Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Download Piaaa vs. Josh-T
Set Piaaa: http://www6.zippyshare.com/v/73517753/file.html
Set Josh-T: http://www29.zippyshare.com/v/43873401/file.html

Tracklist Piaaa:
1 : Da Tweekaz - Funky Get Looze
2 : Intractable One - Dikke Bleek(Alpha's Dikke remix)
3 : Ivan Carsten - You Try To Play Me
4 : Zatox Ft Nikita - Poltergeist
5 : The Machine - Place of Terror
6 : Sasha-F - Hardstyle Matters
7 : Chain Reaction - Out With a Bang
8 : Digital punk ft Waverider - Death Sentence
9 : Wavolizer meets Creators Project - Another Blackout
10 : Ran-D - Under Attack

Tracklist Josh-T:
01. Brennan Heart - Memento (Ivan Carsten 2010 Vocal Mix) (Vocal Cut)
02. The Pitcher - Strange Love
03. A-Lusion - Just Ask (Original Mix)
04. Fenix - Drug Collection (DJ Coone Remix)
05. Psyko Punkz - Ghostclass (Cut)
06. Josh-T - Mashup of : Ivan Carsten - The Vision / TNT - Pulsation / TNT - Yeah!
07. Neilio - Makes Me (Neroz Remix)
08. Frequencerz - Phaser
09. A-Lusion - Veritas (Scantraxx HMH 2008 Edit)
10. Dozer - In Full Effect

Stemmen:
* Via motivatie die moet gaan over Tracklist + Mixwerk!
Stemmen die dit niet bevatten tellen NIET mee!

Stemmen worden geteld @Vrijdag 18:00.

Enjoy!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 21:14 
 
Donateur

heb mee zitten luisteren en waren allebij leuke setjes.
de opbouw van bijde setjes zijn wel goed.
toch bij piaaa was het mixen vaak van outro naar intro wat bij josh-t niet zo was.
bij hem veel verschillende overgangen gehoord daarom dus m`n stem voor josh-t
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 21:17 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Leuk dat Piaa met Funky get looze begon.

Maar Josh-T overtrof het met zijn eerst 5 nrms.

Ik stem ook voor Josh-T

Sorry Piaa ;)

(P.s. hoeveel luisteraars had je Arnold ?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal even gaan luisteren!

Misschien handiger om ze bij elkaar in een rar te doen en maar 1 link te posten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga ze morgen luisteren! Oordeel komt. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mixwerk van Josh-T is net wat diverser dan van Piaaa, tracklist van Piaaa vind ik dan weer beter. Oftewel wat vind ik nou belangrijker... Aangezien ik ook vond Piaaa deze set best goed gemixed heeft, en hij de betere tracklist heeft ga ik voor Piaaa
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik op de tracklists af moet gaan wint Piaaa sowieso al, maar ben benieuwd naar die cuts/mashups en het mixwerk, dus het definitieve oordeel komt morgen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 09:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso de tracklist van Piaaa want ik houd meer van het rauwere werk, maar die van Josh-T doet het ook goed met wat minder harde, minder gedraaide tracks. Het mixwerk van Josh-T was gewaagder en minder intro - outro dan het mixwerk van Piaaa wat wel meer intro outro was. Jammer dat de laatste 2 overgangen bij Piaaa niet goed gingen :P Ook leuk dat Josh-T er een cut en een mashup in heeft verwerkt die in mijn ogen wel redelijk gelukt zijn, maar toch vond ik het setje van Piaaa een stuk leuker om te luisteren omdat die heerlijk doorknalt dus stem ik op Piaaa
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Ga ze morgen luisteren! Oordeel komt. :D

Nou, bij deze mijn beoordeling.
Ik vind zoals veel andere hier de tracklist van Piaaa aantrekkelijker, de tracks zijn gewoon meer mijn ding. Alleen hoor ik bijna al deze tracks heel vaak, en wordt het een beetje standaard. De tracklist van Josh-T is daarentegen veel minder standaard, zitten veel tracks in die ik misschien al een half jaar niet meer heb gehoord! Zoals Ghostclass & Strange Love, twee goede trackjes. Dus wint Josh-T, geheel tegen mijn smaak in, het met de tracklist.
Het mixen beviel bij beide lekker, alleen lijkt Josh-T toch ietsjes meer ervaring te hebben als Piaaa. Hij mixt iets gedurfder lijkt het. Maar ik ga niet beoordelen op ervaring, een verrassing is ook leuk. Zo staat het dus 1-1 na het beoordelen van het mixen en van de tracklist. Dan kies ik toch voor Josh-T, en dat eigenlijk door het gebruiken van een Mash-up, en 2 Cut's. Dat hij daar werk van gemaakt heeft.

Mijn stem gaat dus naar: Josh-T, met een miniem verschil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
katamaran schreef:
Ga ze morgen luisteren! Oordeel komt. :D

Nou, bij deze mijn beoordeling.
Ik vind zoals veel andere hier de tracklist van Piaaa aantrekkelijker, de tracks zijn gewoon meer mijn ding. Alleen hoor ik bijna al deze tracks heel vaak, en wordt het een beetje standaard. De tracklist van Josh-T is daarentegen veel minder standaard, zitten veel tracks in die ik misschien al een half jaar niet meer heb gehoord! Zoals Ghostclass & Strange Love, twee goede trackjes. Dus wint Josh-T, geheel tegen mijn smaak in, het met de tracklist.
Het mixen beviel bij beide lekker, alleen lijkt Josh-T toch ietsjes meer ervaring te hebben als Piaaa. Hij mixt iets gedurfder lijkt het. Maar ik ga niet beoordelen op ervaring, een verrassing is ook leuk. Zo staat het dus 1-1 na het beoordelen van het mixen en van de tracklist. Dan kies ik toch voor Josh-T, en dat eigenlijk door het gebruiken van een Mash-up, en 2 Cut's. Dat hij daar werk van gemaakt heeft.

Mijn stem gaat dus naar: Josh-T, met een miniem verschil.

Persoonlijk vind ik dat oneerlijk, niet dat ik een mierenneuker ben ...
Als iemand (like me) geen mashups en cuts kan maken of whatever mis je dat voordeel eigenlijk een beetje maargoed ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, dat snap ik heel goed. Maar ik moet toch ergens de knoop doorhakken. Ik zeg al dat jullie gelijk stonden na het horen van het mixen en het zien van de tracklist... dan moet ik toch iets zoeken wat de doorslag geeft.
Sorry. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Tja, dat snap ik heel goed. Maar ik moet toch ergens de knoop doorhakken. Ik zeg al dat jullie gelijk stonden na het horen van het mixen en het zien van de tracklist... dan moet ik toch iets zoeken wat de doorslag geeft.
Sorry. :thumbup:

Het maakt verder ook niet uit, maar dat is het enige minpuntje aan deze hele 10 tracks battle ronde ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien een goede tip: Poll aanmaken? Dan kun je de stemmen makkelijker tellen.

En wat een gekut weer met Megaupload. Die van Piaaa heb ik kunnen luisteren maar na 10 keer F5-en op megaupload voor die van Josh, moet ik wachten met oordelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Misschien een goede tip: Poll aanmaken? Dan kun je de stemmen makkelijker tellen.

En wat een gekut weer met Megaupload. Die van Piaaa heb ik kunnen luisteren maar na 10 keer F5-en op megaupload voor die van Josh, moet ik wachten met oordelen.


Ja daar ga ik ook even wat aan doen, want heb zelf ook moeite met het downloaden van de sets.
Over de poll, heeft twee kanten. Je kan het makkelijker tellen al zal dit ook gemakkelijk gaan, maar er zitten veel tracklist stemmers bij dan en ik wil deze battles toch vooral ook richten op de kwaliteiten van een DJ!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
maarten1410 schreef:
Misschien een goede tip: Poll aanmaken? Dan kun je de stemmen makkelijker tellen.

En wat een gekut weer met Megaupload. Die van Piaaa heb ik kunnen luisteren maar na 10 keer F5-en op megaupload voor die van Josh, moet ik wachten met oordelen.


Ja daar ga ik ook even wat aan doen, want heb zelf ook moeite met het downloaden van de sets.
Over de poll, heeft twee kanten. Je kan het makkelijker tellen al zal dit ook gemakkelijk gaan, maar er zitten veel tracklist stemmers bij dan en ik wil deze battles toch vooral ook richten op de kwaliteiten van een DJ!


http://www29.zippyshare.com/v/43873401/file.html

Is wat handiger denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2010 08:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn stem gaat naar Piaaa!

Misschien was het minder gewaagder dan van Josh-T, maar gewaagd hoeft niet altijd automatisch beter te klinken dan intro/outro. Ik vond de set van Piaaa een mooier één geheel, ook als het gaat om tracklist!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2010 15:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

deze dus ook mee pakken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2010 15:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mijn stem gaat uit naar Piaaa die gewoon prima heeft gemixt en een heerlijke TL heeft afgeleverd :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:cry:

Jammer dat er heel erg beoordeeld word op hardheid van de tracks die gebruikt zijn, ik heb nou eenmaal gekozen voor een niet al te hard setje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
:cry:

Jammer dat er heel erg beoordeeld word op hardheid van de tracks die gebruikt zijn, ik heb nou eenmaal gekozen voor een niet al te hard setje.

Ieder zo zijn keus toch :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Josh-T schreef:
:cry:

Jammer dat er heel erg beoordeeld word op hardheid van de tracks die gebruikt zijn, ik heb nou eenmaal gekozen voor een niet al te hard setje.

Ieder zo zijn keus toch :huh:



Ja dat wel, maar als je een setje wilt beoordelen vind ik dat je niet moet kijken naar het subgenre, maar naar het mixwerk, de originaliteit van de tracklist (ook opbouw), en of de tracklist een mooi geheel vormt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 19:54 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
:cry:

Jammer dat er heel erg beoordeeld word op hardheid van de tracks die gebruikt zijn, ik heb nou eenmaal gekozen voor een niet al te hard setje.


Oh oh... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
:cry:

Jammer dat er heel erg beoordeeld word op hardheid van de tracks die gebruikt zijn, ik heb nou eenmaal gekozen voor een niet al te hard setje.

Volgens maar voegt bijna iedereen er nog aan toe dat het ook om het mixwerk gaat ;)

Zal die van jou eens gaan luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 01:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, beide geluisterd en die van Piaaaaaa luisterde toch net iets lekkerder weg! Zat me bij die van Josh-T net iets te veel te irriteren aan de teasers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
Piaaa schreef:
Josh-T schreef:
:cry:

Jammer dat er heel erg beoordeeld word op hardheid van de tracks die gebruikt zijn, ik heb nou eenmaal gekozen voor een niet al te hard setje.

Ieder zo zijn keus toch :huh:



Ja dat wel, maar als je een setje wilt beoordelen vind ik dat je niet moet kijken naar het subgenre, maar naar het mixwerk, de originaliteit van de tracklist (ook opbouw), en of de tracklist een mooi geheel vormt.

Mensen beoordelen hun keus daar toch ook op ?
Maargoed het zal wel ....
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle