Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 02:24 
 
Artiest

Label: Spoontech Records
Catalog Number: SPOON 016
Release Date: 16-01-2012
Format: Digital
Source: http://spoontechrecords.com/index.php?o ... &Itemid=60

Afbeelding

Tracklist:
01. Musicbox
02. Musicbox (Gatty Remix)
03. Meltdown

Samples:

01. Musicbox


02. Musicbox (Gatty Remix)


03. Meltdown
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 02:38 
 
Hardtraxx Addict

Music Box is heerlijk! Ook dikke artwork! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 03:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

I really love Musicbox :)

Meltdown has some great energy!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 10:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Musicbox is a nice track, but it is not really energetic in my opinion. Only the second part of the climax gives me some energy. The overall atmosphere in the track is nice though, that makes it a nice track to listen to at home.

The remix is not really my style, but again the atmosphere is nice.

If have to think of Sound Exposure when I listen to the intro of Meltdown, which is a good thing. Track is very energetic, partly because of the short breaks. For the rest typical Spoonteck sounds, I like those sounds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kvind hier de Gatty remix het lekkerst, heerlijke sweer en kicks zijn echt lekker :drool: ...orgineel van Musicbox is wel oke maar mis energie imo en Meltdown is juist weer zn energieke plaat met dikke kicks eronder, al met al niet beter als zn vorige release maar zeker niet slecht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een meuk. klinkt leeg, hol, onafgewerkt, amateuristisch en lelijk. oja en ook nog dof en alsof je op 200 meter afstand staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
wat een meuk. klinkt leeg, hol, onafgewerkt, amateuristisch en lelijk. oja en ook nog dof en alsof je op 200 meter afstand staat.

Moet je dat nu elke keer zeggen bij een spoontech release? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Musicbox: In het eerste gehoor prima, lekkere kicks die ook lekker aan 1 stuk doorgaan. Climax hangt een beetje tegen saai en leeg aan. De kicks die daarna volgen vind ik op het eerste gehoor niet zo wat, beetje rommelig.

Gatty remix: Ook prima kicks maar het gaat me bij de remix meer om de climax, die geeft me veel meer energie maar is net te langdradig/te lang. (de climax doet me ook denken aan een early plaat) Na de climax klappen er lekkere zware kicks op.

Meltdown: Dit vind ik dan weer helemaal niets :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Gangsterdwerg schreef:
wat een meuk. klinkt leeg, hol, onafgewerkt, amateuristisch en lelijk. oja en ook nog dof en alsof je op 200 meter afstand staat.

Moet je dat nu elke keer zeggen bij een spoontech release? :/

idd dat dacht ik ook al, na 1x is het wel duidelijk >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 14:01 
 
Hardtraxxer

Musicbox en meltdown vind ik beide zeer lekker. :thumbsup:
Alleen de remix vind ik niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 14:26 
 

ga ze thuis ff beluisteren! kijken of vazard weer wat leuks heeft gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 14:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
tomac schreef:
Gangsterdwerg schreef:
wat een meuk. klinkt leeg, hol, onafgewerkt, amateuristisch en lelijk. oja en ook nog dof en alsof je op 200 meter afstand staat.

Moet je dat nu elke keer zeggen bij een spoontech release? :/

idd dat dacht ik ook al, na 1x is het wel duidelijk >.<


Hij mag gewoon zeggen wat hij vindt, ook al doet hij dat keer op keer.

Jullie gezever heeft minder toevoeging dan zijn reactie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar waarom bij elke release ongeveer hetzelfde zeggen?..heedt niet echt toevoegende waarde elke keer hetzelfde zeggen?..toen lyat dat deed werd erook door genoeg mensen wat van gezegt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 17:24 
 
Artiest

Alleen de newbies toch en die werden door vrijwel iedereen op het forum boos aangekeken omdat ze dat deden.
Mening is een mening toch, laten we het daar maar bij houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Alleen de newbies toch en die werden door vrijwel iedereen op het forum boos aangekeken omdat ze dat deden.
Mening is een mening toch, laten we het daar maar bij houden.

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga previews nog niet luisteren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meltdown is echt geweldig! net alsof de track steeds harder gaat om de zoveel seconden.
Musicbox vind ik niet zo geweldig behalve dan de 2de climax die gaat ook weer lekker hard!
Gatty remix vind ik totaal niks, klinkt leeg en saai voor mij..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind 'm niet zoveel aan. Laatste releases op Spoontech vallen me eigenlijk sowieso wel een beetje tegen, SPOON13 vond ik de laatste echt vette release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 18:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Musicbox klinkt me echt fijn in de oren hier. Ik vind dat sfeertje echt heel lekker. Doet me beetje denken aan Enzyme ofzo. In de preview vind ik alleen het punt bij 3.48 niet lekker in de oren klinken, daar wordt de lead ineens afgekapt and komt "Now fight". Klinkt nogal direct. Verder een nice nummer hier thuis, heb alleen nog niet een idee hoe het live zou gaan :)

Gatty remix vind ik niet zo veel aan.

Meltdown heeft een dikkere drive :D Ik weet zeker dat ik daarop kan knallen als ik die live zou horen, haha. Heeft niet echt een bepaald sfeertje ofzo, gewoon lekker knallen. Lekkere screeches, geven veel energie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 20:07 
 
Hardtraxxer

Je moet toch echt wel een purist zijn om hier van te houden.

klinkt naar mijn mening
Gangsterdwerg schreef:
leeg, hol, onafgewerkt, amateuristisch en lelijk. oja en ook nog dof en alsof je op 200 meter afstand staat.


Heb ook echt een hekel aan dit label gekregen sinds die hardstyle mafia m'n avond hadden verneukt bij dat kings of hardstyle feestje.. Het was zo erg dat ik het niet meer wilde uitzitten totdat tatanka ging afsluiten. Hele zaal leeggelopen en alleen maar stilstaande mensen die het net zo min begrepen als ik..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 21:21 
 
Hardtraxx Addict

Q-Dominic schreef:
Je moet toch echt wel een purist zijn om hier van te houden.

klinkt naar mijn mening
Gangsterdwerg schreef:
leeg, hol, onafgewerkt, amateuristisch en lelijk. oja en ook nog dof en alsof je op 200 meter afstand staat.


Heb ook echt een hekel aan dit label gekregen sinds die hardstyle mafia m'n avond hadden verneukt bij dat kings of hardstyle feestje.. Het was zo erg dat ik het niet meer wilde uitzitten totdat tatanka ging afsluiten. Hele zaal leeggelopen en alleen maar stilstaande mensen die het net zo min begrepen als ik..

The Rebelz was ook slecht op loudness maar vind de producties van hem nog goed. Snap niet wat 1 set te maken heeft met de rest van het label..

Musicbox vind ik erg verslavend en meltdown zit een lekker drive in :D Gatty is weer zoals gewoonlijk top :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 22:45 
 
Artiest

Q-Dominic schreef:
Je moet toch echt wel een purist zijn om hier van te houden.

klinkt naar mijn mening
Gangsterdwerg schreef:
leeg, hol, onafgewerkt, amateuristisch en lelijk. oja en ook nog dof en alsof je op 200 meter afstand staat.


Heb ook echt een hekel aan dit label gekregen sinds die hardstyle mafia m'n avond hadden verneukt bij dat kings of hardstyle feestje.. Het was zo erg dat ik het niet meer wilde uitzitten totdat tatanka ging afsluiten. Hele zaal leeggelopen en alleen maar stilstaande mensen die het net zo min begrepen als ik..


Hahaha mooie overdrijving, vooral dat de zaal leeg liep, was namelijk stampend vol. Maar geeft niets >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 01:12 
 
Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Q-Dominic schreef:
Je moet toch echt wel een purist zijn om hier van te houden.

klinkt naar mijn mening
Gangsterdwerg schreef:
leeg, hol, onafgewerkt, amateuristisch en lelijk. oja en ook nog dof en alsof je op 200 meter afstand staat.


Heb ook echt een hekel aan dit label gekregen sinds die hardstyle mafia m'n avond hadden verneukt bij dat kings of hardstyle feestje.. Het was zo erg dat ik het niet meer wilde uitzitten totdat tatanka ging afsluiten. Hele zaal leeggelopen en alleen maar stilstaande mensen die het net zo min begrepen als ik..


Hahaha mooie overdrijving, vooral dat de zaal leeg liep, was namelijk stampend vol. Maar geeft niets >.<

Sws vind ik het een klein beetje raar dat je aan een heel label een hekel krijgt omdat er 2 artiesten bijzitten die je niks vind..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 11:24 
 

Musicbox klinkt erg leeg en byna dezelfde kicks als zijn voorgaande platen!
Gatty remix ook erg saai maarja komt ook omdat ik nooit van Gatty gehouden heb
Metldown is de vetste van de 3 maar alsnog niet waarvan je zegt wooowww!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-Dominic schreef:
Je moet toch echt wel een purist zijn om hier van te houden.

klinkt naar mijn mening
Gangsterdwerg schreef:
leeg, hol, onafgewerkt, amateuristisch en lelijk. oja en ook nog dof en alsof je op 200 meter afstand staat.


Heb ook echt een hekel aan dit label gekregen sinds die hardstyle mafia m'n avond hadden verneukt bij dat kings of hardstyle feestje.. Het was zo erg dat ik het niet meer wilde uitzitten totdat tatanka ging afsluiten. Hele zaal leeggelopen en alleen maar stilstaande mensen die het net zo min begrepen als ik..


Dan ga ik mezelf vanaf nu als purist zien!
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle