Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

VA - A² Unstoppable (A2REC100)

Label: A² Records
WEB release: 02/09/2015

Tracks:
01. Ran-D & Digital Punk - Survivors (E-Force Remix)
02. Alpha² - Let It Go (Digital Punk Remix)
03. Digital Punk & B-Front - Spectral (Alpha² Remix)
04. Alpha² - Fragments (X-Pander Remix)

Samples:





Bron:
A² Records
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 00:31 
 
Hardtraxx Veteran

Let It Go is Digital Punk remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 08:05 
 
Hardtraxx Veteran

Survivors (E-Force remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 19:05 
 
Hardtraxx Crew

Spectral (Alpha² Remix)
https://www.facebook.com/a2records/videos/10154002026503677/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan heel vet worden die a2 remix. Hoor dat ze de kickroll in het begin van de climax laten zitten, vond ik zoveel energie meegeven! Hopelijk hebben ze ook die hoge noot aan het einde van de melodie erin zitten, vond ik zo gruwelijk vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 19:47 
 
Hardtraxx Elite

Bij die A2 remix hoor ik alleen maar DP sounds?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Kan heel vet worden die a2 remix. Hoor dat ze de kickroll in het begin van de climax laten zitten, vond ik zoveel energie meegeven! Hopelijk hebben ze ook die hoge noot aan het einde van de melodie erin zitten, vond ik zo gruwelijk vet!

Ja ik hoop ook dat ze alles precies hetzelfde hebben gelaten want dat vond ik echt vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
jaron123 schreef:
Kan heel vet worden die a2 remix. Hoor dat ze de kickroll in het begin van de climax laten zitten, vond ik zoveel energie meegeven! Hopelijk hebben ze ook die hoge noot aan het einde van de melodie erin zitten, vond ik zo gruwelijk vet!

Ja ik hoop ook dat ze alles precies hetzelfde hebben gelaten want dat vond ik echt vet!


Dat zeg ik niet, lezen. Wel goeie poging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 09:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas, Fragments heeft nu een anticlimax. Vond het orgineel wel vet, dit is niets voor mij. Vrees een beetje voor de andere drie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 14:29 
 
Hardtraxx Veteran

X-Pander is sowieso 1 grote flop. Dus Fragments wordt totaal verkracht
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
X-Pander is sowieso 1 grote flop. Dus Fragments wordt totaal verkracht

Niet waar
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben ook niet zo van X-Pander's stijl, maar er zullen vast genoeg mensen zijn die het kunnen waarderen. Dus om het nou een grote flop te noemen...

De preview Alpha2 remix van Spectral schept bij mij overigens wel wat verwachtingen. Zit een fijn sfeertje in en inderdaad die energieke kickroll die er nog in zit vind ik ook vet. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 15:30 
 

J oey schreef:
maar er zullen vast een paar mensen zijn die het kunnen waarderen


:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 16:11 
 
Hardtraxx Veteran

J oey schreef:
Ik ben ook niet zo van X-Pander's stijl, maar er zullen vast genoeg mensen zijn die het kunnen waarderen. Dus om het nou een grote flop te noemen...

De preview Alpha2 remix van Spectral schept bij mij overigens wel wat verwachtingen. Zit een fijn sfeertje in en inderdaad die energieke kickroll die er nog in zit vind ik ook vet. :)


Echt werkelijk geen 1 solo track van hem denk ik van oh dit klinkt nog niet zo slecht. Dat hij ook bij A2 zit kan ik ook niet begrijpen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 17:13 
 
Hardtraxx Veteran

Hij is commercieel krachtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 17:44 
 
Hardtraxx Addict

Ik vrees ergens een beetje voor de Spectral remix. :(
Die plaat is zo geniaal. Daar moet je eigenlijk gewoon van afblijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 17:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Eigenlijk alleen Survivors zou in mijn ogen echt verbeterd kunnen worden, die andere 3 zijn al geniaal van zichzelf. Vooral Spectral ben ik ontzettend bang voor, een van m'n favorieten B-Front platen.

EDIT: die van X-Pander klinkt al behoorlijk kut. Ben screeches ontzettend beu en z'n gebruikelijke lelijke slappe kicks zitten er weer in. Nee doei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 17:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alpha² - Let It Go staat in de top 3 van mijn favoriete hardstyle nummers, ben er zo bang voor dat deze verkracht gaat worden :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 14:59 
 
Hardtraxx Crew

Survivors (E-Force Remix)
https://instagram.com/p/3wqwKpkdxl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even dat korte stukje geluisterd en was totaal niet geboeid. Toch even de comments bekeken, wat ik normaal gesproken zoveel mogelijk probeer te vermijden.

> @ramon038 Wederom hoor ik alleen maar kicks & screeches. Kan het niet ietsje origineler?
> @eforcenl @ramon038 zit een melodie in, alleen niet in de preview hier

Gelukkig zit er dus wel een melodie in, wat in principe een goed teken is.

---Vervolgens kom ik langs dit:
> @naomi_johnny @ramon038 jij hebt het natuurlijk al zo ver geschopt , jij stond al 4 x Defqon natuurlijk ! Commentaar lekker voor je houden gab, en anders lekker je bekkie houden ouwe!

Haha oh wauw zeg, werkelijk waar :lol: Ik blijf mezelf toch verbazen over de fanboyreacties op Facebook en Instagram pagina's van Dj's. Ik kan me iedere keer weer totaal niet voorstellen dat zulk soort mensen daadwerkelijk bestaan. Snap ook niet dat je overigens nog de moeite neemt om daar een kritische reactie te plaatsen, je wordt toch altijd afgeschreven als hater. Ramon zit geloof ik ook hier op HT, kan maar beter daarbij houden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 16:36 
 
Hardtraxx Veteran

Jeetje Rawmon keert zich tegen raw. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 16:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Commentaar lekker voor je houden gab, en anders lekker je bekkie houden ouwe!

Weet iemand hoe ik kramp uit m'n tenen krijg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan mag je ook geen lovende reacties meer geven als je het mij vraagt. Je bent geen bekende producer/DJ dus je hebt geen kennis van muziek dus je mag niet oordelen, doei!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 17:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vier keer nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 17:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Dan mag je ook geen lovende reacties meer geven als je het mij vraagt. Je bent geen bekende producer/DJ dus je hebt geen kennis van muziek dus je mag niet oordelen, doei!

Die mensen geven ook nooit aan dat ze eten in een restaurant minder vinden, ze hebben immers geen koksopleiding gedaan... Ik wil me echt zo ver mogelijk distantiëren van die kont-likkende fanboys op andere social media. Zodra je ook maar iets negatiefs over iets zegt ben je meteen een hater. Terwijl die 'haters' juist zo ontzettend fan van de muziek zijn dat ze aangeven wat de track in hun ogen (nog) beter zou maken (de manier van commentaar geven buiten beschouwing gelaten).
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle