Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 10:43 
 
Hardtraxxer

Unresolved ft. GyZe - The MF Exorcist [GBD113]

Label: Gearbox Digital
WEB release: 01/05/2015

Tracks:
Unresolved ft. GyZe - The MF Exorcist

Samples:

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 10:59 
 

Screech is een beetje hoofdpijnopwekkend :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 11:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hey, die kick ken ik.
Hey, die screech ken ik.
Maar... het screechpatroon is marginaal anders! This changes everything! GENIUS!

:sleep:

Dit moet ook de makkelijkste payday voor GyZe geweest zijn. Blêr "Exorcist" in de microfoon, klaar, geld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 13:46 
 
Hardtraxx Addict

Screech
Kick
Enter.

Vind t wel een nette kick.
Maar het is wel weer t zelfde idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 13:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kick gaat nog wel ja. Screech is echt niets nieuws. Verder valt er vrij weinig te bespreken. Ohja wacht de vocals. Vet goed zijn die.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 13:54 
 
Hardtraxx Crew

:sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit allemaal aardig in elkaar.. Ik kan me alleen niet voorstellen dat je na het maken van zo'n track nou denkt: "Yes, dit is het!" Unresolved, je leest vast mee met Google translate. Waarom niet meer tracks zoals EDM? Dit komt qua originaliteit toch geen eens in de buurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 17:15 
 

Beetje aan de saaie kant, het gaat voor mijn gevoel nergens in de track echt los. Lijkt allemaal een beetje terughoudend. Voor de rest zijn de sounds allemaal wel aardig, daar kan ik me niet aan storen. 5,9
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 09:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Zit allemaal aardig in elkaar.. Ik kan me alleen niet voorstellen dat je na het maken van zo'n track nou denkt: "Yes, dit is het!" Unresolved, je leest vast mee met Google translate. Waarom niet meer tracks zoals EDM? Dit komt qua originaliteit toch geen eens in de buurt.

Ik vind het helemaal niet aardig in elkaar zitten. Gewoon dat Bassie en Adriaan melodietje gekopieerd, en dan langzaam een kickpatroon laten infaden. Ik ben geen producer, maar dat klinkt erg simpel.

Oh en als je hem wil bereiken, zou ik een Facebook-comment plaatsen. Daar haalt hij namelijk zijn feedback vandaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 13:22 
 
Hardtraxx Elite

Nee dan vind ik deze toch een stuk leuker.

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 10:12 
 
Hardtraxxer

Meph0 schreef:
Hey, die kick ken ik.
Hey, die screech ken ik.
Maar... het screechpatroon is marginaal anders! This changes everything! GENIUS!

:sleep:

Dit moet ook de makkelijkste payday voor GyZe geweest zijn. Blêr "Exorcist" in de microfoon, klaar, geld.


GyZe verdient hier niks aan. Die vocals had hij al een tijdje liggen en Igor heeft hem benaderd of hij ze in 1 van zijn tracks mocht gaan verwerken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 10:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waarom dan zo expliciet vermelden? ft. suggereert trouwens alsof het een collab is imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 10:38 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Waarom dan zo expliciet vermelden? ft. suggereert trouwens alsof het een collab is imo.


Als je als producer iemand betaald voor vocals ga je hem toch niet ook eens vermelden als in de zin 'collab'. Er zijn genoeg tracks in de scene waarvoor mensen betalen voor bepaalde vocals, vervolgens worden deze vocalisten niet vermeld in de track. GyZe daarentegen is nog niet zo heel bekend binnen de scene. Hij heeft er dus voor gekozen om de vocalen gratis te geven in ruil voor naamsvermelding wat weer resulteert in extra interactie op zijn socials. Je moet ergens beginnen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 10:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ligt eraan. Als het een bekende vocalist is zou ik z’n naam altijd vermelden. Misschien een idee om MC GyZe te hanteren, voor mij was het niet duidelijk wie/wat GyZe is namelijk. Nog nooit ergens gezien. Als je dan toch naam wil maken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 11:10 
 
Artiest
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
voor mij was het niet duidelijk wie/wat GyZe is namelijk. Nog nooit ergens gezien. Als je dan toch naam wil maken..

2 tracks met zijn vocalen gemaakt (Craziest en The Kicks) en ook als feat. genoemd :) Toffe gast, goeie grunter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 11:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Was inderdaad de eerste hit die ik tegenkwam. Ik zou alleen, vooral in het begin, altijd MC voor je naam gooien. Als ik nu die naam voorbij zie komen denk ik oh wss een vriendje van (producer). Als je dan wat bekender wordt en op lineups verschijnt, kun je het misschien wel weghalen. Maar goed slechts een hersenspinsel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 16:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kan hier niks positiefs van maken.

-.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 16:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het is overigens een metal (?) zanger. MC zou wel 'logischer' zijn maar het is geloof ik (nog) niet echt een MC.
Dit was toch ook hetzelfde als met Zatox & Nikkita?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij dat melodietje in de break moet ik gelijk weer denken aan de Plaaggeest van Bassie & Adriaan. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 21:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Bij dat melodietje in de break moet ik gelijk weer denken aan de Plaaggeest van Bassie & Adriaan. :lol:


Forumoverzicht » Releases » Hardstyle