Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp 1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-05-2012, 09:04 

Hardtraxxer

Episode #6 - Hard 'N Loud (Defqon 2012 Special):

Download:
http://www63.zippyshare.com/v/2813169/file.html

Tracklist:
1.Intro
2.Noisecontrollers - Unite
3.The pitcher ft. Slim shore - this is who we are
4.Waverider - Be as one
5.Noisecontrollers - Set U Free
6.Headhunterz - save your scrap for victory
7.Headhunterz - Back in the days
8.Hardwell - Spaceman (Headhunterz Remix)
9.Zatox - Opera
10.Frontliner - Never come down
11.Zatox - The legend
12.Wildstylez - Shadow
13.Zatox - Unite
14.Dutch master - million miles away (Noisecontrollers remix)
15.Technoboy - Ti sento (Waverider remix)
16.Headhunterz - Headshot

Hoop dat jullie het een vet mixje vinden! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-05-2012, 09:10 

Hardtraxx Veteran

Beetje veel Headhunterz, Zatox & Noisecontrollers? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-05-2012, 09:11 

Hardtraxxer

Hij pakt de video niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-05-2012, 09:12 

Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Beetje veel Headhunterz, Zatox & Noisecontrollers? :P

haha ja het blijft defqon he, dan moet ik snel denken aan die namen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-05-2012, 09:13 

Hardtraxx Veteran

R-shot schreef:
Hij pakt de video niet?

http:// van maken ipv https:// :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-05-2012, 11:31 

Hardtraxx Veteran

Wat een verschrikkelijke tracklist. Joehoe Jor-D, wanneer wordt het Liveset board eens onder handen genomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-05-2012, 17:24 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Wat een verschrikkelijke tracklist. Joehoe Jor-D, wanneer wordt het Liveset board eens onder handen genomen?

Als dat zijn smaak is , mag hij hier toch een set posten? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-05-2012, 17:29 

Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-05-2012, 13:08 

Hardtraxx Elite

Gangsterdwerg schreef:

Doe normaal man, als het je smaak niet is, oke, maar doe gewoon normaal...

Plus, hij is er mee bezig dus wacht het gewoon af...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-05-2012, 18:06 

Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:

haha tja ik gebruik in me setjes alleen tracks die ik wel vet vind, of jullie het vet vinden of niet is aan jullie :P sommige wel en sommige niet :)
Maar dat het nou meteen weg moet vanwegen te slecht haha gaat dat niet beetje tever? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-05-2012, 18:29 

Hardtraxxer

teupie schreef:
Gangsterdwerg schreef:

Doe normaal man, als het je smaak niet is, oke, maar doe gewoon normaal...

Plus, hij is er mee bezig dus wacht het gewoon af...

R-shot schreef:
haha tja ik gebruik in me setjes alleen tracks die ik wel vet vind, of jullie het vet vinden of niet is aan jullie :P sommige wel en sommige niet :)
Maar dat het nou meteen weg moet vanwegen te slecht haha gaat dat niet beetje tever? xd

Helemaal mee eens, maarja veel van het hardtraxx volk hier denkt dat hardstyle alleen maar hardstyle genoemd mag worden wat zij alleen maar leuk vinden. :nono:

Ik neem hem iig mee,lekker hoor! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-05-2012, 09:48 

Hardtraxx Veteran

R-shot schreef:
Gangsterdwerg schreef:

Toevallig zijn alle tracks die jij vet vindt óf de nieuwste releases, óf overplayed hitjes. Ik stel voor dat je eens wat verder kijkt dan je neus lang is voordat je gaat DJ'en. Er zijn meer artiesten dan die standaard meuk die jij hier post en die maken over 't algemeen ook veel frissere en originelere tracks. Kan me niet voorstellen dat er veel members zijn die op een set als deze zitten te wachten. Speciaal voor jou ook even een klein stukje geluisterd. Als je nou fantastisch zou mixen dan levert dat nog wat bonus punten op. Maar mixwerk is vrij standaard en volgens mij ook PC-mix? Komt erop neer dat je set gewoon weinig toevoegt aan al die 305.697 andere sets die hier per dag worden gepost. Probeer eens wat origineels te doen! Oja en breng eens wat opbouw aan in je set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-05-2012, 12:07 

Hardtraxx Veteran

Het is zijn set, je gaat de dj bij een feest ook niet vertellen wat ie moet draaien.
Let maar niet op sommigen, die vinden dat het geen hardstyle is als er een melodie in zit.

Het is een defqon special, het anthem word gemaakt door Heady Wildstylez en NC dan is het logisch dat hun er in zitten lijkt me. Misschien was het ook leuk om andere namen van de line-up mee te nemen die op de main staan, zoals crypsis.

Ik neem m mee, zitten toch lekkere zomernummertjes tussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-05-2012, 12:35 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
Let maar niet op sommigen, die vinden dat het geen hardstyle is als er een melodie in zit.

Sterk argument :') Heb ik nooit beweerd namelijk. En volgens mij noem ik in mijn post meer dan genoeg redenen waarom dit gewoon niets toevoegt. Blijkbaar heb je daar geen onderbouwd weerwoord op anders zou je niet met dit soort kansloze kreten gaan smijten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-05-2012, 13:18 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
D-Nemacyst schreef:

Sterk argument :') Heb ik nooit beweerd namelijk. En volgens mij noem ik in mijn post meer dan genoeg redenen waarom dit gewoon niets toevoegt. Blijkbaar heb je daar geen onderbouwd weerwoord op anders zou je niet met dit soort kansloze kreten gaan smijten.

Waarom zou ik moeite doen op zon kansloos bericht als jij stuurt.
Als jij een setje maakt met de tegenwoordige halve zogenaamde 'raw' hardstyle meuk, moet ik dan ook een mod roepen omdat het me niet aanstaat?
1. Een hitje heet niks voor niks een hitje, het zit een veel sets omdat het aanslaat op een breed publiek, dus bij hem ook, waarom zou hij tracks draaien die hij niks aan vind? En wat de fuck maakt het uit of een track nieuw is of niet, dat is het toppunt van mierenneuken.
2. Er zitten toch wat positieve reacties tussen, als je een setje maakt speciaal voor het gros hier op hardtraxx vind ik het sowieso al een lost case omdat de helft het niks aan vind omdat er geen "raw" spul in zit of een bepaalde soort tracks niet. Je kan niet iedereen aanspreken.
3. Mixwerk is mixwerk, of het nou pc of niet is daar verander je niks aan. het grote deel begint vaak met vdj voordat ze aan het echte spul zitten.

Echt sommige dj's moeten meer een attitude hebben als The Outside Agency
Wij maken en mixen wat WIJ leuk en mooi vinden en je hebt er maar mee te leven, als je het niks vind pleur dan op want dan heb je ook niks bij ons te zoeken.

Aan je quote van alex kan ik al zien jij echt een instelling van een kansloos iemand hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-05-2012, 18:21 

Hardtraxx Elite

D-Nemacyst schreef:
Gangsterdwerg schreef:
D-Nemacyst schreef:

Als jij een setje maakt met de tegenwoordige halve zogenaamde 'raw' hardstyle meuk, moet ik dan ook een mod roepen omdat het me niet aanstaat?
1. Een hitje heet niks voor niks een hitje, het zit een veel sets omdat het aanslaat op een breed publiek, dus bij hem ook, waarom zou hij tracks draaien die hij niks aan vind? En wat de fuck maakt het uit of een track nieuw is of niet, dat is het toppunt van mierenneuken.
2. Er zitten toch wat positieve reacties tussen, als je een setje maakt speciaal voor het gros hier op hardtraxx vind ik het sowieso al een lost case omdat de helft het niks aan vind omdat er geen "raw" spul in zit of een bepaalde soort tracks niet. Je kan niet iedereen aanspreken.
3. Mixwerk is mixwerk, of het nou pc of niet is daar verander je niks aan. het grote deel begint vaak met vdj voordat ze aan het echte spul zitten.

Wij maken en mixen wat WIJ leuk en mooi vinden en je hebt er maar mee te leven, als je het niks vind pleur dan op want dan heb je ook niks bij ons te zoeken.

Aan je quote van alex kan ik al zien jij echt een instelling van een kansloos iemand hebt.

Volkomen mee eens, vind het echt raar, dat wanneer de tracklist je niet aanstaat, je gaat zeuren dat dit weg moet! Dit topic is om een setje te plaatsen en dat doet hij! Als jij mij ergens de regels laat lezen dat hij iets fout doet zal ik mijn woorden terug nemen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-05-2012, 18:31 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
als je een setje maakt speciaal voor het gros hier op hardtraxx vind ik het sowieso al een lost case omdat de helft het niks aan vind omdat er geen "raw" spul in zit of een bepaalde soort tracks niet

:yawn:

Ik weet niet waarom iedereen hier altijd over zanikt, maar waar in hemelsnaam halen jullie dat toch altijd vandaan....???? Gewoon lezen wat je wil lezen ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-05-2012, 18:45 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
D-Nemacyst schreef:
als je een setje maakt speciaal voor het gros hier op hardtraxx vind ik het sowieso al een lost case omdat de helft het niks aan vind omdat er geen "raw" spul in zit of een bepaalde soort tracks niet

:yawn:

Ik weet niet waarom iedereen hier altijd over zanikt, maar waar in hemelsnaam halen jullie dat toch altijd vandaan....???? Gewoon lezen wat je wil lezen ofzo?

Lees de gemiddelde hardstyle releases maar is door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-05-2012, 18:50 

Hardtraxx Veteran

Als iemand een melodie (of wat dan ook) saai of ongeïnspireerd vind, wil dat niet zeggen dat ie alle hardstyle met melodieën saai vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-05-2012, 18:55 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Als iemand een melodie (of wat dan ook) saai of ongeïnspireerd vind, wil dat niet zeggen dat ie alle hardstyle met melodieën saai vind.

Er zijn zat die het zo brengen en ook zat die het anders brengen, je weet best dat er zat van die topics gesloten zijn of hele delen verwijderd zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-05-2012, 10:02 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:

Deze hele discussie heeft geen fuck met raw/mainstream te maken. Het gaat mij er om dat de tracklist gewoon saai is omdat er niks bijzonders of verrassends tussen zit.

De meeste vaste bezoekers van het forum vinden sets met alleen maar hitjes niet interessant. Dat is het enige wat ik aangeef, dat hij eens wat breder moet kijken in zn CD/mp3 map als hij een setje gaat maken.

Nogmaals, raw/mainstream heeft hier geen fuck mee te maken. Ik hou ook van mainstream maar dan moet je er wel een fatsoenlijke set van bouwen. Ik zie weinig positieve reacties eigenlijk. 2 mensen nemen hem mee en das volgens mij meer uit medelijden omdat de poster kritiek krijgt.

Klopt inderdaad, maar een VDJ setje luisteren is voor velen incl mijzelf gewoon stukken minder interessant. Ik draaide vroeger ook met VDJ en toen kreeg ik ook weinig reacties. Als ik van iemand hier een setje meeneem dan geef ik hem vaak uitgebreide feedback op zijn mixwerk en hoop ik dat hij er beter van wordt. Dat ga ik niet doen bij computermixen.

Dus als iemand iets minder vet vindt moet hij zijn bek houden omdat hij anders een hater is? Lekker kortzichtig ben jij. Zo krijg je alleen maar positieve reacties terwijl iets misschien heel slecht is. Een kritische reactie is 10x meer waard want ten eerste is die eerlijk en ten tweede kun je er iets van leren. Heeft niks met haten te maken.

Welke quote? En hoezo kansloos. Ik geef kritiek stomme sukkel, hoezo is dat kansloos?

@ Econz: Dit heeft helemaal geen fuck met een ego te maken. Ik geef gewoon onderbouwde kritiek op een setje en bepaalde mensen bestempelen me dan als hater. Meer hun probleem dan 't mijne. En je laatste zin is helemaal grappig. Moet ik nu gaan balen omdat je mijn mix niet luistert?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-05-2012, 10:09 

Donateur

3.The pitcher ft. Slim shore - this is who we are

Snap echt niet hoe je die nog aan kunt horen, en al helemaal niet als 3e nummer in je set..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-05-2012, 11:13 

Hardtraxx Veteran

Even op de datums letten, volgende maand om dezelfde tijd zal gangsterdwerg weer een uitspatting hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-05-2012, 11:25 

Hardtraxx Elite

Kap gewoon met zeuren dwerg, het enige wat hierop te zeggen is, dit topic is bedoeld voor setjes. Wie ben jij om te beoordelen of dit wel of niet weg moet!? Je mag rustig aangeven dat misterDJ misschien even mag letten op trackkeuze. Zoals jij in je eerste post hier op ingaat is daarentegen de meest kansloze opmerking die er in dit topic gemaakt wordt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-05-2012, 11:45 

Hardtraxx Veteran

Kom op jongens, aan dwerg z'n reactie kan je zien dat hij er niks aan vind. Hij zegt dit op een andere manier dan jij en ik het zullen geven, maar het is alsnog zijn mening. Grotendeels ben ik het ook met hem eens, wat heb je aan een setje met alleen maar hitjes, dat hij ze leuk vind, geen probleem mee, maar dan moet je ook durven aanhoren dat het een set is met alleen maar hitjes. Als iedereen een setje maakt met alleen maar hitjes (Omdat diegene die leuk vind) krijg je dezelfde setjes. Als iedereen een set neerzet die origineel is, krijg je niet dezelfde setjes en dus is er al 1 punt waar niet over geklaagd kan worden.

Het is ook wel leuk dat degene van de set het luchtig op neemt en dat allemaal andere gelijk Dwerg aanvallen :lol:

Ook bijvoorbeeld zulke reacties:

Econz schreef:
Helemaal mee eens, maarja veel van het hardtraxx volk hier denkt dat hardstyle alleen maar hardstyle genoemd mag worden wat zij alleen maar leuk vinden. :nono:

Zijn weer echt totaal onnodig. Slaat ook weer nergens op. Ja, het merendeel van HT houdt van het wat hardere werk, maar bijna allemaal kunnen ook genieten van een goede mainstream plaat. Dat deze weinig uitkomen, kan HT ook niks aan doen. Tevens is niet iedereen van de raw. Er zijn ook genoeg mensen op HT (Even als voorbeeld Kswoosh) die niet te veel van het hardere werk willen maar grotendeels van de melodietjes etc zijn.

kaboem schreef:
Even op de datums letten, volgende maand om dezelfde tijd zal gangsterdwerg weer een uitspatting hebben

Kaboem, jij voegt je gewoon in een discussie waar je, eigenlijk, niks mee te maken hebt, om vervolgens te komen met vage grappen die niemand grappig vind. Onnodig om je hier in te voegen dus ;)

Zo, ik heb m'n tijd ook weer gevuld!
Antwoord op onderwerp 1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle