Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 13:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Titan - Code Of Life (Beat The Bridge Anthem 2015) (FUSION249)

Label: Fusion Records
WEB release: 20-04-2015

Tracks:
1. Titan - Code of Life (Beat the Bridge anthem 2015)

Sample/video:


Bron: http://www.fusionbv.com/records/titan-c ... anthem/335
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 13:15 
 
Hardtraxx Veteran

Erg vet dat Titan eindelijk wat doet met een melodie! Dit soort plaatjes miste ik wel op zijn album.
Echt een lekker plaatje dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 13:17 
 

Ja dit vind ik vet! Wat harder met een goeie melodie :thumbup: Goed uitgevoerd! Of ik er een anthem gevoel bij heb dat (nog) niet, maar dat verwacht ik tegenwoordig ook niet meer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titan - Code of Life (Beat the Bridge anthem 2015) (FUSION249)

Label: Fusion Records
WEB release: 20-04-2015

Tracks:
1. Titan - Code of Life (Beat the Bridge anthem 2015)

Samples:


Bron: http://www.fusionbv.com/records/titan-c ... anthem/335
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 13:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Of ik er een anthem gevoel bij heb dat (nog) niet, maar dat verwacht ik tegenwoordig ook niet meer ;)


Vind ik ook missen. Wel een leuke plaat verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 13:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kon de release informatie niet vinden, nu aangepast dus kan verplaatst worden denk ik.


Nu al een paar keer achter elkaar geluisterd maar vind het echt een leuke plaat. Goede combinatie tussen raw en euforisch, zo hoor ik het graag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 14:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik weet niet precies hoe dat werkt met een anthem gevoel; indoor altijd duister, outdoor altijd vrolijk ofzo?

Zeer vette plaat. Vind vooral de mid, en dan de tweede helft (kickroll!), echt heel dik. Mooie is ook dat je de eerste keer bij het luisteren een anti verwacht, en je dus een soort van ge-anti-anti'd wordt door die melo. Kicks ook degelijk zeg. Ben benieuwd hoe die ontvangen gaat worden.

Oh en dat stotteren in de melo soms. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 15:38 
 
Hardtraxxer

Eindelijk weer een anthem wat tenminste een beetje het gevoel van een anthem heeft :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 15:59 
 
Hardtraxx Veteran

Niet super interessant maar het is in elk geval een stap in de goeie richting :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 16:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima plaatje, maar snap alleen niet waarom ze voor een producer hebben gekozen die alleen op de raw stage geboekt is. De producer van het anthem staat normaliter toch op de mainstage? Raar dat ze hem daar dan niet neerzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja vind dit ook echt heel geslaagd! Eerste BTB anthem dat me wat doet! Vet dat Titan een beetje uit z'n comfort zone komt en snapt dat een anthem wat specialers nodig heeft dan alleen een screechfest.

Denk dat het voor beide stages (raw en main) een geschikt nummer is. Helemaal top ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 20:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die van A-Lusion vind ik nog steeds het tofst lekker zomers zoals het hoort, deze volgt er achteraan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaaf :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker plaatje, alleen ben ik niet zo gecharmeerd van de kicks. Komen nogal slap over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 22:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Melodie is erg gaaf, prima plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 22:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ja, leuke melodie, goede sfeer en de mid is ook goed te doen. Kicks zijn wel ok. Prima Anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 09:53 
 

TiMOTHYb schreef:
Mooie is ook dat je de eerste keer bij het luisteren een anti verwacht, en je dus een soort van ge-anti-anti'd wordt door die melo. Kicks ook degelijk zeg.

Dit ja xd

Verder geslaagd plaatje. Leuke melo alleen vind de kicks er persoonlijk niet helemaal echt bijpassen. 7,8
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 11:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die climax klinkt echt dik! Gave melodie, goede sfeer, ja sterke plaat! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 11:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat tweede deel van die mid :drool: Drive en sounds :)

Hoor sowieso weer oude Titan sounds. Heerlijk plaatje verder, break zit sfeer in, opbouw naar de melodie / climax is origineel gedaan. Melodie zelf is ook sfeervol (beetje B-Front-achtig) :thumbup: Deze plaat pakt mij wel ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 11:57 
 
Hardtraxx Veteran

Keer weer wat interessants van Titan
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 12:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

10x beter dan die standaard screechmeuk. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 16:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Laud schreef:
10x beter dan die standaard screechmeuk. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere kick in de 1ste mid, komt er ook goed in door die kickroll. 2e mid-intro is ie een stuk slapper helaas. Ik vind het wel leuk hoe de pitch verandert en de sfeer, maar de kick had wel wat steviger gemogen.
Break tekst doet me niet zoveel, de melodie met de verschillende lagen daarna is dan wel weer vet.
Vlotte opbouw naar de climax zonder te veel fratsen. En een leuk melodietje, niet de beste melo ooit, maar luistert lekker weg. Ook de break tussen de climaxes in is lekker kort, pluspunten daarvoor.

Outro helaas nog niet te horen in de preview maar ik hoop dat die zich leent voor goed mixwerk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 16:39 
 
Hardtraxx Addict

Hele vette plaat! Die drive en kicks in het tweede deel van de mid-intro :drool: . Weer eens een plaat met goede kicks en een prima melodie ook, zeker aanschaffen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeer vette plaat hoor. Alleen die kicks zijn mij te slap.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle