Kom op jongens, aan dwerg z'n reactie kan je zien dat hij er niks aan vind. Hij zegt dit op een andere manier dan jij en ik het zullen geven, maar het is alsnog zijn mening. Grotendeels ben ik het ook met hem eens, wat heb je aan een setje met alleen maar hitjes, dat hij ze leuk vind, geen probleem mee, maar dan moet je ook durven aanhoren dat het een set is met alleen maar hitjes. Als iedereen een setje maakt met alleen maar hitjes (Omdat diegene die leuk vind) krijg je dezelfde setjes. Als iedereen een set neerzet die origineel is, krijg je niet dezelfde setjes en dus is er al 1 punt waar niet over geklaagd kan worden.
Het is ook wel leuk dat degene van de set het luchtig op neemt en dat allemaal andere gelijk Dwerg aanvallen

Ook bijvoorbeeld zulke reacties:
Econz schreef:
Helemaal mee eens, maarja veel van het hardtraxx volk hier denkt dat hardstyle alleen maar hardstyle genoemd mag worden wat zij alleen maar leuk vinden.
Zijn weer echt totaal onnodig. Slaat ook weer nergens op. Ja, het merendeel van HT houdt van het wat hardere werk, maar bijna allemaal kunnen ook genieten van een goede mainstream plaat. Dat deze weinig uitkomen, kan HT ook niks aan doen. Tevens is niet iedereen van de raw. Er zijn ook genoeg mensen op HT (Even als voorbeeld Kswoosh) die niet te veel van het hardere werk willen maar grotendeels van de melodietjes etc zijn.
kaboem schreef:
Even op de datums letten, volgende maand om dezelfde tijd zal gangsterdwerg weer een uitspatting hebben
Kaboem, jij voegt je gewoon in een discussie waar je, eigenlijk, niks mee te maken hebt, om vervolgens te komen met vage grappen die niemand grappig vind. Onnodig om je hier in te voegen dus

Zo, ik heb m'n tijd ook weer gevuld!