Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 18:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zijn de remixes geschrapt, of heb ik iets gemist?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 18:12 
 
Hardtraxxer

Nummer heet Sound Intense City toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 18:16 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Tjah er zijn al genoeg woorden aan vuil gemaakt denk ik in dat andere topic.
Ik vind het gewoon onzin om dat "house" stukje erin te verwerken, heeft absoluut NIKS met decibel te maken, en dan is het ook nog eens niet goed uitgewerkt... Laat dat lekker over aan Afrojack ofzo, je bent hardstyle producer, geen house.
En kom nou niet aanzetten met "vernieuwend" & "de scene verbreden" en al die onzin, want je representeert hier een harddance feest, en dan moet je niet met die baggerhouse aan komen zetten.

Daarnaast is de rest van de track ook veel te matig, irritante intro & een 13 in een dozijn melodie, om nog maar te zwijgen over de vocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 18:24 
 

GT500eleanor schreef:
Nummer heet Sound Intense City toch?


Ja idd, alleen iedereen noemt het City of Light.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 18:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Tjah er zijn al genoeg woorden aan vuil gemaakt denk ik in dat andere topic.
Ik vind het gewoon onzin om dat "house" stukje erin te verwerken, heeft absoluut NIKS met decibel te maken, en dan is het ook nog eens niet goed uitgewerkt... Laat dat lekker over aan Afrojack ofzo, je bent hardstyle producer, geen house.
En kom nou niet aanzetten met "vernieuwend" & "de scene verbreden" en al die onzin, want je representeert hier een harddance feest, en dan moet je niet met die baggerhouse aan komen zetten.

Daarnaast is de rest van de track ook veel te matig, irritante intro & een 13 in een dozijn melodie, om nog maar te zwijgen over de vocals.

Amen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een festival als Decibel verdient een beter anthem, ben het met bovenstaand volledig eens.
Maar ik laat dit anthem zeker niet mijn dagje Decibel verpesten, wordt gewoon weer een topfeestje! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 18:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
Maar ik laat dit anthem zeker niet mijn dagje Decibel verpesten, wordt gewoon weer een topfeestje! :thumbup:


Haha is dat niet een beetje een overbodige toevoeging toch? Ik heb bij DefQon het Anthem maar een keer gehoord eigenlijk. Of stond ik steeds bij de goede acts? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Benieuwd naar de remixen
Voor de rest zeg ik alleen dat deze wel zal aanslaan bij veel mensen bij mij op school (die dus nooit hardstyle luisteren)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 19:21 
 
Hardtraxx Addict

_theon_ schreef:
Voor de rest zeg ik alleen dat deze wel zal aanslaan bij veel mensen bij mij op school (die dus nooit hardstyle luisteren)

Hahahaha! Epic Fail xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 19:23 
 

Het was 17 augustus dat die uitkwam zei max pas op twitter.
Citaat:
DjZanyZany
RT @max_enforcer 17-08-2011 Official Release at all download shops and YouTube of 'Sound Intense city (Decibel Anthem 2011)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 20:20 
 

Superplaat. Al is het alleen al om t feit dat ik een moment krijg om bier te gaan halen of om te gaan pissen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Superplaat. Al is het alleen al om t feit dat ik een moment krijg om bier te gaan halen of om te gaan pissen!


xd :lol:

Zoals ik in dat andere topic ook al zei; Vind 't een leuk plaatje, zeker niet geweldig maar ik druk 'm ook niet zo de grond in als de meeste mensen hier doen. Heb 'm live gehoord, en die intro deed 't erg goed bij mij! Zoals velen zeggen ben ik 't er mee eens dat dat house stukje weggelaten moet worden, echt niks aan. De melo vind ik juist wel leuk, 't geeft mij tenminste wat meer die zomer sfeer die ik de gehele zomer nog niet gehad heb omdat het zulk kut weer is. Verder is de plaat ook lekker energievol :) . Toch moet ik nog wel zeggen dat ik hoop dat Zany weer 's wat platen á la Psychedelic Trip gaat maken ofzo, want hij kan het geweldig en nu gaat hij helaas dingen als dit en lighters tool maken, maar dat laat ook weer zien dat ook Zany wel 's wat anders wil :) . Max Enforcer moet je niet direct koppelen aan de wat rauwere sound, ook al zit hij bijt Tillt. Al met al best redelijk, maar niet geweldig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 20:31 
 

T hoeft van mij ook echt niet rauw hoor. Da Tweekaz / Frontliner / Wildstylez doen t vaak goed bij me! Heb het nog niet live gehoord maar ik heb nog niet het vertrouwen dat het me daar veel gaat doen. :)

Ben het verder wel met je eens dat zany even wat soloplaten moet gaan maken. Meestal krijg je dan wel wat vernieuwends op je bordje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee dit is echt zwaar onder het niveau van beide producers :thumbdown: ..komen hier die,raw mix en hardcore remix ook nog niet bij op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 21:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind m niet zo dramatisch zoals iedereen hier beweert, maar goed vind ik m ook niet. Sfeer in de hele mid-intro is gewoon prima neergezet. De climax is een gare Gold-ripoff maar dan totaal niet leuk.

Grappig dat er zoveel om dit anthem te doen is verder. Lach me kapot...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Grappig dat er zoveel om dit anthem te doen is verder. Lach me kapot...


Dat deed ik in dat andere topic al..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 21:40 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ben wel benieuwd naar die rauwe mix
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 21:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
dawasiknie schreef:
Grappig dat er zoveel om dit anthem te doen is verder. Lach me kapot...


Dat deed ik in dat andere topic al..

Dat bedoelde ik ook haha. Al helemaal hilarisch waren de reacties op Youtube. Ik krijg nog steeds dagelijks geniaal domme reacties binnen via mn kanaal >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 21:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Max Enforcer moet je niet direct koppelen aan de wat rauwere sound, ook al zit hij bijt Tillt.


Wanneer je naar n plaat als Gold kijkt misschien, maar Fade To Black is anders toch zo rauw als t maar zijn kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

marsiascout schreef:
G1LL schreef:
Max Enforcer moet je niet direct koppelen aan de wat rauwere sound, ook al zit hij bijt Tillt.


Wanneer je naar n plaat als Gold kijkt misschien, maar Fade To Black is anders toch zo rauw als t maar zijn kan.


Zo zie je maar weer hoe divers sommige artiesten zijn ;) Kunnen sommige nog wat van leren ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 22:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vind er niets aan, ik ben véél beter gewend van Zany :/
ik hoop dat de remix beter is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 22:32 
 
Hardtraxxer

Serieus: Dit is echt een KAK!!!! plaat :sick:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 22:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind de climax niet echt bijzonder maar voor de rest vind ik dit echt een creatieve plaat, echt top!
Dit is nou een zomer anthem wat me wel goed bevalt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 23:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik moet eerlijk toegeven dat ik de melodie heel erg lekker vind :loving: . Ik vind de mid intro en dan met name het house stuk echter maar niets, en ook over de vocals ben ik niet echt te spreken. Jammer want het is een gemiste kans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 01:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

het is wel een zomers anthem en de melodie blijft wel hangen, maar dat house stukje had absoluut niet gehoeven..
en van zany en max had ik meer verwacht..
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle