naam gevestigd hadden.

Mandy hoor hier absoluut niet tussen. Ergens is het ook niet eens haar schuld, maar de schuld van de initiatiefnemers die haar in de armen genomen hebben en haar gewoon voor lul zetten en voor de leeuwen gooien.

Nouja, het zegt wel wat over wat Q-Dance tegenwoordig als talenten ziet. Natuurlijk kan deze dame er niet zo veel aan doen. Iedereen die deze kans zou krijgen had het gedaan. Maar het is wel jammer dat Q-Dance haar die plek geeft terwijl er volgens mij zat andere talentvolle artiesten zijn die eerder dat podium zouden moeten krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 11:34 
 

wat een kutset.
Saphera schreef:
Wauw wat tergend slecht gemixt dit. En dat terwijl de verhalen gingen dat ze niet kon produceren maar "wel goed kon mixen". Hoor er maar weinig van terug,
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 12:51 
 

Citaat:
Het maken van opmerkingen die beledigend, haatzaaiend, off-topic of compleet onnodig zijn kunnen een waarschuwing of zelfs een ban opleveren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 12:58 
 

Fekete schreef:
Citaat:
Het maken van opmerkingen die beledigend, haatzaaiend, off-topic of compleet onnodig zijn kunnen een waarschuwing of zelfs een ban opleveren.

Onder welke viel het dan? Wanneer is iets onnodig? Was die tweede post haatzaaiend? Beledigend? Ik beschreef juist wát Mandy deed en niet wat ze ís. Wanneer is kritiek beledigend? Hoezo laat je het wel staan dat het een kutset is? Waarom mag Saphera zeggen dat het slecht gemixt is maar ik niet zeggen waarom het slecht gemixt was? Aangezien ik geen PB krijg doe ik het maar zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 13:00 
 

Nazale schreef:
Aangezien ik geen PB krijg doe ik het maar zo.

Ik ben jou geen PB verschuldigd. Als je hier verder op wilt ingaan dan mag jij mij een PB sturen.

Hieronder verder on-topic aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Mevrouw produceert niet zelf.. Oké dat wordt zo goed als toegegeven, netjes! Dan moet je iets anders goed kunnen toch? Meestal is het dan interessant kunnen draaien! Ook dit kan ze niet.. Waar zijn (zoals vermeld) al die jaren oefenen dan gebleven? Dan blijft dus over dat ze een leuk koppie heeft, that's it! Sorry hoor maar hier loop ik niet warm voor en dan is wat mij betreft alle kritiek gewoon terecht!

Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 13:19 
 

pim0412 schreef:
Kiloknaller schreef:
Mevrouw produceert niet zelf.. Oké dat wordt zo goed als toegegeven, netjes! Dan moet je iets anders goed kunnen toch? Meestal is het dan interessant kunnen draaien! Ook dit kan ze niet.. Waar zijn (zoals vermeld) al die jaren oefenen dan gebleven? Dan blijft dus over dat ze een leuk koppie heeft, that's it! Sorry hoor maar hier loop ik niet warm voor en dan is wat mij betreft alle kritiek gewoon terecht!

Dit.


eens
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle