Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 22:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Tuneboy - Out Of Space (TTC130)

Label: Titanic Records
WEB release: 10/07/2015

Tracks:
1. Tuneboy - Out Of Space

Samples:


Bron: http://www.junodownload.com/products/tuneboy-out-of-space/2833261-02/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 22:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Als dit de nieuwe hype wordt van 2015, ga ik echt afhaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 23:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

WTF :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GODVERREDOMME.

Het lijkt wel alsof de mainstream artiesten tegengewicht aan het creëren zijn tegen de Raw Hardstyle. Headhunterz is gone en ik verwacht dat binnen een jaar een paar andere grote Hardstyle artiesten de overstap ook gaan maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 23:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
GODVERREDOMME.

Het lijkt wel alsof de mainstream artiesten tegengewicht aan het creëren zijn tegen de Raw Hardstyle. Headhunterz is gone en ik verwacht dat binnen een jaar een paar andere grote Hardstyle artiesten de overstap ook gaan maken.


DBSTF en Wildstylez zijn ook zo goed als gone. Ik vrees dat dit langzaam het einde wordt. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 23:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
GODVERREDOMME.

Het lijkt wel alsof de mainstream artiesten tegengewicht aan het creëren zijn tegen de Raw Hardstyle. Headhunterz is gone en ik verwacht dat binnen een jaar een paar andere grote Hardstyle artiesten de overstap ook gaan maken.

Ik ben er eigenlijk bang voor dat ze juist niet 'de overstap' maken, maar dat de grote artiesten de melodieuze kant hier naartoe trekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 00:00 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

jonah_psvfan schreef:
Daveytl schreef:
GODVERREDOMME.

Het lijkt wel alsof de mainstream artiesten tegengewicht aan het creëren zijn tegen de Raw Hardstyle. Headhunterz is gone en ik verwacht dat binnen een jaar een paar andere grote Hardstyle artiesten de overstap ook gaan maken.


DBSTF en Wildstylez zijn ook zo goed als gone. Ik vrees dat dit langzaam het einde wordt. :cry:


Normale mensen gaan ook met pensioen, zo moet je het zien. Er komen genoeg nieuwe artiesten die de oude stijl terug willen brengen (ik zelf hoor hier ook bij) Denk aan Festuca etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dat bedoel ik er ook deels mee Joris. Hoeft niet alleen de overstap naar een ander genre te zijn, bedoelde ook wat jij zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 00:01 
 
Hardtraxx Crew

jonah_psvfan schreef:
Daveytl schreef:
GODVERREDOMME.

Het lijkt wel alsof de mainstream artiesten tegengewicht aan het creëren zijn tegen de Raw Hardstyle. Headhunterz is gone en ik verwacht dat binnen een jaar een paar andere grote Hardstyle artiesten de overstap ook gaan maken.


DBSTF en Wildstylez zijn ook zo goed als gone. Ik vrees dat dit langzaam het einde wordt. :cry:

DBSTF is hun house alias.. blijven gewoon hardstyle produceren hoor (onder D-Block & S-Te-Fan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 00:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
jonah_psvfan schreef:
Daveytl schreef:
GODVERREDOMME.

Het lijkt wel alsof de mainstream artiesten tegengewicht aan het creëren zijn tegen de Raw Hardstyle. Headhunterz is gone en ik verwacht dat binnen een jaar een paar andere grote Hardstyle artiesten de overstap ook gaan maken.


DBSTF en Wildstylez zijn ook zo goed als gone. Ik vrees dat dit langzaam het einde wordt. :cry:

DBSTF is hun house alias.. blijven gewoon hardstyle produceren hoor (onder D-Block & S-Te-Fan)


Ik denk dat ze dat nu zeggen om het iets voorzichtiger te brengen naar de fans. Ze zullen in het begin vast nog wel hardstyle blijven maken, maar volgens mij is zowel house als hardstyle produceren op een gegeven moment niet meer te doen. Helemaal niet als ze uiteindelijk zoals Showtek gaan presteren. Bovendien geven ze zelf ook aan: 'Maybe because the way Hardstyle is evolving at the moment isn't the way they want to go?'

Ze zullen er wel een beetje klaar mee zijn welke kant de hardstyle opgaat. Hopelijk niet, maar ik vermoed dat ze snel permanent de overstap maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 00:29 
 
Hardtraxx Crew

RadicelArmy schreef:
Bovendien geven ze zelf ook aan: 'Maybe because the way Hardstyle is evolving at the moment isn't the way they want to go?'

Is ook wel begrijpelijk ja, maar goed maakt me vrij weinig uit. Als ze tracks zoals Beautiful World blijven maken.. prima :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 00:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ja dat bedoel ik er ook deels mee Joris. Hoeft niet alleen de overstap naar een ander genre te zijn, bedoelde ook wat jij zegt.

Ah ja, dat begreep ik niet helemaal. Maar dan hebben we het dus inderdaad over hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 01:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:

Ik denk dat ze dat nu zeggen om het iets voorzichtiger te brengen naar de fans. Ze zullen in het begin vast nog wel hardstyle blijven maken, maar volgens mij is zowel house als hardstyle produceren op een gegeven moment niet meer te doen. Helemaal niet als ze uiteindelijk zoals Showtek gaan presteren. Bovendien geven ze zelf ook aan: 'Maybe because the way Hardstyle is evolving at the moment isn't the way they want to go?'

Ze zullen er wel een beetje klaar mee zijn welke kant de hardstyle opgaat. Hopelijk niet, maar ik vermoed dat ze snel permanent de overstap maken.


Precies dit dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 01:14 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker plaatje. De slomere kant die de grote artiesten op gaan kan ik wel waarderen.

Ik snap trouwens wel dat de artiesten nu ook tegengas geven aan de raw. Die gasten gaan allemaal de hardcore kant op -> Mainstream artiesten kunnen dat niet waarderen omdat ze minder populair worden -> Gaan de house kant op waar veel meer populariteit te halen valt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 12:41 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik ben geen fan van house, totaal niet, maar toch kan ik dit soort platen altijd nog beter waarderen dan de uitgekauwde raw hardstyle en de kazige mainstream hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 12:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik ben geen fan van house, totaal niet, maar toch kan ik dit soort platen altijd nog beter waarderen dan de uitgekauwde raw hardstyle en de kazige mainstream hardstyle.

Ik kan juist een mainstream plaat nog altijd beter waarderen dan deze troep. In mijn ogen (of oren) is een melodie nog altijd creatiever dan een drop (of hoe je het ook maar noemt) als in deze plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou doe mij maar 'liever' een kazige mainstream plaat of een 144/12 dozijn 'Raw' plaat dan deze meuk, irriteer me hier nog meer aan namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teleurstellend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 13:17 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Lyst schreef:
Ik ben geen fan van house, totaal niet, maar toch kan ik dit soort platen altijd nog beter waarderen dan de uitgekauwde raw hardstyle en de kazige mainstream hardstyle.

Ik kan juist een mainstream plaat nog altijd beter waarderen dan deze troep. In mijn ogen (of oren) is een melodie nog altijd creatiever dan een drop (of hoe je het ook maar noemt) als in deze plaat.

Ik zeg ook niet dat ik deze plaat geweldig vind, maar er zitten in ieder geval geen foeilelijke pitchkicks, kalkoenscreeches, nep harde hardcore kicks of, hoe zeg ik dit netjes, roze breaks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee maar die kicks in dit soort nummers zijn net zo verschrikkelijk als halve hardcore kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 11:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Teleurstellend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 11:20 
 
Hardtraxx Addict

vond de intro van de preview nog wel leuk met de reggae :) maar de rest vind ik dan weer niks, zoals de meeste.
Al vind ik het soms wel vreemd (zoals bij D-Block & S-Te-Fan) dat zulke artiesten met huidige scene juist niet gemotiveerd raken om de oude stijl (in ieder geval melodieus) te maken. Je onderscheid je nu eerder als je met zulke tracks aankomt dan zo'n 13/12 dozijn raw track met harde kick en screech. Zou ook wel te maken hebben dat Raw tegenwoordig wat populairder is, maar vind het zonde dat artiesten meer naar de house scene neigen.
Want als je daar kijkt is het bijna allemaal 1 pot nat, Showtek maakt dan wel leuke tracks maar komt eigenlijk op hetzelfde neer als je kijkt naar Raw is ook allemaal hetzelfde trucje
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer makkelijk gedaan. Hoe veel tracks heeft Tuneboy de laatste tijd gemaakt met zo'n slappe anti?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 17:02 
 
Hardtraxx Veteran

Jammer dat het Italiaanse kamp tegenwoordig elke hype volgt :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 18:36 
 

Hahaha kan er wel om lachen, maar gewoon niet al te serieus nemen dit.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle