Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 22:41 
 
Hardtraxx Elite

The Prophet - Everlasting (Scantraxx Special 042)

Label: Scantraxx Special
Vinyl release:
WEB release: TBA

A1. Everlasting

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 23:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die clip :lol:
En waarom staat daar een Omkara Techichi rip-off tussen? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 23:46 
 
Hardtraxx Newbie

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 23:48 
 
Hardtraxx Elite

Clip is om tehuilen! :lol:
Track vind ik maar saai.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar slaat dit nummer op? Melodie waar geen enkele logica in zit, totaal geen lijn in zit, vocals die nergens op slaan, screeches die werkelijk waar uit het niets komen en totaal geen enkele toevoeging hebben aan het nummer en daarbovenop nog een clip die werkelijk niks met hardstyle of het nummer te maken heeft. Nee, dit is 10x niks. Zelfs Ordinary Life is duizend maal beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 00:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Even uit het oude topic:

Elexz schreef:
Oh ja. Heerlijke plaat. De clip voegt veel sfeer toe aan het liedje! De bonk voelt lekker en de melodie klinkt heerlijk in mijn oren! Geweldig liedje prophet! Ga zo door!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 00:08 
 
Hardtraxxer

Vind het nummer opzich nog wel te doen, clip wel vaag :huh:

Chukkels schreef:
Zelfs Ordinary Life is duizend maal beter.


Ordinary Life is een lekker plaatje hoor, niet zo negatief doen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 00:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het eigenlijk wel een lekker nummer, heb ze veel slechter gehoord van Prophet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb hem toch maar geluisterd. Vind hem wel leuk :)
Maar die clip, echt slechtste die ik ooit heb gezien :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 00:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dat er niet van die popvocalen in zitten is al een hele verbetering. Kicks vind ik verschrikkelijk klinken, maar de rest klinkt opzich niet verkeerd. Iig stukken beter dan z'n laatste platen. Waar die clip op slaat is me dan weer een raadsel, past ook totaal niet bij zo'n nummer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 00:54 
 
Hardtraxx Addict

Als hij die screech en de sounds van de outro eens nuttig gebruikt kan er nog best wat leuks uitrollen (re-kickje zou ook niet mis staan) wat betreft die clip het is kaar waarmee je geassocieerd wilt woorden verder niet echt toevoegende waarde hebbend of kwalitatief hoog stantje
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 01:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Profeet... Verdwijn uit de scene ofzo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 01:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Epidemic Fm schreef:
-


Je zit hier niet op soundarea :P

Ontopic: Meuk :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 01:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weer zo'n random clip... :huh:

Track is niet veel bijzonders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 03:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik de track hoort denk ik eerder aan zonnige stranden dan aan een steegje met geschilderde hippies
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 04:02 
 
Hardtraxx Veteran

Clip is niks maar dit nummer lijkt me op een feest toch wel heeeel vet :woot: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 11:02 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een nietszeggende clip zeg :')
Door de kicks is dit nummer gewoon niet om aan te horen. Anders had het een aardig plaatje kunnen zijn.
Screeches in de climax komen er wel random in en zijn veel te krachtloos. Mid-intro is weer 13/12. Melodie is overigens wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 12:07 
 
Hardtraxx Elite

Heerlijke kicks, heerlijke melodie die trouwens prima te volgen is. Loop niet zo te zeiken zeg, alleen omdat The Prophet ervoor staat. Die clip is indd nikszeggend, maar dat is met alle videoclips zo tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 12:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
Heerlijke kicks, heerlijke melodie die trouwens prima te volgen is. Loop niet zo te zeiken zeg, alleen omdat The Prophet ervoor staat. Die clip is indd nikszeggend, maar dat is met alle videoclips zo tegenwoordig.

Hopelijk is dit het begin van een stijgende lijn! Ik vind de clip daarentegen wel wat hebben. Lekker out of the ordinary. Je mag soms best wel een beetje onconventioneel zijn. Maar dat is mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
Heerlijke kicks, heerlijke melodie die trouwens prima te volgen is. Loop niet zo te zeiken zeg, alleen omdat The Prophet ervoor staat. Die clip is indd nikszeggend, maar dat is met alle videoclips zo tegenwoordig.

Wie ben jij in godsnaam om te bepalen voor mij of ik dit nummer niks vind omdat The Prophet ervoor staat? >.<
Zelfs al had B-Front vs. Thera feat. Catatonic Overload ervoor gestaan, had ik dit nummer alsnog 10000x niks gevonden. Er zit gewoon geen enkele logica in deze track, dat kan een dove nog horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 12:59 
 
Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
jambekkie schreef:
Heerlijke kicks, heerlijke melodie die trouwens prima te volgen is. Loop niet zo te zeiken zeg, alleen omdat The Prophet ervoor staat. Die clip is indd nikszeggend, maar dat is met alle videoclips zo tegenwoordig.

Wie ben jij in godsnaam om te bepalen voor mij of ik dit nummer niks vind omdat The Prophet ervoor staat? >.<
Zelfs al had B-Front vs. Thera feat. Catatonic Overload ervoor gestaan, had ik dit nummer alsnog 10000x niks gevonden. Er zit gewoon geen enkele logica in deze track, dat kan een dove nog horen.


Ik heb het niet direct tegen jou toch? En moet er dan een logica in een melodie zitten? >.< Oh, ik vind deze melodie niet leuk, er zit geen logica in. Ja, dat is logisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 13:11 
 
Hardtraxxer

Kan er goed mee door
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die clip heeft niet veel toegevoegde waarde, maar zo erg is het toch ook weer niet (op die baby pop in de koelkas na, wtf was dat dan!? xd ). Het nummer is niks speciaals. Ik vind de melodie erg random en er is niet echt samenhand tussen de sounds. Het komt weer net zo geforceerd over als zijn vorige platen en dat vind ik jammer. -.- En natuurlijk voor de 3e/4e keer gebruik maken van die screech uit Wake Up!, want die moeten nog meer uitgemolken worden. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 13:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Stan schreef:
Die clip :lol:
En waarom staat daar een Omkara Techichi rip-off tussen? :/


het is gewoon omkara techichi geen rip-off
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
Chukkels schreef:
jambekkie schreef:
Heerlijke kicks, heerlijke melodie die trouwens prima te volgen is. Loop niet zo te zeiken zeg, alleen omdat The Prophet ervoor staat. Die clip is indd nikszeggend, maar dat is met alle videoclips zo tegenwoordig.

Wie ben jij in godsnaam om te bepalen voor mij of ik dit nummer niks vind omdat The Prophet ervoor staat? >.<
Zelfs al had B-Front vs. Thera feat. Catatonic Overload ervoor gestaan, had ik dit nummer alsnog 10000x niks gevonden. Er zit gewoon geen enkele logica in deze track, dat kan een dove nog horen.


Ik heb het niet direct tegen jou toch? En moet er dan een logica in een melodie zitten? >.< Oh, ik vind deze melodie niet leuk, er zit geen logica in. Ja, dat is logisch.

Wat ben jij een downie zeg... Als er geen logica in een track zit en je hem niet kan volgen is dat inderdaad slecht. Anders kan iedereen wel een track gaan maken, kick uit de maat, de snare ergens op 1/6e tel, hihatje in de break en een crash tijdens de derde maat van de climax. Geen logica, maar goed dat hoeft niet natuurlijk :cry:
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle