Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 22:03 
 
Hardtraxxer

The Prophet & Darkraver - Jumpp Upp (FOOL02)

Label: Foolish
WEB release: 27 maart 2015

Tracks:
The Prophet & Darkraver - Jumpp Upp

Samples:


Bron: Soundcloud

Citaat:
Teaming up for our 2nd release is The Prophet & Darkraver, which resulted in "Jumpp Upp", an undeniably lively party tune due to hit download portals on March 27th!

WTF is Foolish? We’re all Foolish. We party hard, we have our laughs, and we don’t take ourselves too seriously, but most of all, we love music. The perfect soundtrack for our antics? Freestyle! Together with the scene’s biggest names, such as The Viper, Paul Elstak, The Prophet, Darkraver, Dr. Phunk and many more, we’re about to flip the world on its ass with the freshest Freestyle releases to date.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 22:04 
 

nee echt stop ermee :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat we gevonden hebben voor wie de Hardstyle bitches ghost producen. Wat een troep dit. Face it Prophet je draait niet meer mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Diepste zucht ooit
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer net zo'n saaie plaat als die mid-intro van Universe Was Born waar Prophet laatst mee aan kwam kakken -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 22:07 
 
Artiest

Ik vind 'm leuk. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vind hem trouwens ook veel te veel van summer of hardstyle lijken.. ook niet raar want die was van prophet en headhunterz
hij blijft zn sounds maar hergebruiken, echt kut gewoon
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 14:58 
 
Hardtraxx Addict

yowan schreef:
vind hem trouwens ook veel te veel van summer of hardstyle lijken.. ook niet raar want die was van prophet en headhunterz
hij blijft zn sounds maar hergebruiken, echt kut gewoon


Wat is daar erg aan? Helemaal als je het met Summer Of Hardstyle gaat vergelijken vind ik het niet erg, heb die plaat helemaal grijs gedraaid en doet het voor mij nog steeds goed.

OT: Vind deze track niet zo "storend" zoals de mensen boven mij (buiten lunatic) dit soort tracks kan ik altijd wel waarderen voor tussendoor. Het early tintje wat hier aan hangt vind ik dan ook niet erg om te horen ^^ Op een buiten feestje doet dit het ook prima. Om nou gelijk te zeggen dat ie moet kappen en niks meer is vind ik dan ook erg overdreven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
hij blijft zn sounds maar hergebruiken, echt kut gewoon

Dan vind je B-Front, Frequencerz, Digital Punk, Frontliner, Zatox, Warface dus ook allemaal kut of niet..? Die zijn daar ook heel goed in namelijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 16:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Komt hier ook een Elkabass edit van? :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CiRiXxX schreef:
yowan schreef:
vind hem trouwens ook veel te veel van summer of hardstyle lijken.. ook niet raar want die was van prophet en headhunterz
hij blijft zn sounds maar hergebruiken, echt kut gewoon


Wat is daar erg aan? Helemaal als je het met Summer Of Hardstyle gaat vergelijken vind ik het niet erg, heb die plaat helemaal grijs gedraaid en doet het voor mij nog steeds goed.

OT: Vind deze track niet zo "storend" zoals de mensen boven mij (buiten lunatic) dit soort tracks kan ik altijd wel waarderen voor tussendoor. Het early tintje wat hier aan hangt vind ik dan ook niet erg om te horen ^^ Op een buiten feestje doet dit het ook prima. Om nou gelijk te zeggen dat ie moet kappen en niks meer is vind ik dan ook erg overdreven.

sounds hergebruiken zeg ik toch? ben je blind ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 19:18 
 

Yowan waarom altijd meteen zo agresief, kijk hier anders even naar dat helpt vast om even tot rust te komen. http://i.instagram.com/bunnymama/
Geen dank :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is waarschijnlijk gewoon gemaakt voor pussylounge en andere freestyle feestjes... neem aan dat jullie dat ook wel horen? Denk dat ht prima is daarvoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
Dit is waarschijnlijk gewoon gemaakt voor pussylounge en andere freestyle feestjes... neem aan dat jullie dat ook wel horen? Denk dat ht prima is daarvoor


Tsja, het maakt toch geen reet uit waar het voor gemaakt is? Het wordt online gegooid en wij hebben er een mening over. Ook al maakt hij het alleen om lekker in z'n eigen auto te luisteren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 01:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat vind ik onzin, want ik denk dat je met een andere instelling op zo een feest naar dit luistert.

Neem alle 'hardstyle' tracks die op pussylounge oid worden gedraaid en zet het in dit deel van het forum, waarschijnlijk is dan 9/10 pure aids. Ik denk dat wanneer je op het feest staat je niet zo over die platen denkt.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle