Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 12:05 
 
Hardtraxx Elite

Wavolizer - Imagination (THER-124)

Label: Theracords
WEB release: 04-06-2014

Tracks:
01. Wavolizer - Imagination
02. Wavolizer - Debt Of Blood VIP

Samples:




Bron: FB
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 12:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hahaha wat is dit voor troep dan :lol:

Die kicks...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan dan werkelijk niemand bij theracords (op een enkele uitzondering na) dan nog echt sterke kicks maken?
Waar gaat het allemaal heen joh..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 12:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Debt of Blood is nog steeds en opnieuw heerlijk. Dat DnB stuk in het begin rolt zo lekker, en die simpele synth uit het origineel maakt het nummer nog steeds.

Snap ook niet het geklaag over Imagination, de kick is toch een stuk steviger geworden sinds de eerste versie. Punch is duidelijk aanwezig en die tail vind ik ook wel vet. Aan sfeer in beide nummers ook geen gebrek.

Ik ga ze persoonlijk nog vaak opzetten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 12:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik heb Wavolizer nooit speciaal gevonden (op een enkel nummer na). Ook dit doet me weer heel weinig, gewoon niet mijn smaak :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pas in dat laatste stuk klinkt de kick in Imagination fijn, dat tril-effect in de rest van de track klinkt bijzonder lelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 12:22 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ordinary Joe schreef:
Snap ook niet het geklaag over Imagination, de kick is toch een stuk steviger geworden sinds de eerste versie. Punch is duidelijk aanwezig en die tail vind ik ook wel vet. Aan sfeer in beide nummers ook geen gebrek.

Er zit nu inderdaad wel een betere punch onder, ik vind de tail alleen te hoog, voegt daardoor qua hardheid niet zoveel toe en zit de rest van de track een beetje in de weg. Kicks als die in DJ Hidden - Einstein hadden hier veel beter onder gepast, komt de rest van de track ook beter uit imo.

En wat betreft de Debt of Blood VIP, ik vind de plaat best goed, alleen vind ik het origineel op de meeste punten sterker. Het stukje viool in de outro is wel fenomenaal, zet een epische sfeer neer en zorgt ook nog eens voor flink wat drive, jammer dat het zo kort is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 12:24 
 

wat is dit? :sick: :sleep: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 15:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

debth of blood vip is :drool: bij imagination vind ik ook dat het laatste stuk fijne kicks heeft. Ik moet deze maar eens live horen kijken hoe dat klinkt, wss is het zo'n plaat dat je live mee moet maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 15:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ondanks de mindere kick in Imagination vind ik het echt een fucking vette plaat :drool:

Debt Of Blood VIP moet ik nog wat vaker luisteren, voor nu vind ik het origineel beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kicks in Imagination :/ gewoon lelijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 19:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Imagination vind ik dus echt niks aan door die kicks :/
Debt of Blood VIP is leuk maar ik vind het origineel beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die sfeer in Imagination :worship: :cry: prachtig. Is dan ook zo ontzettend jammer van die lelijke kick, alleen de kick in de 2e climax is gruwelijk. Toch moet ik zeggen dat iedere keer als ik hem luister ik de lelijke kick steeds vetter begin te vinden, dus wie weet vind ik het uiteindelijk wel een vette kick.
Debt Of Blood VIP :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 23:59 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een kut kicks in allebij de tracks. Ik lees altijd van artiesten dat de basis van een hardstyle track de kick is. Hier is geen fuck aan, en dat sfeertje wat door mensen hier geprezen wordt doet me ook helemaal niks. Behalve Sympho heeft nog geen enkele Wavolizer track mij iets gedaan. Dit soort hardstyle is gewoon niks voor mij dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 00:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Imagination vind ik op het sfeertje na helemaal niks, ontzettend lelijke kicks (op het laatste stukje na).
Debt of Blood VIP vind ik dan nog wel best vet maar denk dat ik toch liever het origineel opzet.

Een mindere release van Wavolizer, jammer. Hopelijk volgende release weer iets a la The Chief, Sympho of Done. Kijk er in ieder geval naar uit. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 10:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat is dit voor puin dan?? :lol: wat voor Genre????
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 10:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bramversluis129 schreef:
Wat is dit voor puin dan?? :lol: wat voor Genre????


Geen idee, het sla met een bamboostok op een dikke vette olifantenbips style? jeweettochhhh

Ze klinkt het wel hé
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 11:03 
 
Hardtraxx Veteran

Niet mijn ding dit, laat ik het daar maar bij houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 12:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
wat is dit? :sick: :sleep: :lol:

bramversluis129 schreef:
Wat is dit voor puin dan?? :lol: wat voor Genre????


Blijf maar lekker bij hardstyle hoor jongens, daar is het veilig
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 12:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 14:58 
 
Hardtraxx Addict

Die ''sfeer'' waar sommigen het over hebben is nogal ver te zoeken in Imagination. Pas op het einde hoor je iets van die sfeer. Maar ik vind dat nou niet een ijzersterke kant van deze plaat ofzo, niets eigenlijk vind ik er sterk aan. De kick is lelijk, het is zo minimalistisch allemaal dat ''simpel maar effectief'' hierop van toepassing is. Bij sfeer denk ik aan platen als Undiscovered of This Mind bijvoorbeeld, maar dit...

Debt Of Blood vind ik een van de meest overrated platen op dit forum en het ligt mij nu nog steeds niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Pas in dat laatste stuk klinkt de kick in Imagination fijn, dat tril-effect in de rest van de track klinkt bijzonder lelijk.

Dit en Debt of Blood is (alweer) niet voor mij weggelegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2014 23:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Imagination vind ik echt een hele gave plaat, vind de aparte kicks juist wel wat fijns hebben. :D
Debt of Blood VIP is een vette edit, maar niet vetter als het origineel, wat na Done toch echt wel zijn beste plaat is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2014 09:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Merk dat ik Imagination wel vaak opzet, die kick heeft inderdaad toch wel iets. De tail is inderdaad wel net iets te hoog maar hij is in ieder geval wel mooi zuiver. Al is het zeker niet z'n beste plaat, ook qua sfeer vond ik z'n vorige release een stuk sterker.

Debt of Blood VIP is m'n favoriet, de drive die deze bassline meegeeft is echt ongekend. Kicks sluiten er ook erg goed op aan. Overtreft het origineel niet, maar vind het een hele gave update. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2014 14:01 
 
Hardtraxx Veteran

Zoals alle Wavolizer tracks, vind ik dit weer echt troep
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle