Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 14:16 
 
Hardtraxx Elite

Various Artists - Spoontech Remixed (5 Years Edition) (SPOON075)

Label: Spoontech Records
WEB release: 21/09/15

Tracks:
01. Vazard - The Orange Tree (Infirium Remix)
02. Main Concern - Gravity (Mind Dimension Remix)
03. Density - Specymen (D-Verze Remix)

Samples:




Bron: Spoontech
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 14:27 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ernstig vereerd om onze remix te mogen releasen samen met deze meesterwerken <3
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toffe remix van Infirium! Het origineel in zijn waarde gelaten en er een positieve draai aan gegeven. :)
Benieuwd naar de andere twee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Orange Tree vind ik een perfecte track voor Infirium om te remixen, past echt bij zijn stijl. Verder wat Joey eigenlijk al zei: het origineel is inderdaad goed in zijn waarde gelaten, en hij heeft er wel duidelijk zijn eigen twist aan weten te geven. Prima remix, al vind ik persoonlijk het origineel nog altijd een stuk sterker, en meer drive bevatten.

De andere remixen staan al tussen nieuwe tracks, wellicht kunnen daar links van bijgevoegd worden. De D-Verze remix is nog in te lage kwaliteit luisterbaar om over te oordelen voor mij, maar de Mind Dimension remix vind ik echt geweldig! Benieuwd naar de rest van de hq previews :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 15:15 
 

het begint al goed :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Darycka schreef:
Ernstig vereerd om onze remix te mogen releasen samen met deze meesterwerken <3

Bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 17:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oei ja hier ben ik benieuwd naar, de remix van Infirium klinkt in ieder geval al aardig dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een meesterlijke melodie :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 20:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel erg dikke remix!

Remix van Gravity van Mind Dimension klonk overigens ook ontiegelijk vet in de set van Main Concern, die kicks zijn snoeihard.

Laatste release van D-Verse vond ik ook erg goed, dus dit zal mij vermoedelijk ook wel aantrekken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 21:58 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Darycka schreef:
Ernstig vereerd om onze remix te mogen releasen samen met deze meesterwerken <3

Bron?


Wat bedoel je precies?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 22:05 
 

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 23:06 
 
Hardtraxx Veteran

pim0412 schreef:
De andere remixen staan al tussen nieuwe tracks, wellicht kunnen daar links van bijgevoegd worden.

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De tering wat is die Gravity remix gru-we-lijk :love:

Wat een drive...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 23:50 
 

Maar wat is er met die kicks aan de hand, ligt dat aan de rip? Ze zijn veelsteveel naar de achtergrond gedrukt
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 01:39 
 
Hardtraxxer

Main Concern - Gravity (Mind Dimension Remix) :love: :drool: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Darycka schreef:
Raven schreef:
Darycka schreef:
Ernstig vereerd om onze remix te mogen releasen samen met deze meesterwerken <3

Bron?


Wat bedoel je precies?

Was fa2 a sahbi
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Official preview van de Mind Dimension remix.

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker aparte kick! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die remix van Mind Dimension is echt gruwelijk vet zeg. Persoonlijk deed het origineel me nooit zoveel, dat was wel een aardige plaat, maar deze gaat er wat mij betreft ver overheen! De kicks zijn vaak dik in orde bij Mind Dimension, nu ook weer, alleen hetgeen eromheen zit wil nog wel eens niet zo interessant zijn. Dat is hier zeker niet het geval, erg geslaagde remix! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 18:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 19:04 
 

Vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 19:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat ontzettend veel energie komt er vrij bij die climaxen (vooral de tweede) :loving: Gave track die Specymen remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 19:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Orange Tree Remix:
Ho-ly shit, dit klinkt echt ontzettend goed. Had hier wel vertrouwen in toen ik zag dat Infirium deze plaat had geremixed want ik vond Recovery ook al erg goed. Past inderdaad precies bij zijn heerlijke stijltje. :D

Gravity Remix:
Niet mijn favoriete Main Concern plaat maar nog steeds wel tof. Geslaagde remix al doet deze mij iets minder dan de andere twee.

Specymen Remix:
Ik vond de eerste release van D-Verze op Spoontech heel tof (vooral Enlightening Contrasts :drool: ) dus ook hier had ik redelijk hoge verwachtingen. Ik moet zeggen dat ik het origineel eigenlijk nog niet kende. :$
Hele toffe sfeer, veel drive en lekker veel kickrolls. 1e stuk deed me trouwens een beetje aan Wavolizer denken, op 0:52, weet eigenlijk niet echt waarom xd .

Al met al een heerlijke release!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Ik vond de eerste release van D-Verze op Spoontech heel tof dus ook hier had ik redelijk hoge verwachtingen.

Dit, en ook D-Verze stelt niet teleur in het rijtje remixen, heerlijke eigen sound hebben deze gasten. Vooral de climaxen zijn erg gaaf, en de kick van D-Verze vind ik een verbetering in vergelijking met het origineel. De originele Specymen is trouwens ondergewaardeerd, nog altijd een vet nummer.

Drie geslaagde remixen dus wat mij betreft! Grote aanwinsten voor Spoontech deze artiesten, hebben ook allemaal een hele gave eigen stijl :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 09:28 
 
Hardtraxxer

pim0412 schreef:
Fluxion schreef:
Ik vond de eerste release van D-Verze op Spoontech heel tof dus ook hier had ik redelijk hoge verwachtingen.

Dit, en ook D-Verze stelt niet teleur in het rijtje remixen, heerlijke eigen sound hebben deze gasten. Vooral de climaxen zijn erg gaaf, en de kick van D-Verze vind ik een verbetering in vergelijking met het origineel. De originele Specymen is trouwens ondergewaardeerd, nog altijd een vet nummer.

Drie geslaagde remixen dus wat mij betreft! Grote aanwinsten voor Spoontech deze artiesten, hebben ook allemaal een hele gave eigen stijl :D


Idd Spoontech heeft hier 3 grote aanwinsten, ook vet dat B2S ze al meeneemt in de line-ups.
Mind Dimension die een stage mag afsluiten op decibel op zijn 1e boeking is natuurlijk niet niks en op loudness staat en d-verze & Infiirium op Loudfest.
Hoop dat de andere organisaties ze ook op pakken!
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle