Tracklist: 01. The Masochist - LDMF (Wildstylez Remix) [Scantraxx] 02. Project One - Fantasy Or Reality [Scantraxx Reloaded] 03. The KGB's - Infinity (DJ Phil Ty Remix) [Dance Pollution] 04. D-Block & S-Te-Fan - Shallow Planet [Scantraxx Evolutionz] 05. Davide Sonar - Natural [Scantraxx Italy] 06. Wildstylez - The Phantom Beat [Scantraxx Silver] 07. Frequencerz - Phaser [Fusion] 08. Toneshifterz - Get Loaded [Fusion] 09. Pavo - Classic [Fusion] 10. Vyolet - Burning [Wicked] 11. Zappaman - Rude Talk (Hack Mix) [Dance Pollution] 12. The Nasty Boyz - Angel (Hardstyle Masterz Cut) [Dance Pollution] 13. Zany - Angel Of The Sun [Fusion] 14. Noisecontrollers - Sanctus [Fusion] 15. Zatox - I Hate U [Wicked] 16. Digital Punk & B-Front - Elements [Tillt] 17. Donkey Rollers - Voice Of Conscience [Fusion] 18. Brian NRG - Hardbass Attack (Haze Remix) [E.Centric] 19. Zany - Animated Audio [Fusion]
Weer een nieuwe With Passion And Love! Deze keer wat anders, geen nieuwe platen, geen oude platen maar alleen oudere platen. Ik heb deze keer alleen platen gebruikt uit de jaren 2008, 2009 en 2010. Er zijn natuurlijk talloze platen uit die jaren, wellicht ook wel betere, maar dit zijn naar mijn mening stuk voor stuk erg vette platen. Een paar hoor je niet of weinig meer, maar zitten ook een paar tussen die zo nu en dan nog wel 's op een feestje gedraaid worden. Bij de overgang naar Shallow Planet zit ik er op het laatst heel even naast, verkeerde correctie met het jogwheel, maar dat herstel ik gewoon goed. Enjoy!
Gemixt met 2 x Pioneer CDJ-800 MK2 & 1 x Pioneer DJM-350. Wie een WAV bestandje wil, PM maar .