Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 20:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Prophet & Audiofreq - We Are One! (10 Years Of Scantraxx Anthem) (SCAN083)

Label: Scantraxx
Vinyl release:
WEB release: 17/04/12

A1. We Are One

Afbeelding


Samples:



Bron: Audiofreq
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 20:34 
 
Hardtraxx Elite

Afbeelding


lelijkste cover ooit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 20:35 
 

Ik dacht dat the profite een nieuwe naam had op zijn volegunde relese?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 20:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een afschuwelijke kicks, krijsvocals en een dodelijk saaie melodie :yawn: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kom er maar in Spablauw :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan zowel The Prophet, Audiofreq als Scantraxx gewoon niet meer serieus nemen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 20:52 
 
Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:
Ik kan zowel The Prophet, Audiofreq als Scantraxx gewoon niet meer serieus nemen...

Dit -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 20:56 
 

Daveytl schreef:
Kom er maar in Spablauw :P

:evil: haha nee ik ga niet blijven zagen op jullie, maakt mij wat uit dat jij en enkele andere hem hier niet goed vinden. Zijn mensen genoeg die dat wel vinden :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 20:58 
 
Hardtraxx Veteran

Uniforce schreef:
Dakpan schreef:
Ik kan zowel The Prophet, Audiofreq als Scantraxx gewoon niet meer serieus nemen...

Dit -.-


+1 :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Ik kan zowel The Prophet, Audiofreq als Scantraxx gewoon niet meer serieus nemen...

Dit dus..... Echt, dit anthem is zeer representatief voor de weg die Scantraxx de laatste tijd is ingeslagen!

Kom op jongens, ik wil dat t nog softer gaat worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 21:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat heeft dit met 10 jaar Scantraxx te maken? In deze preview hoor je toch 0 van de 10 jaar muziek die Scantraxx uitgebracht heeft? lijkt me sterk als die sound nog in de intro of outro zit :/. Er is zo verschrikkelijk veel goeie muziek op Scantraxx uitgebracht en dan dit. En dan maakt The Prophet hem ook nog met audiofreg :huh: Wat heeft hij aan 10 jaar Scantraxx toegevoegd? Precies 2(?)jaar kut muziek!! :thumbdown: Heel jammer dat er geen Scantraxx Allstars anthem gemaakt is met de ÉCHT grote jongens van Scantraxx die het label groot gemaakt hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 21:26 
 
Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:
Dakpan schreef:
Ik kan zowel The Prophet, Audiofreq als Scantraxx gewoon niet meer serieus nemen...

Dit dus..... Echt, dit anthem is zeer representatief voor de weg die Scantraxx de laatste tijd is ingeslagen!

Kom op jongens, ik wil dat t nog softer gaat worden!


Jongen er is genoeg goeds op scantraxx nu niet overdrijven overal he
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op het hoofdlabel? Wat dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 21:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
urbandesigner schreef:
Dakpan schreef:
Ik kan zowel The Prophet, Audiofreq als Scantraxx gewoon niet meer serieus nemen...

Dit dus..... Echt, dit anthem is zeer representatief voor de weg die Scantraxx de laatste tijd is ingeslagen!

Kom op jongens, ik wil dat t nog softer gaat worden!


Jongen er is genoeg goeds op scantraxx nu niet overdrijven overal he


Hij heeft wel gelijk , dit kan echt nietmeer ... het uitschot van de hardstyle is scantraxx -_-"
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 21:31 
 
Hardtraxx Elite

Er word gezegd dat niemand meer een echt vak beoefent, maar overdrijven doet iedereen hier!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 21:37 
 
Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
Op het hoofdlabel? Wat dan?


ik vind arkaine toch wel een aanwinst , frontliner doet het ook erg lekker op het moment. De grote namen als wildstylez en headhunterz ook (hhz dan de laatste tijd wat minder voor mij). Bass modulators ben ik ook altijd over te spreken. En als scope dj weer iets uitbrengt vind ik het ook bijna altijd van hoge kwaliteit. D-block & S-te-fan voor de standaard meezing nummers doen het ook nogsteeds goed bij mij. EN zo kan ik nog wel even doorgaan..

en zowiezo scantraxx is 70% van de scene, al die cd's (denk aan nc album) die er op uitkomen en labels die er stiekem ook gewoon onder vallen (denk aan digital age) kan je natuurlijk niet zomaar over 1 kam scheren :thumbup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 21:38 
 
Hardtraxx Elite

emmerick schreef:
Daveytl schreef:
Op het hoofdlabel? Wat dan?


ik vind arkaine toch wel een aanwinst , frontliner doet het ook erg lekker op het moment. De grote namen als wildstylez en headhunterz ook (hhz dan de laatste tijd wat minder voor mij). Bass modulators ben ik ook altijd over te spreken. En als scope dj weer iets uitbrengt vind ik het ook bijna altijd van hoge kwaliteit. D-block & S-te-fan voor de standaard meezing nummers doen het ook nogsteeds goed bij mij.

en zowiezo scantraxx is 70% van de scene, al die cd's (denk aan nc album) die er op uitkomen en labels die er stiekem ook gewoon onder vallen (denk aan digital age) kan je natuurlijk niet zomaar over 1 kam scheren :thumbup: .


Gewoon niet op ingaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 21:38 
 
Hardtraxx Elite

jambekkie schreef:
emmerick schreef:
Daveytl schreef:
Op het hoofdlabel? Wat dan?


ik vind arkaine toch wel een aanwinst , frontliner doet het ook erg lekker op het moment. De grote namen als wildstylez en headhunterz ook (hhz dan de laatste tijd wat minder voor mij). Bass modulators ben ik ook altijd over te spreken. En als scope dj weer iets uitbrengt vind ik het ook bijna altijd van hoge kwaliteit. D-block & S-te-fan voor de standaard meezing nummers doen het ook nogsteeds goed bij mij.

en zowiezo scantraxx is 70% van de scene, al die cd's (denk aan nc album) die er op uitkomen en labels die er stiekem ook gewoon onder vallen (denk aan digital age) kan je natuurlijk niet zomaar over 1 kam scheren :thumbup: .


Gewoon niet op ingaan


Weetik gaat eigenlijk nergens over.. maargoed
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 21:41 
 
Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
Daveytl schreef:
Op het hoofdlabel? Wat dan?


ik vind arkaine toch wel een aanwinst , frontliner doet het ook erg lekker op het moment. De grote namen als wildstylez en headhunterz ook (hhz dan de laatste tijd wat minder voor mij). Bass modulators ben ik ook altijd over te spreken. En als scope dj weer iets uitbrengt vind ik het ook bijna altijd van hoge kwaliteit. D-block & S-te-fan voor de standaard meezing nummers doen het ook nogsteeds goed bij mij. EN zo kan ik nog wel even doorgaan..

en zowiezo scantraxx is 70% van de scene, al die cd's (denk aan nc album) die er op uitkomen en labels die er stiekem ook gewoon onder vallen (denk aan digital age) kan je natuurlijk niet zomaar over 1 kam scheren :thumbup: .


Hij vroeg toch op het Hoofdlabel? Daar zitten Frontliner, Wildstylez, HHZ, DBSTF dus niet bij he
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Daveytl schreef:
Op het hoofdlabel? Wat dan?


ik vind arkaine toch wel een aanwinst , frontliner doet het ook erg lekker op het moment. De grote namen als wildstylez en headhunterz ook (hhz dan de laatste tijd wat minder voor mij). Bass modulators ben ik ook altijd over te spreken. En als scope dj weer iets uitbrengt vind ik het ook bijna altijd van hoge kwaliteit. D-block & S-te-fan voor de standaard meezing nummers doen het ook nogsteeds goed bij mij. EN zo kan ik nog wel even doorgaan..

en zowiezo scantraxx is 70% van de scene, al die cd's (denk aan nc album) die er op uitkomen en labels die er stiekem ook gewoon onder vallen (denk aan digital age) kan je natuurlijk niet zomaar over 1 kam scheren :thumbup: .

Ik ben dan wel geen hele megagrote fan van Theracords, maar met een paar dj's hebben zij meer diversiteit in huis dan Scantraxx wat zogenaamd 70 procent van de scene in handen heeft. Naar mijn idee is die zeventig procent dan ook meer kwantiteit dan kwaliteit. Erg jammer, want er zitten ook wel goede dingen tussen hoor :). Maar neemt niet weg dat de diversiteit bij Scantraxx gewoon ver te zoeken is.

Enige die er positief uitschieten op dit moment zijn The Anarchist, Headhunterz Frontliner (beetje) en A2 records.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 21:44 
 
Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:
emmerick schreef:
Daveytl schreef:
Op het hoofdlabel? Wat dan?


ik vind arkaine toch wel een aanwinst , frontliner doet het ook erg lekker op het moment. De grote namen als wildstylez en headhunterz ook (hhz dan de laatste tijd wat minder voor mij). Bass modulators ben ik ook altijd over te spreken. En als scope dj weer iets uitbrengt vind ik het ook bijna altijd van hoge kwaliteit. D-block & S-te-fan voor de standaard meezing nummers doen het ook nogsteeds goed bij mij. EN zo kan ik nog wel even doorgaan..

en zowiezo scantraxx is 70% van de scene, al die cd's (denk aan nc album) die er op uitkomen en labels die er stiekem ook gewoon onder vallen (denk aan digital age) kan je natuurlijk niet zomaar over 1 kam scheren :thumbup: .

Ik ben dan wel geen hele megagrote fan van Theracords, maar met een paar dj's hebben zij meer diversiteit in huis dan Scantraxx wat zogenaamd 70 procent van de scene in handen heeft. Naar mijn idee is die zeventig procent dan ook meer kwantiteit dan kwaliteit. Erg jammer, want er zitten ook wel goede dingen tussen hoor :). Maar neemt niet weg dat de diversiteit bij Scantraxx gewoon ver te zoeken is.

Enige die er positief uitschieten op dit moment zijn The Anarchist, Headhunterz Frontliner (beetje) en A2 records.



Oke dat is gewoon een smaak ding. Ik deel die mening niet. Hoewel ik het wel interesant vindt dat je headhunterz noemt? die vind ik namenlijk op het moment het minst creatief bij scantraxx helaas..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn Emmerick en Jambekkie niet gewoon The Prophet en Rudy Peters die aan damage control doen op Hardtraxx?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het komt inderdaad neer op smaak, maar naar mijn mening is dit nummer gewoon weer 1000 in een dozijn, zit er weer een bloedlelijke pitch in, en vind het kwalitatief gezien ook niet alles. Van een 10 years of Scantraxx anthem heb ik veel meer verwacht, aangezien The Prophet zelf heeft gezegd dat de kwaliteitsnorm bij Scantraxx het allerhoogste ligt, veel hoger dan de 'rauwere' labels.

En van Headhunterz , niet eens qua producties, maar de sets die ik heb bijgewoond van hem en z'n openheid richting de scene toe kan ik heel erg waarderen :). Laatste producties vind ik alleen Headshot echt vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 21:51 
 
Hardtraxx Elite

Dakpan schreef:
Zijn Emmerick en Jambekkie niet gewoon The Prophet en Rudy Peters die aan damage control doen op Hardtraxx?


Ik ben helderziend, ik voorzie een discussie die geen einde heeft en alleen maar de grootste irritaties opwekt :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
Dakpan schreef:
Zijn Emmerick en Jambekkie niet gewoon The Prophet en Rudy Peters die aan damage control doen op Hardtraxx?


Ik ben helderziend, ik voorzie een discussie die geen einde heeft en alleen maar de grootste irritaties opwekt :yes:

Geef toe jambekkie, dit was een best leuk grapje van Dakpan :P. WTF komen er ineens veel frustraties uit bij iedereen xd?
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle