Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 19:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Typhoon - Enter The Typhoon (EXTREMECD01)

Label: Unite Extreme
WEB release: 06/04/2015

Tracks:
1. Typhoon - Enter The Typhoon
2. Typhoon - Release Me
3. Typhoon - The Master
4. Typhoon vs Delete - Firing
5. Typhoon vs Crypsis - Underground Shit
6. Typhoon - In Other Words
7. Typhoon - Wreck
8. Typhoon vs The R3belz - Stay Strong
9. Typhoon - Cop Killa (2015 Edit)
10. Typhoon - We Are The Prey
11. Typhoon - Unknown World
12. Typhoon - My Generation
13. Typhoon - Loud Noizes (Loud HC Mix)

Samples:











Bron: Typhoon
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoezo heet hij 'Typhoon', een veel bekendere artiest heet toch exact hetzelfde? Beetje amateuristisch vind ik.


Maar wie weet heeft deze jongen altijd al deze naam, was hij alleen niet bekend (is ie nu nog niet natuurlijk) en dacht de rapper Typhoon dat nog niemand deze artiesten naam heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ware het niet dat er nog enigszins hoop is door enkele collabs die wellicht niet gaan tegenvallen, maar anders was dit album bij voorbaat al slechter geweest dan die van The Prophet / Zatox.
Die albumtiteltrack klinkt in elk geval al helemaal nergens naar. Als de rest van het album diezelfde richting op gaat wordt dit echt een drama.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Peperkoek schreef:
Hoezo heet hij 'Typhoon', een veel bekendere artiest heet toch exact hetzelfde? Beetje amateuristisch vind ik.

Maar wie weet heeft deze jongen altijd al deze naam, was hij alleen niet bekend (is ie nu nog niet natuurlijk) en dacht de rapper Typhoon dat nog niemand deze artiesten naam heeft.


Misschien omdat hij uit Italie komt en nog nooit van de rapper Typhoon heeft gehoord >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Peperkoek schreef:
Hoezo heet hij 'Typhoon', een veel bekendere artiest heet toch exact hetzelfde? Beetje amateuristisch vind ik.

Maar wie weet heeft deze jongen altijd al deze naam, was hij alleen niet bekend (is ie nu nog niet natuurlijk) en dacht de rapper Typhoon dat nog niemand deze artiesten naam heeft.


Misschien omdat hij uit Italie komt en nog nooit van de rapper Typhoon heeft gehoord >.<


http://www.google.com

Als je een artiesten naam kiest gebruik je toch even 3 sec bovenstaande link, als je dan ziet dat iemand met 'naam' (bekender dan jij) zo'n naam heeft kies je toch een andere naam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat hij het gewoon een toffe naam vond en er vanuit ging dat er geen verwarring zou ontstaan als er op een hardstyle feest "Typhoon" staat >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als een of andere rockband nu bekend wordt en maar besluit Headhunterz te kiezen als niet( al populair, of nog niet populair), is toch gewoon amateuristisch. Nogal zal er dan ook geen verwarring ontstaan denk ik. Ook zou ik het begrijpen als 'onze' Headhunterz hier iets van zou zeggen, jij niet? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Peperkoek schreef:
Als een of andere rockband nu bekend wordt en maar besluit Headhunterz te kiezen als niet( al populair, of nog niet populair), is toch gewoon amateuristisch. Nogal zal er dan ook geen verwarring ontstaan denk ik. Ook zou ik het begrijpen als 'onze' Headhunterz hier iets van zou zeggen, jij niet? :)


Vind het een raar voorbeeld omdat Headhunterz wereldwijd bekend is en de afgelopen jaren in en rond de top 10 beste dj's heeft gestaan. Buiten Nederland en misschien Belgie kent niemand de Nederlandse Typhoon...

Ik snap je punt, maar zie de issue gewoon niet zo ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 21:39 
 

To Typhoon or not to Typhoon maakt niet zoveel uit het gaat om het album... En dat gaat waarschijnlijk (op de collabs na) een enorm slecht staaltje muziek worden :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Peperkoek schreef:
Rickzel schreef:
Peperkoek schreef:
Hoezo heet hij 'Typhoon', een veel bekendere artiest heet toch exact hetzelfde? Beetje amateuristisch vind ik.

Maar wie weet heeft deze jongen altijd al deze naam, was hij alleen niet bekend (is ie nu nog niet natuurlijk) en dacht de rapper Typhoon dat nog niemand deze artiesten naam heeft.


Misschien omdat hij uit Italie komt en nog nooit van de rapper Typhoon heeft gehoord >.<


http://www.google.com

Als je een artiesten naam kiest gebruik je toch even 3 sec bovenstaande link, als je dan ziet dat iemand met 'naam' (bekender dan jij) zo'n naam heeft kies je toch een andere naam.

Helemaal mee eens! Waarom kijk jij dan niet in de supermarkt of er een artikel is met dezelfde naam voordat jij deze naam gebruikt?

Wat een hoop geneuzel om niks man.

Overigens, betreffende de tracks:

Enter the Typhoon: Titel vind ik ten eerste al beetje jammer. Hij is ook weinig origineel, vind de industriële geluidjes echter wel leuk gedaan maar dat is een té klein detail natuurlijk.
Release Me: Vind ik al wat beter. Begint met een leuke melo, alleen jammer dat deze niet doorgezet wordt. Had de track denk ik een stuk leuker kunnen maken en zou wat meer veelzijdigheid brengen.
TBA vs. Crypsis: Vind de synth wel wat leuks hebben. Kicks komen mijn inziens niet helemaal tot hun recht doordat het met een telefoon een gefilmd is, dus ik hoop hier snel op een betere versie. Kan het nog wel aardig gaan doen op de dansvloer op basis hiervan.
TBA vs. Delete: Gek genoeg ben ik hier niet echt onder de indruk van (terwijl ik normaal enorm fan ben van Delete). Hoop in een preview meer Delete terug te horen dan in dit kleine stukje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 11:05 
 
Hardtraxxer

Ik vind dit eerlijk gezegd meer weghebben van Hardcore dan hardstyle. Vooral 'Release me' kan zo op een #ThisisHardcore CD :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 11:46 
 
Hardtraxx Addict

Ondanks ze naam of de naam van ze album en/of tracks vind ik de meeste wel goed te doen.
Stoor me niet aan het eventuele "hardcore" gehalte wat in de tracks zit.
Kon (misschien als 1 van de weinig hier) We Are The Prey toen ook wel waarderen.

Ben dus wel benieuwd wat er allemaal aan zit te komen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 13:53 
 
Hardtraxx Addict

Qre8ive schreef:
Partofthehard schreef:
Ik vind dit eerlijk gezegd meer weghebben van Hardcore dan hardstyle. Vooral 'Release me' kan zo op een #ThisisHardcore CD :P.


Hij noemt het zelf dan ook Rawcore :P


Laten we hopen dat daar niet teveel op ingespeeld word, voordat je weer een nieuw "genre" krijgt :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 22:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pareltjes als Vampires en Glimpse of the Future heb ik niet meer gehoord in zijn recente releases. Hij werd met dat soort platen ook altijd gesupport in Unleashed, maar ook dat gebeurt niet meer. :P Ik vrees voor dit album, hopelijk komt het beste voor het laatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 23:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nee dit is het toch net niet allemaal... :/

*kuch* Rawhype *kuch*
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 18:08 
 

Enter The Typhoon vind ik nog best leuk met name de kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 20:48 
 
Hardtraxxer

Neigt meer naar hardcore dan naar hardstyle. Overigens vind ik het nou niet echt pakkende tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 21:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Enter The Typhoon vind ik nog best leuk met name de kicks.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 21:42 
 

Serieus.

Je wafeltje klapt trouwens wel mooi op de beat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 00:39 
 
Hardtraxx Elite

Denk telkens dat er Alles Kut Enter staat in de titel. :lol:
Over de tracks: redelijk kut, wat klinkt het allemaal leeg zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 20:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerlijk gezegd, dit vind ik best wel vet :$ Kicks zijn natuurlijk heel overdreven, maar vind de climax wel echt vet eigelijk!

Alleen volgensmij wordt dit niet echt een "lekker thuis luister" album >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 00:24 
 
Hardtraxx Veteran

Denk niet dat dit album voor mij is weggelegd. Gewoon hardcore dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 00:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Eerlijk gezegd, dit vind ik best wel vet :$ Kicks zijn natuurlijk heel overdreven, maar vind de climax wel echt vet eigelijk!

Alleen volgensmij wordt dit niet echt een "lekker thuis luister" album >.<


Haha, precies. Live zal het wellicht iets beter te verdragen zijn, maar het zal denk ik geen leuk album worden om thuis eens lekker op te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 19:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Beetje simpele plaat, misschien wat vaker luisteren
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle