Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 10:01 
 
Hardtraxx Veteran

Wildstylez Ft. Cimo Fränkel - Lights Go Out (LCM001)

Label: Lose Control Music
WEB release: 16/09/2013

Tracks:
Wildstylez Ft. Cimo Fränkel - Lights Go Out

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 11:09 
 
Hardtraxx Veteran

Waarom stoppen met Digital Age? En dan een nieuw label maken? Vaag.

Track pakt me, kicks wat zacht..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 11:15 
 
Hardtraxx Veteran

Back To History alstublieft..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Waarom stoppen met Digital Age? En dan een nieuw label maken? Vaag.

Track pakt me, kicks wat zacht..


Om niet meer onder Scantraxx / DJ BV te zitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 15:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Lenny schreef:
Waarom stoppen met Digital Age? En dan een nieuw label maken? Vaag.

Track pakt me, kicks wat zacht..


Om niet meer onder Scantraxx / DJ BV te zitten


Inderdaad, maar ik hoop dat de DJ/Producers die uit de Scantraxx stal komen niet vergeten dat ze best veel te danken hebben aan dat Label, bij scantraxx zijn ze groot geworden en hebben ze een nieuwe stap kunnen zetten

nu ff over LCM ik hoop voor Wildstylez dat dit label wel een succes wordt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 15:34 
 
Hardtraxx Elite

Een eigen label starten is nog een stap verder in zin carrière. Nu mag hij alles zelf bepalen. Hopen dat dit blijvend is en dat het een succesvol label gaat worden.

En Digital Age was een leuk label voor even, maar beide hebben hun sound enorm veranderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 15:37 
 
Hardtraxx Addict

Saai en deze kicks zijn echt heel slecht. Terwijl ik zijn kicks vroeger altijd juist geweldig vond. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 18:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eindelijk! Zat echt lang op deze te wachten! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 20:23 
 
Hardtraxxer

BvG50 schreef:
Saai en deze kicks zijn echt heel slecht. Terwijl ik zijn kicks vroeger altijd juist geweldig vond. :/

Kicks zoals bij Zero Houre (met hhz dan wel maar dat maakt niet uit), Back 2 Basics, Reputation game, extraordinary happiness, en ga zo maar door
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 20:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Tienus schreef:
BvG50 schreef:
Saai en deze kicks zijn echt heel slecht. Terwijl ik zijn kicks vroeger altijd juist geweldig vond. :/

Kicks zoals bij Zero Houre (met hhz dan wel maar dat maakt niet uit), Back 2 Basics, Reputation game, extraordinary happiness, en ga zo maar door

En de kicks van The Moon, Project 1 en Clubbin etc :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 20:50 
 
Hardtraxx Addict

wootum schreef:
En de kicks van The Moon, Project 1 en Clubbin etc :loving:

onder andere ja. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 22:26 
 
Hardtraxx Addict

Vind dit juist een heel fijne kick :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 10:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HardstyleFreak schreef:

Inderdaad, maar ik hoop dat de DJ/Producers die uit de Scantraxx stal komen niet vergeten dat ze best veel te danken hebben aan dat Label, bij scantraxx zijn ze groot geworden en hebben ze een nieuwe stap kunnen zetten


In dit geval is het precies het tegenovergestelde. Het label scantraxx heeft heel veel te danken aan wildstylez. Die jongen produceert bizar veel ook voor andere dj's van dat label en heeft pas vrij laat waardering daarvoor gekregen. Ik denk als deze jongen direct een eigen label zou zijn gestart en alle nummers onder wildstylez had uitgebracht, hij nu de grootste zou zijn en al 3 jaar eerder een x-qlusive gehad zou hebben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 10:52 
 
Hardtraxx Addict

Leuke track, maar die kick kan echt beter Wildstylez :nono: . Volgens mij gebruikt hij alleen voor A2 de ''hardere'' kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 12:16 
 
Hardtraxx Addict

Beter komt Wildstylez & Max Enforcer - Lose Control keer uit..
Enige vette plaat van Wildstylez die er aan zit te komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 12:50 
 
Hardtraxx Elite

Analoxx schreef:
Beter komt Wildstylez & Max Enforcer - Lose Control keer uit..
Enige vette plaat van Wildstylez die er aan zit te komen


Zal best wel als het label Lose Control Music heet hea xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Slappe hap... *Zet weer Push that Feeling op*
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 16:55 
 
Hardtraxx Addict

Rawbin schreef:
Slappe hap... *Zet weer Push that Feeling op*

Deze kicks dus. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 16:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wildstylez mag wat mij betreft weer kicks in zijn nummers gaan gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 16:23 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Fijn nummertje!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 21:55 
 

De gebruikelijke onzin verwijderd en de respectloze jongeman een waarschuwing gegeven.
Hou het aub gezellig, is pas de 100ste keer dat ik dat vraag. Je mag best kritiek geven maar je weet zelf echt wel wanneer je te ver gaat (in dit geval dus).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 23:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een uitermate onaangename vorm van stijgende commerciële bedoelingen, concludeer ik uit dit onderwerp. Om subjectief te continueren: Gelieve enige samenwerkingen met deze betreurend talentloze individuen stop zetten, mijnheer Joram. Uw huidige, en reeds voltooide recente producties stagneren mijn onlangs naar beneden gehaalde interesses in uw werk.

Beter?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 23:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Een uitermate onaangename vorm van stijgende commerciële bedoelingen, concludeer ik uit dit onderwerp. Om subjectief te continueren: Gelieve enige samenwerkingen met deze betreurend talentloze individuen stop zetten, mijnheer Joram. Uw huidige, en reeds voltooide recente producties stagneren mijn onlangs naar beneden gehaalde interesses in uw werk.

Beter?

Stijgende commerciële bedoelingen, hoe concludeer je dat uit het onderwerp?
Waren er al niet jaren terug hitjes te horen zoals Nothing Else Matters van Zany & DV8 te horen, die wellicht nog 'commerciëler' waren?
En wat is er slecht aan commercieel? Is alles wat veel aandacht van het grote publiek krijgt, dan ook meteen direct slecht? Gaat het niet meer om de kwaliteit en het gevoel dat een plaat brengt, dan het negatieve noemertje commercieel dat jij erop wilt plakken?
En waarop baseer jij je mening dat ene Cimo Fränkel een talentloos individu is? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Een uitermate onaangename vorm van stijgende commerciële bedoelingen, concludeer ik uit dit onderwerp. Om subjectief te continueren: Gelieve enige samenwerkingen met deze betreurend talentloze individuen stop zetten, mijnheer Joram. Uw huidige, en reeds voltooide recente producties stagneren mijn onlangs naar beneden gehaalde interesses in uw werk.

Beter?


Dit is de stijl van Joram, hoezo verwacht je iets anders?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 23:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Dit is de stijl van Joram, hoezo verwacht je iets anders?

Wat is dat voor statement? ''Dit is de stijl van Joram'', zou je dat kunnen toelichten?

@ Unleashed: Eerst 1 ding, ik ga geen lijst vragen beantwoorden, daar houd ik niet van. Als tweede haal je woordgebruik naar voren, terwijl in een forum waar meningen worden geuit, zeker bij woorden als ''commercieel, talentloos, slecht, lelijk, vals, drive'' noem maar op, alles zo multi-interpretabel is als wat. Om die redenen neem ik jouw tegenspraak niet serieus en ga hier dus ook niet op in.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle