Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 10:32 
 
Hardtraxx Addict

The Machine & NV!N - Stomp! (TMS038)

Label: The Magic Show Records
WEB release: 16/05/2014

Tracks:
1. The Machine & NV!N - Stomp!

Samples:


Bron:
The Machine ‏@TheMachineLT
Citaat:
Tomorrow an exclusive release of Stomp! only at http://www.beatport.com !
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 10:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

klinkt goed :thumbup: die laatste kick op het eind :woot: :drool: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 11:18 
 
Hardtraxx Veteran

Waarom staat er 'NV!N' en niet gewoon 'Envine' ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NV!N zal wel de Raw Alias zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dik nr trouwens, die laatste kick, daf uck.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Waarom staat er 'NV!N' en niet gewoon 'Envine' ?

Is inderdaad de Raw alias van Envine. Werd al eens eerder vermeld op hun FB-pagina:

Envine Facebook schreef:
Check out one of our latest track with Submotion called The Chosen One under our rawer alias NV!N in The Magic Show podcast of this week at 1 hour and 8 minutes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 11:59 
 
Hardtraxxer

Wieeeeeeeeeeeew wieeeeeeeeeeeew dat kennen we nu echt wel een keer! :/ Wie weet is de 2e climax iets origineler zodat het nog een beetje interessant kan worden! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 13:06 
 
Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
iMark schreef:
Waarom staat er 'NV!N' en niet gewoon 'Envine' ?

Is inderdaad de Raw alias van Envine. Werd al eens eerder vermeld op hun FB-pagina:

Envine Facebook schreef:
Check out one of our latest track with Submotion called The Chosen One under our rawer alias NV!N in The Magic Show podcast of this week at 1 hour and 8 minutes!


Wat een bullshit. Artiesten lopen vaak te verkondigen dat we niet in hokjes mogen denken, maar zelfs hebben ze 2 alliassen voor dezelfde muziekgenre. Hoe bedoel je ik wil de raw-hardstyle nog verder van de mainstream hardstyle hebben... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
pecola-tje schreef:
iMark schreef:
Waarom staat er 'NV!N' en niet gewoon 'Envine' ?

Is inderdaad de Raw alias van Envine. Werd al eens eerder vermeld op hun FB-pagina:

Envine Facebook schreef:
Check out one of our latest track with Submotion called The Chosen One under our rawer alias NV!N in The Magic Show podcast of this week at 1 hour and 8 minutes!


Wat een bullshit. Artiesten lopen vaak te verkondigen dat we niet in hokjes mogen denken, maar zelfs hebben ze 2 alliassen voor dezelfde muziekgenre. Hoe bedoel je ik wil de raw-hardstyle nog verder van de mainstream hardstyle hebben... >.<


Alsof Envine ook echt diegene is die dit verkondigd en er superveel artiesten zijn met een "raw-alias", wat een bullshit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 14:47 
 
Artiest

Het klopt dat NV!N een andere naam is dan Envine voor mijn "andere hardstyle"ja. Dit omdat ik niet het beeld wil schetsen voor Envine dat ik de hardere kant op ga. Envine blijft euforische muziek en omdat ik het ook leuk vind om af en toe wat anders te doen, zet ik dit onder een andere naam. Voorkomt bij veel mensen een hoop onduidelijkheid;) Het gaat hier niet per se om hokjes denken, maar je kunt toch zeker niet ontkennen dat er binnen de algemene hardstyle scene verschillende stijlen zijn met een verschillend geluid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 14:56 
 
Hardtraxx Veteran

Envine schreef:
Het klopt dat NV!N een andere naam is dan Envine voor mijn "andere hardstyle"ja. Dit omdat ik niet het beeld wil schetsen voor Envine dat ik de hardere kant op ga. Envine blijft euforische muziek en omdat ik het ook leuk vind om af en toe wat anders te doen, zet ik dit onder een andere naam. Voorkomt bij veel mensen een hoop onduidelijkheid;) Het gaat hier niet per se om hokjes denken, maar je kunt toch zeker niet ontkennen dat er binnen de algemene hardstyle scene verschillende stijlen zijn met een verschillend geluid.


Je bent nu ook solo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 16:29 
 
Hardtraxx Veteran

Ik blijf het een raar verhaal vinden, zeker als beginnend artiest. Je moet nog naam maken, dan is het toch beter dat iedereen je kent als Envine, die divers kan produceren. Atmozfears maakt ook harde plaatjes, maar ook ultieme mainstream. Hij heeft toch ook geen ander alias daarvoor? Bij Noisecontrollers hetzelfde verhaal.

Maargoed, het is jullie/jou keuze. Als bij deze track 'Envine' had gestaan had ik hem direct herkent, en direct het idee gehad met de gedachte 'Kijk aan, die gasten kunnen meer dan alleen maar melodie'tjes maken.'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 16:45 
 
Hardtraxx Newbie

Lekkere track, die dreun op het einde beloofd veel goeds! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Ik blijf het een raar verhaal vinden, zeker als beginnend artiest. Je moet nog naam maken, dan is het toch beter dat iedereen je kent als Envine, die divers kan produceren. Atmozfears maakt ook harde plaatjes, maar ook ultieme mainstream. Hij heeft toch ook geen ander alias daarvoor? Bij Noisecontrollers hetzelfde verhaal.

Maargoed, het is jullie/jou keuze. Als bij deze track 'Envine' had gestaan had ik hem direct herkent, en direct het idee gehad met de gedachte 'Kijk aan, die gasten kunnen meer dan alleen maar melodie'tjes maken.'.


Helemaal eens hiermee. Laat júist zien dat je meerdere facetten van de stijl beheerst. Daarnaast ben je ook niet aan je eigen hokjes gebonden als je onder het ene of het andere alias geboekt wordt, maar kun je de kant op die jij op dat moment geschikt vindt, of desnoods opbouwend van de ene naar de andere stijl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Envine schreef:
Het klopt dat NV!N een andere naam is dan Envine voor mijn "andere hardstyle"ja. Dit omdat ik niet het beeld wil schetsen voor Envine dat ik de hardere kant op ga.


Is je fanbase zo bekrompen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 23:10 
 
Hardtraxxer

nee dit vind ik nog niks, pas bij de hele versie kun je natuurlijk een oordeel geven
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Vision heeft er toch ook geen last van dat hij alle kanten op gaat qua stijl? vind het een beetje een rare keuze, die twee namen....
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 00:39 
 

Ik snap je argumenten voor het andere alias wel, maar zoals hierboven ook al gezegd werkt het heel erg in je voordeel als mensen ook (h)erkennen dat je veelzijdig bent. Natuurlijk is de keuze aan de artiest maar ik heb er mn twijfels bij... En, de luisteraar hoeft ook niet meteen te denken dat je de hardere kant op gaat toch? Kijk naar Atmozfears, die heeft een aantal hardere platen tussendoor gemaakt die ook heel erg populair zijn, maar Atmozfears wordt nog gewoon beschouwd als mainstream dj/producer. En dat werkt prima voor hem, hij krijgt aan alle kanten extra naamsbekendheid.
Los daarvan is dit zeker een leuke plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap echt het probleem niet. Als hij er voor kiest wtf boeit het? Ohnee nu heeft ie twee artiestennamen, so what?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 10:57 
 

jaron123 schreef:
Snap echt het probleem niet. Als hij er voor kiest wtf boeit het? Ohnee nu heeft ie twee artiestennamen, so what?

Dit is een forum maargoed sorry dat we onze mening geven
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 11:08 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Vroeger had iedereen wel 10 aliassen, toen draaide het allemaal nog niet zo om naamsbekendheid blijkbaar. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 11:31 
 

Lyst schreef:
Vroeger had iedereen wel 10 aliassen, toen draaide het allemaal nog niet zo om naamsbekendheid blijkbaar. :whistle:

Nee klopt en dat weet jij ook best wel, kan jij misschien ook een keer iets anders doen dan de hedendaagse hardstyle afkraken en naar beneden halen? Ik zie jou echt werkelijk niks anders doen dan dat hier. Beetje sneu. En voor je erover begint, ja je weet zelf ook heus wel dat je met bovenstaande reactie bedoelt dat het tegenwoordig allemaal om het geld gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 11:41 
 
Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
Vroeger had iedereen wel 10 aliassen, toen draaide het allemaal nog niet zo om naamsbekendheid blijkbaar. :whistle:

Vroeger waren die aliassen ook niet om (sub)genres te onderscheiden, nu wel.
Ik zal gewoon één alias houden, tenzij je een project met een andere artiest vormt of een totaal ander genre produceert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 11:47 
 
Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Dik nr trouwens, die laatste kick, daf uck.

Dacht precies hetzelfde, maar wat valt dat tweede stuk tegen zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een gezeur om niks. :thumbup:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle