Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2009 01:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Download The Hardstyle Top 100 by DJ Chukkels:
Megaupload Download

DJ Chukkels is weer eens bezig. En dit keer met iets verrassends voor alle hardstyle fanaten die zin hebben om weer eens lekker los te gaan met een aantal lekkere mixjes! DJ Chukkels presenteert met trots: De Hardstyle Top 100!

De komende tijd kun je genieten van de tracks die DJ Chukkels speciaal voor jullie heeft geselecteerd en ineen heeft gebracht in 10 vermakende mixdelen. 10 mixdelen inderdaad, dat lees je goed. Want elke keer wordt er een nieuwe mix geplaatst en daarbij kun je zien of jouw favoriete nummer ook in de top 100 staat en voordat het nieuwe jaar begint staan alle delen online en kun je de top 100 in z’n geheel terug vinden en kijken of jij dit ook zo gedaan had of misschien anders?!

Maar wat kun je verwachten van deze top 100? Om alvast een tipje van de sluier te geven, er zitten veel nummers van Nederlandse bodem in. Maar vergeet ook onze Italiaanse vrienden niet, zoals Technoboy en Zatox. Zij zullen veelvoudig te vinden zijn in deze top 100. Maar hebben zij ook een top 10 hit? Of is die eer misschien weggelegd voor up-coming hero’s zoals Ran-D of Digital Punk? En wie kunnen we op 1 vinden? Is dat Zany, Headhunterz of misschien wel Showtek, aangezien ze al heel veel bewezen hebben in de wereld van de hardere stijlen? De tijd zal het ons leren. Eind december wordt bekent wie de titel van dit jaar mag dragen voor “Best Hardstyle-song” en dan is de complete top 100 bekent!

We beginnen nu echter met de staart van de ranglijst, maar het zijn zeker niet de allerminste nummers geproduceerd, want anders zou het geen top 100 heten. Hier dus Deel 1 van de Top 100, met de nummers 91 t/m 100!

Veel luisterplezier,

DJ Chukkels

________________________________________________________________________________________________

DJ Chukkels has been working overtime again! And this time it’s something refreshing for all you hardstyle fanatics out there to get the bass kicking again with some nice mixing sets! DJ Chukkels proudly presents: The Hardstyle Top 100!

During the next weeks you can enjoy a selection of the 100 best hardstyle songs which are combined in 10 different mixes. 10 mixes indeed, you read correctly. Because every time a new mix is placed here and you can check if your favorite song is in the top 100 as well. In de week(s) before 2010 kicks off the collection is complete and you can find the whole top 100 of the charts in these exclusive mixes! Then you can check if the top 100 is acting up your expectations or perhaps you would have put some songs on a different position?!

But what to expect from these top 100? To give you a heads-up, there are a lot of Dutch-made songs in it. But also our Italian friends, like Technoboy and Zatox, are represented in multiples in these charts. But do they also have a chart topper in this? Or is that honor laid away for the up-coming heroes like Ran-D or Digital Punk? And who is the top of the chart? Would it be Zany, Headhunterz or perhaps even Showtek, seeing they have accomplished a lot in the world of the harder styles? Time will tell. December end’s we will know who has earned the title ‘Best Hardstyle Song” and then we have the whole Hardstyle Top 100 complete!

For now, however, we’ll start with the bottom of the charts, although these songs aren’t the least, otherwise it wouldn’t be a top 100! Here is part one of the Hardstyle Top 100, with the numbers 91 till 100!

Enjoy listening,

DJ Chukkels


Tracklist:
91. Technoboy – Put Some Grace (In Your Face Mix)
92. Tuneboy – I Will Growl
93. Citizen - People Won't Like This (The KGB's Remix)
94. Showtek – World Is Mine
95. D-Block & S-Te-Fan – Keep It Coming
96. Ran-D – My Name is Hardstyle
97. DJ Stephanie – The Power of Love
98. Acticator - Lullaby
99. A-Lusion – Perfect It (Frontliner Remix)
100. Brennan Heart – Remember, Remember

Any comments, please make them!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2009 01:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was een van de lastige mixes die ik tot nu toe heb gemaakt. Vooral omdat er 3 'nare' nummers in zitten om te mixen. Dan doel ik op nummer 94 t/m 96, maar ik ga ze niet wegstoppen omdat ze lastig zijn. Ze horen gewoon in dit rijtje thuis vind ik. Plus een uitdaging vind ik hartstikke mooi, dus weer iets om uit te proberen. Een beetje experimenteel, maar naar mijn mening wel redelijk geslaagd.

Volgende keer komt deeltje 2 uit, met daarin onder andere Brennan Heart en Tatanka!

Reacties zijn altijd welkom! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2009 12:25 
 
Artiest

ik vraag me af wat je daar moeilijk aan vind ?? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2009 14:34 
 
Hardtraxxer

91. Technoboy – Put Some Grace (In Your Face Mix)

92. Tuneboy – I Will Growl


heel onterecht volgens mij :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2009 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kan het onterecht vinden, maar dat wil wel zeggen, dat er voor mijn gevoel betere boven staan. Dus 90 andere die top zijn ;)

En @ DizzOrder, het moeilijk hebben valt wel mee, maar het probleem is dat de opbouw al zo'n beat in zit dat het lastig is om ze echt door elkaar heen te mixen, maar ik heb het zo opgelost. Hoop dat het in de smaak valt :) Vooral Ran-D was lastig, de andere 2 waren wel te doen, maar ik heb daar langer over gedaan om de 'touch' te vinden dan bij andere. Zo bedoelde ik het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2009 19:47 
 
Hardtraxxer

Hey Chukkels echt nice initiatief van je! Dit is zijn Top 100 he mensen dus ga niet teveel discussiëren hierover.

Ik vind het echt hartstikke tof dat ie dit doet. Op naar nummer 1 !!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2009 02:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piet-R76 schreef:
Hey Chukkels echt nice initiatief van je! Dit is zijn Top 100 he mensen dus ga niet teveel discussiëren hierover.

Ik vind het echt hartstikke tof dat ie dit doet. Op naar nummer 1 !!!


Dankjewel :) Maar eerst maar eens setje 2, er staat een hint bij in Remember, Remember wanneer je hem kan verwachten ;) (kan ook eerder natuurlijk)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2009 10:26 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Is dit een top100 of all time, of vanaf 2007 ofzo?
@ Addo, dat zijn de twee meest terechten in dat rijtje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2009 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben wel benieuwd!:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2009 11:34 
 
Donateur

pak um ook mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2009 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Is dit een top100 of all time, of vanaf 2007 ofzo?
@ Addo, dat zijn de twee meest terechten in dat rijtje.


Er staan wel wat klassiekers tussen, zeg maar ook 2005-2007, maar het is vooral 2008/2009. Heb natuurlijk ook niet alle WEBjes, maar het meeste wat ik erin wou, staat wel in de deze lijst :)
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle