Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 21:12 
 
Artiest

Thyron - Hell's Fire / Reincarnation (FUSION206)

Label: Fusion Records
WEB release: 20 januari

Tracks:
01. Hell's Fire
02. Reincarnation

Samples:


Bron:
Citaat:
--- BREAKING NEWS ---

Thyron is the youngest member of Fusion Records!

As some of you may know, signing to Fusion has been my biggest dream since the first day I tried to produce music.
Today, it's finally official: my dream has come true! And not only that, I also signed at the age of 16, which breaks Rebourne's record (signed when he was 17)!

I'm really proud of being able to 'live my dreams'! Words can't describe my feelings and I really would like to thank you all for the amazing support!

Check out the previews of my first EP (Hell's Fire / Reincarnation) and SHARE!


(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 21:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekkere dreun kicks man! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 21:35 
 

Ik vind het wat standaard "raw" plaatjes! Kicks mogen in beide platen ook wat steviger imo! Reincarnation vind ik wel lekkerder dan Hell's Fire.

Maar eens kijken wat Thyron de komende tijd nog meer te bieden heeft, hij krijgt het voordeel van de twijfel :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1e mid-intro van Reincarnation klinkt heerlijk, fijne sound van de kicks. Sowieso wel een fijne plaat.
Maar wat doet die Hardcore dr weer? Hier geen fan van.

Hell's Fire doet me helemaal niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 21:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Reincarnation :worship:
Hell's Fire pakt me niet echt
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
1e mid-intro van Reincarnation klinkt heerlijk, fijne sound van de kicks. Sowieso wel een fijne plaat.
Maar wat doet die Hardcore dr weer? Hier geen fan van

Dit. Hardcore vind ik persoonlijk overbodig.

Hell's Fire is wel leuk, maar niet meer dan dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 22:35 
 
Hardtraxx Elite

Reincarnation is echt heel lekker, alleen jammer van het hardcore stukje.. had niet gehoeven imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 02:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vind de kicks inderdaad nog niet erg overtuigend, en dat "hardcore" stukje had wmbt niet gehoeven, maar potentie is er zeker :)

tekenen bij Fusion doe je ook niet zomaar natuurlijk. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 10:50 
 
Hardtraxxer

Reincarnation :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reincarnation: hele dikke plaat! :worship:
Over het hardcore-gedeelte, kan op zich wel vet zijn mits het bij de track past. Dit vind ik helaas dan niet het geval, maar het is niet storend ofzo.

Hell's fire kan ik ook wel waarderen.

Over het algemeen een vrije sterke eerste release ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 14:26 
 
Hardtraxx Veteran

Beide erg lekkere plaatjes! Hell's Fire heeft alleen de kicks een beetje op de achtergrond wat ik erg jammer vind.. Bij Reincarnation vind ik die versnelling in tegendeel tot de rest hier erg fijn!

Fijne release Thyron! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 16:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Voor iemand die net begint met releasen klinkt dit best wel al volwassen, maar het doet me op de een of andere reden nog niet heel veel.

Al die breaks in Hell's Fire halen flink het tempo er uit. Ook de kicks vind ik niet geweldig, lijkt nauwelijks een punch in te zitten. Kicks in Reincarnation vallen ook al meteen (in negatieve zin) op, missen best wel veel kracht. Voor de rest vind ik het ook niet spannend genoeg, gewoon weer een nummer waar er de laatste tijd al zoveel van uit zijn gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een punchloze blubkicks in Hells Fire. Vocals zijn ook niet mooi en lopen niet lekker. Melodie is ook niet bijzonder of spannend en de gehele plaat heeft weinig drive en energie, alleen het laatste stukje van de preview met die screech klinkt nog wel leuk.

Reincarnation: Weer punchloze bromkicks die totaal niet hard zijn. De screeches zijn opzich wel prima maar de climax mist kracht door de matige kicks. Versnelling voegt echt helemaal niets toe en laat alleen maar meer horen hoe matig de kick is.

Voor iemand van pas 16 jaar heeft het wel potentie maar hij moet eerst maar eens een eigen stijl ontwikkelen en z'n kicks wat verbeteren. Vind dit op dit moment nog lang niet op Fusion niveau zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 18:55 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Hell's Fire is niet verkeerd, maar je merkt dat deze meneer nog maar 16 jaar is. Reincarnation daarentegen gaat live echt hard volgens mij :drool:

Zit zeker potentie in!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 19:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

IvoWII schreef:
Kicks mogen in beide platen ook wat steviger imo!

Maar eens kijken wat Thyron de komende tijd nog meer te bieden heeft, hij krijgt het voordeel van de twijfel :thumbup:


Rickzel schreef:
tekenen bij Fusion doe je ook niet zomaar natuurlijk. ^^


dit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 19:47 
 
Hardtraxx Crew

Snitch_MP schreef:
Reincarnation :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reincarnation vind ik best vet, hardcore gedeelte is dan weer jammer. Zekere potentie, maar ook zeker hard werken aan de kicks vooral als je probeert 'raw' over te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 22:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hell's Fire doet me helemaal niets, Reincarnation daarentegen is erg gaaf. Kicks zijn missen zoals eerder genoemd nog wel aardig wat lagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 11:37 
 
Hardtraxx Veteran

Destination schreef:
Beide erg lekkere plaatjes! Hell's Fire heeft alleen de kicks een beetje op de achtergrond wat ik erg jammer vind.. Bij Reincarnation vind ik die versnelling in tegendeel tot de rest hier erg fijn!

Fijne release Thyron! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 13:23 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Anders zet je het volume van je previews even 2x zo hard...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 14:46 
 
Hardtraxx Elite

Reincarnation :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 14:26 
 
Hardtraxx Elite

Vette release Bas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 19:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

20 januari releasedatum
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En dan ben je 16. Damn. Of ben je ondertussen al 17? :P Dan is t stuk minder knap. Maar zijn prima plaatjes!
Mijn voorkeur gaat ook uit naar Reincarnation. Lekker sfeertje. Past prima bij Fusion jij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 19:52 
 
Artiest

Parvuz schreef:
En dan ben je 16. Damn. Of ben je ondertussen al 17? :P Dan is t stuk minder knap. Maar zijn prima plaatjes!
Mijn voorkeur gaat ook uit naar Reincarnation. Lekker sfeertje. Past prima bij Fusion jij.

Ik ben nog steeds 16! :D

Thanks allemaal! Ben erg druk bezig aan een heleboel nieuwe tracks en ga de feedback zeker meenemen! :thumbsup:

Mocht iemand vragen hebben of iets anders kwijt willen dan ben ik altijd bereikbaar via PB, social media of mail ([email protected])! :)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle