Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2010 14:04 
 
Hardtraxxer

Download Headhunterz @ Defqon.1 2010 Australia (Stage Red):
http://www31.zippyshare.com/v/89473370/file.html (PROPERLY TAGGED)

Mirror:
http://www26.zippyshare.com/v/17228661/file.html (UNTAGGED)

Tracklist:
01. Builder - Her Voice (Headhunterz Remix)
02. Headhunterz - Hate It Or Love It (Live Edit)
03. Brooklyn Bounce - Club Bizzare (Headhunterz & Noisecontrollers Remix)
04. Headhunterz & Brennan Heart - The MF Point Of Perfection
05. Gostosa - Sutra
06. Headhunterz - Subsonic (Hardbass Edit)
07. Headhunterz & Wildstylez vs. Noisecontrollers - Tonight
08. Headhunterz & Noisecontrollers - The Space We Created
09. Headhunterz - Save Your Scrap For Victory (DefQon. 1 Australia 2010 Anthem)
10. Project One - Art Of Creation (Wildstylez edit?)
11. Headhunterz - The Sacrifice (Brennan Heart Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2010 14:06 
 
Hardtraxxer

Hij vulde elke verwachting in die ik er van had!
Weinige dus..
1 of 2 leuke nummertjes gehoord,
maar voor de rest..
tjah

Deze hele defqon1. Australia editie lijkt op een hitparade gecombineerd met sets met de meest niet originele tracklists.

maar als die aussies het graag hebben..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2010 14:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Project One - Art Of Creation is die dikke edit die Wildstylez ook gebruikte bij z'n afsluiter.. Weet niet hoe de edit heet maar het is hem wel :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2010 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo blij dat ik niet naar dit feest ben gegaan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2010 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Zo blij dat ik niet naar dit feest ben gegaan ^^


Ik vind het wel jammer, het was gratis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2010 14:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Zo blij dat ik niet naar dit feest ben gegaan ^^


Ik had graag gewild hoor ;) maar ja jij wou weer is niet :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2010 14:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2010 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Knallende afsluiter :huh:
:lol: :lol:


Addo schreef:
maar als die aussies het graag hebben..

Die weten niet beter en zijn al lang blij dat dit feest er is, wat dat betreft zijn wij Nederlanders ook wel extreme mierenneukers aan het worden (Ik doe er zelf aan mee, maar probeer soms iets minder te doen en dan betrap ik mezelf er op dat het allemaal best leuk is, ook de platen die ik eigenlijk te 'soft' vind :))
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2010 15:31 
 
Hardtraxxer

Inno schreef:
Knallende afsluiter :huh:
:lol: :lol:


Addo schreef:
maar als die aussies het graag hebben..

Die weten niet beter en zijn al lang blij dat dit feest er is, wat dat betreft zijn wij Nederlanders ook wel extreme mierenneukers aan het worden (Ik doe er zelf aan mee, maar probeer soms iets minder te doen en dan betrap ik mezelf er op dat het allemaal best leuk is, ook de platen die ik eigenlijk te 'soft' vind :))


ja weet wat je bedoeld hoor, en ik kan er soms ook niet tegen
maar dit is dan toch werkelijk weer dat je zegt...

als afsluiter, kom nu, zelfs geen hardcore plaat om ietsje harder te gaan op het einde..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2010 16:31 
 
Hardtraxx Newbie

Pff wat een tracklist zeg xd
Hier kun je n feest mee afsluiten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2010 16:43 
 
Hardtraxx Veteran

HAHAHAHAHHAHAA

sodeju zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2010 18:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hoe zit het numet die contest eigenlijk?
van die anthem
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 17:15 
 

Addo schreef:
maar als die aussies het graag hebben..
Die weten niet beter en zijn al lang blij dat dit feest er is, wat dat betreft zijn wij Nederlanders ook wel extreme mierenneukers aan het worden (Ik doe er zelf aan mee, maar probeer soms iets minder te doen en dan betrap ik mezelf er op dat het allemaal best leuk is, ook de platen die ik eigenlijk te 'soft' vind :))


Hier sluit ik me compleet bij aan. Als ik op Defqon.1 Australië was geweest en deze afsluiting had gehad was ik super blij geweest. Ik houd van het werk van B-Front, Psyko Punkz, Ran-D enzovoorts, maar deze nummers gaan er bij nog steeds in (terwijl ik vaak geneigd ben om te zeggen dat het een !@#$% tracklist is)!

De mensen die dit niet kunnen waarderen kunnen, zoals ik eerder heb gezegd, zich er beter bij neerleggen want de groep die dit blijft roepen blijft, en dat heb ik al eens eerder gezegd, veel kleiner dan de groep die er wel van houden. Start loving it!

Geloof me artiesten als Headhunterz kunnen nogsteeds knallen, zoals wij mierenneukers dat graag zien, maar deze zijn zeker deels gebonden aan de concepten van Q-Dance en wat de doelgroep (het grotere gedeelte waar ik het over heb) daadwerkelijk wil. Vergelijk dit een beetje met Headhunterz die bij Decibel op de Euphoria stage staat of op de main.

Laat de discussie maar losbranden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 17:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zelfs gratis hoefde ik hier nog niet zo zeer heen. Hier ga je als verwende Nederlander toch niet meer op los?
@Abso; die grotere doelgroep waar Q zich op richt, is over een jaartje weer weg uit de scene en hou je
de diehards over. Als Q niet op tijd is met haar concepten wat harder maken, verliezen ze haar positie
als marktleider. Mark my words.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 17:22 
 

Mol schreef:
Zelfs gratis hoefde ik hier nog niet zo zeer heen. Hier ga je als verwende Nederlander toch niet meer op los?
@Abso; die grotere doelgroep waar Q zich op richt, is over een jaartje weer weg uit de scene en hou je
de diehards over. Als Q niet op tijd is met haar concepten wat harder maken, verliezen ze haar positie
als marktleider. Mark my words.

Gericht op Nederland ben ik dit compleet met je eens. Vooral het laatste jaar heb ik het gevoel dat Q-Dance een stuk meer terughoudend is met de concepten zoals Q-Base en Defqon.1 en dat de organisatie zich op het moment een stuk meer aan het richten is op Australië. De eindshow van Defqon.1 Festival Australië ziet er bijvoorbeeld een stuk dikker uit dan die van Nederland en dat is nog maar één ding..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 17:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klopt, maar ze moeten wel een hoge innovatie factor houden willen ze ook globaal er wat van gaan maken.
Anders is die hele hardstyle hype die nu wereldwijd aanslaat zo voorbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Absolutsen schreef:
Addo schreef:
maar als die aussies het graag hebben..
Die weten niet beter en zijn al lang blij dat dit feest er is, wat dat betreft zijn wij Nederlanders ook wel extreme mierenneukers aan het worden (Ik doe er zelf aan mee, maar probeer soms iets minder te doen en dan betrap ik mezelf er op dat het allemaal best leuk is, ook de platen die ik eigenlijk te 'soft' vind :))


Hier sluit ik me compleet bij aan. Als ik op Defqon.1 Australië was geweest en deze afsluiting had gehad was ik super blij geweest. Ik houd van het werk van B-Front, Psyko Punkz, Ran-D enzovoorts, maar deze nummers gaan er bij nog steeds in (terwijl ik vaak geneigd ben om te zeggen dat het een !@#$% tracklist is)!

De mensen die dit niet kunnen waarderen kunnen, zoals ik eerder heb gezegd, zich er beter bij neerleggen want de groep die dit blijft roepen blijft, en dat heb ik al eens eerder gezegd, veel kleiner dan de groep die er wel van houden. Start loving it!

Geloof me artiesten als Headhunterz kunnen nogsteeds knallen, zoals wij mierenneukers dat graag zien, maar deze zijn zeker deels gebonden aan de concepten van Q-Dance en wat de doelgroep (het grotere gedeelte waar ik het over heb) daadwerkelijk wil. Vergelijk dit een beetje met Headhunterz die bij Decibel op de Euphoria stage staat of op de main.

Laat de discussie maar losbranden..
Deze afsluiting is echt walgelijk, 153/154 bpm is het laatste nummer.. op 160 was het waarschijnlijk al veel leuker geweest.. maarja volgens mij was heel dit feestje slecht (voor ons iig).. alleen maar commerciele meuk, toneshifterz & alpha2 had nog wel wat leuke nummers.. en natuurlijk weten we niet hoe b-front heeft gedraaid, maar hem kennende zal hij wel goed gedraaid hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wie is die Gostosa? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

10. Project One - Art Of Creation (Wildstylez edit?)... is gewoon de normale hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poepislekker schreef:
wie is die Gostosa? xd


Heus ken je Gostosa niet :drool:
En die :drool: is voor der uiterlijk.
Voor de rest wil je haar niet kennen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 19:28 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ze kan nog net zelf op het play knopje drukken, alhoewel ik dat betwijfel als ik zie dat hhz hem instart....
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Zelfs gratis hoefde ik hier nog niet zo zeer heen. Hier ga je als verwende Nederlander toch niet meer op los?
@Abso; die grotere doelgroep waar Q zich op richt, is over een jaartje weer weg uit de scene en hou je
de diehards over. Als Q niet op tijd is met haar concepten wat harder maken, verliezen ze haar positie
als marktleider. Mark my words.


Laten we het hopen. :)

__

Die eindshow ziet er wel mooi uit, maar ook wel grappig dat 70% met zijn camera in de lucht zit en te genieten. Ipv op een ragplaat keihard los te gaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 20:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@poepislekker

Luister die kick dan vriend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2010 10:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

is een editje van wildstylez :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2010 21:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wa un meuk :/
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle