Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 01:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tuneboy feat. Mc D - I'm Bulletproof (TTC101)

Label: Titanic
WEB release: 05/03/2013
Tracks:
I'm Bulletproof

Samples:


Bron:
-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 11:56 
 
Hardtraxx Elite

Lekker nummertje. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 20:29 
 
Hardtraxx Veteran

Vraag me af welke nou TTC099 of 098 is, aangezien er daar eentje mist.. Maarja, over de plaat zelf dan:
Is het allemaal net niet vind ik, zal hem misschien een paar keer op leggen, maar niet meer dan dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 22:33 
 
Hardtraxx Veteran

bRt_ schreef:
1. < 01:44 :thumbup:
2. Dub edit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De vocalen irriteer ik me aan maar de reverse bass hierin is zo gigantisch lekker. Volgens mij heb ik hem ook live gehoord bij Audiofreq op Reverze, knalt er heerlijk op deze plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Dominator synth

Dat heet een Hoover...

Persoonlijk vind ik het geen topplaat, maar wel heel gaaf dat er de laatste tijd naar mijn idee wat meer platen uitkomen met een early-achtig gevoel. Nog steeds niet veel, en nog steeds ondermaats qua kwaliteit, maar goed, het begin is er...
Reverse klinkt wel leuk en ik vind die hoover juist wel fijn. Jammer dat er dan in de climax zo'n lelijke kick onder komt, als daar nou een dikke reverse onder zou zitten... Maarja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 23:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Voor 1.44 vind ik het niet zo boeiend, ben absoluut een liefhebber van een goede reverzed bass maar vind deze niet fijn in het gehoor liggen. Die vocals zijn gewoon dramatisch, ga ik verder geen woorden aan vuil maken.

Na 1.44 vind ik het dan wel weer interessant worden, op de vocals na dan. Die Hoover (ga op de reactie hierboven af dat dat zo heet :P ) klinkt heel erg strak, goed zuiver ook. En die kenmerkende Tuneboy kick klinkt alles behalve lelijk, ken weinig kicks die zo'n enorme drive meegeven als die van hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 21:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Cruelty schreef:
Dominator synth

Dat heet een Hoover...

Blijft voor mij ook gewoon de Dominator synth :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 22:52 
 
Hardtraxx Veteran

Notoriouskaffa schreef:
Full track :yay:


Rotstraal op met je idiote youtube filmpjes. Een officiƫle preview is meer dan voldoende, en die staat er al!
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle