Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zoek t maar lekker zelf uit met die naam
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2015 14:13 
 
Hardtraxx Veteran

11 Ran-D - F*ck EDM
12 Phuture Noize - Hope
13 Ran-D - I Am Legion
14 Gunz For Hire - May God Be With You

Sinds wanneer zijn deze platen uit :huh: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2015 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
11 Ran-D - F*ck EDM
12 Phuture Noize - Hope
13 Ran-D - I Am Legion
14 Gunz For Hire - May God Be With You

Sinds wanneer zijn deze platen uit :huh: ?

Hope is wel uit, die andere niet. Blackness en Kountdown ook niet trouwens. Check die stop-play-overgangen dan :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2015 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op zich geen verkeerd lijstje, ondanks dat er platen inzitten die nog niet gereleased zijn.
Daarnaast kan het mixwerk nog wel wat oefening gebruiken, inderdaad aardig wat stop and play en daarnaast zo nu en dan ook nog eens flink naast de juiste tel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2015 18:05 
 
Hardtraxx Crew

ErikZ schreef:
11 Ran-D - F*ck EDM
13 Ran-D - I Am Legion
14 Gunz For Hire - May God Be With You

Sinds wanneer zijn deze platen uit :huh: ?

Radio Edits. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 02:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardForceNL schreef:
Fantazoo schreef:
Op zich geen verkeerd lijstje, ondanks dat er platen inzitten die nog niet gereleased zijn.
Daarnaast kan het mixwerk nog wel wat oefening gebruiken, inderdaad aardig wat stop and play en daarnaast zo nu en dan ook nog eens flink naast de juiste tel.

Je bedoelt de switch neem ik aan? daar waar track A wegvalt voor B... Ik luister zelf niet zo heel veel RAW dus ken de platen niet allemaal even goed, een complete RAW mix is op verzoek gedaan, vandaar ik dus ook niet weet of er nog een 2e gaat komen ;).. Kans is aanwezig dat het helemaal ophoud.

Stop en play valt op zich mee, probleem is dat ik de track niet "aan" mee laat lopen soms waardoor ie dus ineens erin komt zonder de overgang mee te krijgen, met name bij edits gezien ze vaak geen outro bevatten of best klote eindigen om uit te mixen.. Anyway nog wel wat werk nodig inderdaad ;)


Ik bedoel inderdaad de switch inderdaad. Probeer de volgende keer tracks te gebruiken die als full gereleased zijn of klop eens aan bij de desbetreffende artiest of je de full kan krijgen (een aantal artiesten zijn hiertoe best bereid).
Verder wel kudo's voor hoe je de kritieken oppakt, :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 17:26 
 
Hardtraxxer

Fantazoo schreef:
HardForceNL schreef:
Fantazoo schreef:
Op zich geen verkeerd lijstje, ondanks dat er platen inzitten die nog niet gereleased zijn.
Daarnaast kan het mixwerk nog wel wat oefening gebruiken, inderdaad aardig wat stop and play en daarnaast zo nu en dan ook nog eens flink naast de juiste tel.

Je bedoelt de switch neem ik aan? daar waar track A wegvalt voor B... Ik luister zelf niet zo heel veel RAW dus ken de platen niet allemaal even goed, een complete RAW mix is op verzoek gedaan, vandaar ik dus ook niet weet of er nog een 2e gaat komen ;).. Kans is aanwezig dat het helemaal ophoud.

Stop en play valt op zich mee, probleem is dat ik de track niet "aan" mee laat lopen soms waardoor ie dus ineens erin komt zonder de overgang mee te krijgen, met name bij edits gezien ze vaak geen outro bevatten of best klote eindigen om uit te mixen.. Anyway nog wel wat werk nodig inderdaad ;)


Ik bedoel inderdaad de switch inderdaad. Probeer de volgende keer tracks te gebruiken die als full gereleased zijn of klop eens aan bij de desbetreffende artiest of je de full kan krijgen (een aantal artiesten zijn hiertoe best bereid).
Verder wel kudo's voor hoe je de kritieken oppakt, :thumbup:


Dat heb ik al zo vaak gedaan.. Nooit reactie gekregen, welke dj's doen dit zoal dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardstylegeneration schreef:
Dat heb ik al zo vaak gedaan.. Nooit reactie gekregen, welke dj's doen dit zoal dan?


Geen enkele DJ doet dat, helemaal niet als ze je niet kennen ;) . Lijkt me ook vrij logisch...

Topic gaat dicht, staan idd promo's in.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle