Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unresolved & Jason Payne - Nuclear (GBD127)

Label: Gearbox Digital
WEB release: 07.09.2015

Tracks:
01. Unresolved & Jason Payne - Nuclear

Samples:


Two powerhouses of the raw game join forces with this epic release called 'Nuclear'. Jason Payne and Unresolved have both built up a dedicated and passionate fan base, and with this collaboration we fully expect this track to be an instant classic!

Not only will the name of Jason Payne and Unresolved guarantee that this release will be heard over and over, but the genuine quality of this track will and the pure energy throughout will ensure that this will go down as one of the best tracks in both the artists careers!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vind hem wel vet.. vooral die climax
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 08:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

climax is vet inderdaad, midintro heeft wat meer weg van Unresolved en dat is jammer :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 14:43 
 
Hardtraxx Addict

hmm klinkt lekker ben benieuwd naar meer in hq
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben doorgaans niet z'n Unresolved fan, maar vind dit toch wel vet klinken. Veel energie en drive! De kick klinkt ook goed in LQ dan wel is waar. Ben benieuwd naar het eindresultaat. De melodie doet me ergens aan denken, kan er alleen niet opkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2015 13:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

@18:35

[zippy]http://www33.zippyshare.com/v/J1ll0r6v/file.html[/zippy]


Goede bak drive zit erin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2015 13:26 
 

Melodie is leuk :thumbup: De rest heb ik niks mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2015 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja vette track dit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2015 14:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel vette track! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2015 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dit vind ik best leuk. :)
Unresolved kan het ook echt wel, blij dat het met JP een veel fijnere uitwerking heeft gekregen dan de meeste van Unresolved zijn eigen tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2015 19:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Ja dit vind ik best leuk. :)
Unresolved kan het ook echt wel, blij dat het met JP een veel fijnere uitwerking heeft gekregen dan de meeste van Unresolved zijn eigen tracks.

Het lijkt inderdaad alsof hij ze sneller uit wil poepen dan hij aan kan, dan klinkt dit toch al een stuk doordachter :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


tof melodietje
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 14:50 
 

yowan schreef:
tof melodietje


Dat is ook het enige.. Die screeches op het laatst :lol: Ik wist niet hoe snel ik m'n koptelefoon af moest doen :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja wattefak, doe dan de melodie nog een keer met een kleine aanpassing een kort screechje ofzo :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 14:53 
 

jezus die schreeches :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 20:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Te geforceerd voor mij. Leuke melodie, maar daar houdt het ook wel mee op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 23:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ondanks dat bijna alle tracks van Unresolved op elkaar lijken, vind ik deze toch heel goed. Lekker rommelig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 20:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 22:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik moet zeggen dat ik het nummer wat simpel vind, maar ik kan er niets aan doen dat ik die Unresolved kick gewoon lekker vind... Zal allemaal wel gemaakt hard zijn, maar in de intro en de tweede climax klapt het thuis lekker door. Zit gewoon drive in. Screeches zijn misschien geen screeches, maar meer richting een gewone synth en ik vind het allemaal best. Drive drive drive!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 00:21 
 
Hardtraxxer

Vindt het echt een vete plaat en ben er zeker van dat ie er op een feest op klapt. Maar dit is wel een voorbeeldje om jezelf af te gaan vragen waar de grens nou ligt tussen raw en hardcore
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 14:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Screechfestttt
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2015 16:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

coenvc schreef:
Maar dit is wel een voorbeeldje om jezelf af te gaan vragen waar de grens nou ligt tussen raw en hardcore


Zeker niet hier in ieder geval.

OT;

Super vet gedaan die co2canon.wav er doorheen. Soms heb ik het idee dat ze de hoge tonen uit hun monitors hebben weggefilterd. Kom op zeg, dit gaat toch nergens meer over. Heb je een melodie weet je hem uiteindelijk alsnog keihard af te slaan keren met je 'screech' >.<

Jammer dat je Jason Payne hier amper in terug hoort. Als er alleen Unresolved gestaan had merendeels het ook gelooft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2015 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind Unresolved een flapdrol eerste klas, maar vind dit dan op de een of andere manier wel weer een dik nummertje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2015 22:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Vind Unresolved een flapdrol eerste klas, maar vind dit dan op de een of andere manier wel weer een dik nummertje!

Daar heb ik dus ook last van. Het is meestal erg ongeïnspireerd, maar zijn kick vind ik echt lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2015 12:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

saai :yawn:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle