Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 19:19 
 
Hardtraxx Veteran

The R3belz - Earth (UNITE014)

Label: Unite Records
WEB release: 21/01/2014

Tracks:
1. The R3belz - Earth

Samples:


Bron:
http://www.junodownload.com/products/th ... 382788-02/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 20:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

De melodie is wat aan de drukke kant maar komt op mij wel heel lekker over. De sfeer en vocalen zijn heel gaaf gedaan :worship: Jammer dat het niet bij die subtiele pitchdown is gebleven, kicks gaan echt te hoog hierna. Maar overall gezien een heel leuk nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 20:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vette sfeer, kicks gaan me net iets te hoog. Verder leuk plaatje, The R3belz is leuk bezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 22:04 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
De melodie is wat aan de drukke kant maar komt op mij wel heel lekker over. De sfeer en vocalen zijn heel gaaf gedaan :worship: Jammer dat het niet bij die subtiele pitchdown is gebleven, kicks gaan echt te hoog hierna. Maar overall gezien een heel leuk nummer.


Kan me hier helemaal in vinden :) Eerste nummer van hem sinds Genesis wat ik wel heel wat keertjes ga luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 23:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker plaatje hoor, mooi trancy sfeertje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 10:43 
 

goed nummer eindelijk weer eens zonder een anti, lekkkkkkker.
mooie video clib ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 11:47 
 
Hardtraxxer

Zo deze is wel heel erg vet, het is een tijdje terug dat ik een the r3belz nummer echt kon waarderen maar deze is wel echt heel fijn

maar waarom nou die laatste lijn nog weer omhoog :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 12:28 
 

Sinds You're Not Alone weer echt een zwaaaaar goede plaat. Zelden zo losgegaan bij het eerste keer beluisteren van een track. Echt heel zuiver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 12:32 
 
Hardtraxx Elite

Na hele lange tijd dat ik weer een track van hem weet te waarderen, wat een melodie, wat een sfeer, wat een track :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 12:41 
 
Hardtraxx Veteran

Een minnetje voor de kicks die te vaak op en neer gaan,
maar Jezus, wat een goed nummer zeg. Was in het begin nog niet overtuigd,
maar het stuk tussen de eerste en de tweede climax in is echt ge-wel-dig.
De tweede climax die dan volgt doet het bijna even goed, wat een lekker stukje muziek. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg vette sfeer, melodie beetje druk maar wel lekker. Jammer van de pitchkicks, maken het echt lelijk op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 12:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
Na hele lange tijd dat ik weer een track van hem weet te waarderen, wat een melodie, wat een sfeer, wat een track :loving:


Helemaal mee eens.

0.30 - 0.42, alsof er een engeltje in mijn oren fluistert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 13:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Sinds You're Not Alone weer echt een zwaaaaar goede plaat. Zelden zo losgegaan bij het eerste keer beluisteren van een track. Echt heel zuiver.


Eens. Heb echt exact hetzelfde gevoel als toen ik die plaat voor het eerst hoorde. Zijn laatste paar releases vond ik trouwens ook erg vet, alleen de kicks zijn er wel zwaar op achteruit gegaan na de break. Die zijn hier in ieder geval al weer een stuk beter. Zoals al gezegd, melodie, sfeer, vocals, hele vette plaat dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opbouw is echt fenomenaal! Weet een hele trancy sfeer op te roepen zonder zichzelf voorbij te lopen. De euforie uit het eerste stuk wordt helaas niet 100% doorgezet naar de climax, maar overall een dikke voldoende voor deze plaat! Af en toe komt The R3belz met zo'n plaat, Red Zone had dat bijvoorbeeld ook. Helemaal prima :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 14:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Opbouw is echt fenomenaal! Weet een hele trancy sfeer op te roepen zonder zichzelf voorbij te lopen. De euforie uit het eerste stuk wordt helaas niet 100% doorgezet naar de climax, maar overall een dikke voldoende voor deze plaat! Af en toe komt The R3belz met zo'n plaat, Red Zone had dat bijvoorbeeld ook. Helemaal prima :).


Mee eens. Kicks kunnen wel wat beter maar hij is wel goed op weg naar het niveau van The R3bels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 15:25 
 
Hardtraxx Addict

Pakt mij nog niet helemaal ;) wel vele male beter dan zijn vorige releases! nog maar wat vaker luisteren denk ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 16:03 
 
Hardtraxxer

Klinkt lekker, vond galactica ook al heerlijk.
Zit trouwens ook in nieuwe hws
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Erg vette sfeer, melodie beetje druk maar wel lekker. Jammer van de pitchkicks, maken het echt lelijk op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 17:10 
 
Hardtraxx Addict

Deze track in combinatie met die clip, een bonk kippenvel. Prachtig stuk muziek :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb niet vaak dat ik een nummer voor de break luister... doet me inderdaad denken aan You're not alone...

zitten nog wel wat minpuntjes in, maar vind het wel echt heel fijne melodie :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 19:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:worship: wat een lekkere track... beetje druk maar dat vind ik totaal niet erg!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer van de kicks, verder heerlijke sfeer en melodie :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 01:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke sfeer. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 10:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nog een aantal keer goed geluisterd, man man wat een dijk van een track :worship:
Die break is prachtig, opbouw is lekker trancy, sterke melodie.
Enige kleine minpuntje zijn de kicks (kicks van Armageddon hadden beter gepast denk ik)
Hele vette videoclip ook, voegt zeker wat toe :)

Joykill schreef:
0.30 - 0.42, alsof er een engeltje in mijn oren fluistert.

Mee eens :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 11:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hele dikke opbouw, met een mooie melodie.
Climax valt dan wat tegen en de kicks zijn heel stuk minder, met name de pitch.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle