Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 20:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aardig plaatje, toch al beter dan zijn producties van de laatste jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 20:04 
 
Hardtraxx Veteran

DL22 schreef:
Aardig plaatje, toch al beter dan zijn producties van de laatste jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 20:13 
 

opzich wel redelijk, de melodie vind ik niet helemaal lopen en die extra vocals mogen er wel weer uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt best redelijk voor Zatox zijn doen. Maar dit valt toch redelijk in het niets vergeleken met het anthem van vorig jaar, of het jaar daarvoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 15:14 
 
Hardtraxx Veteran

En er is weer een plaat waar die stront vervelende Dave Raven in zit. Wat moet die gozer nou constant in die platen van Zatox doen? Weet hij iets van Zatox wat de rest van de wereld niet mag weten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 15:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

waarom hebben ze zatox gekozen voor het anthem? geen slecht nummer maar ik kan me betere producers bedenken voor een Anthem
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 16:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Had een stuk erger verwacht van een Zatox plaat. Dat gezegd hebbende vind ik het allemaal niet bijzonder klinken en ga ik hem waarschijnlijk weinig opzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 16:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rumpfy schreef:
waarom hebben ze zatox gekozen voor het anthem? geen slecht nummer maar ik kan me betere producers bedenken voor een Anthem


Het aantal anthems stijgt per jaar. Artiesten maken zelden twee anthems in een jaar. Veel artiesten waren blijkbaar al gebruikt EN ik kan me bij ieder anthem wel een betere artiest voorstellen, maar dat is (ook van jou) een persoonlijke gedachte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 16:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha lol,

Iedereen vind de plaat reuze meevallen voor zatox zijn doen

Iedereen vind de plaats tegenvallen voor Qontinent's anthem

Zegt toch wat over Zatox zijn niveau xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 21:24 
 

nee he, en dat flesje :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 15:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

iMark schreef:
En er is weer een plaat waar die stront vervelende Dave Raven in zit. Wat moet die gozer nou constant in die platen van Zatox doen? Weet hij iets van Zatox wat de rest van de wereld niet mag weten?


iets met kont..

on: meh vrij saai :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 18:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
Esteban Méndez Mata Now everybody is complaining because of a raw anthem, well sometimes we want our music i little bit hard, there's no room for hating in this life we love so fit in or fuck off, that applies to every style no matter if is raw or euphoric. Hardstyle is hardstyle baby, but times are changing, so stop hating.
Vind ik leuk · Beantwoorden · 6 · 26 juni om 23:28


Yeah men, rock on

Twee delen kickscreech. Overgebruikte kutkick en nu ook al een vocalist die in z'n DAW zit gebrand. Kan niet wachten op XQ!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 20:31 
 
Hardtraxx Newbie

Prima plaat ;) :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 10:14 
 

Qre8ive schreef:
iMark schreef:
En er is weer een plaat waar die stront vervelende Dave Raven in zit. Wat moet die gozer nou constant in die platen van Zatox doen? Weet hij iets van Zatox wat de rest van de wereld niet mag weten?


Die stem is helemaal niet Dave Revan :lol: is Max P :)


max p kan er af en toe ook wat van :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Klinkt niet heel verkeerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 19:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Boven mijn verwachtingen van Zatox, onder mijn verwachtingen van The Qontinent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 20:53 
 

opzich vind ik nog niet eens een hele slechte track en ook als anthem kan het ook nog wel.
alleen moeten die max p vocals eruit :sick: er het zou fijn zijn als die kick niet zo hoog ging
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet zeggen nu ik het totaalplaatje hoor, best lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 21:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Melodie doet me een beetje denken aan z'n Creation EP / Vintage EP tijd. Jammer dat de rest niks aan is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Creation EP / Vintage EP tijd. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 00:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Twee delen kickscreech. Overgebruikte kutkick en nu ook al een vocalist die in z'n DAW zit gebrand. Kan niet wachten op XQ!!!


Nu lijkt het alsof je daar al zeker van bent! Ook nog wel wat andere kandidaten voor het XQlusivje denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
opzich vind ik nog niet eens een hele slechte track en ook als anthem kan het ook nog wel.
alleen moeten die max p vocals eruit :sick: er het zou fijn zijn als die kick niet zo hoog ging
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 17:31 
 

In tegestelling tot de meeste hier vind ik dit juist een van zijn mindere platen van de laatste tijd. Doet me echt niks en die melo lijkt voor mijn gevoel niet eens helemaal af te zijn ofzo.... nou ja geen idee wat is is maar mij pakt het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 18:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

kevin-field schreef:
TiMOTHYb schreef:
Twee delen kickscreech. Overgebruikte kutkick en nu ook al een vocalist die in z'n DAW zit gebrand. Kan niet wachten op XQ!!!


Nu lijkt het alsof je daar al zeker van bent! Ook nog wel wat andere kandidaten voor het XQlusivje denk ik.

Wie dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2015 00:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja, hij kan het nog!
Echt stukken beter dan alles wat hij de laatste 2 jaar heeft uitgebracht.

De eerste mid vind ik lekker, tweede gedeelte doet me met die screeches iets minder.
Vocals zijn opzichte ook prima, gelukkig niet die schreeuwlelijk van een Dave Revan.
De climax doet me echt weer denken aan de Zatox van een jaar of 5/6 geleden, dat mag hij vaker doen!
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle