Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 18:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Technoboy, Tuneboy & Isaac - CTRL (TTC131)

Label: Titanic Records
WEB release: 11/09/2015

Tracks:
1. Technoboy, Tuneboy & Isaac - CTRL

Samples:


Bron: http://www.junodownload.com/products/tuneboy-dj-isaac-technoboy-ctrl/2886512-02/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 18:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuk trackje :) Wordt wel vrolijk van die melodie in de laatste climax. Melodie in de 2e climax alleen net iets te kermis-achtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 19:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt alles gerecycled pfff, slappe reverse en zelf die melodie is afgekeken van Lowriders - Don't Get Back :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel geinig, melodie in climax heeft idd wel wat van Don't get back
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 14:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 14:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Slappe rev inderdaad, en geluidje in de mid ook al 100x gehoord en idee van de melo komt ook rechtstreeks uit voorgenoemde plaat. Je kunt horen dat hier heel veel tijd in is gestoken. Gelukkig waren ze met z'n drieën dus is het half uur waarschijnlijk goed verdeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 18:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Slappe rev inderdaad, en geluidje in de mid ook al 100x gehoord en idee van de melo komt ook rechtstreeks uit voorgenoemde plaat. Je kunt horen dat hier heel veel tijd in is gestoken. Gelukkig waren ze met z'n drieën dus is het half uur waarschijnlijk goed verdeeld.

Ik zie dit ook echt als een nummer om 'weer iets nieuws naar buiten te kunnen brengen' in plaats van echt 'hoogwaardige nieuwe muziek te creëren'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 18:32 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
TiMOTHYb schreef:
Slappe rev inderdaad, en geluidje in de mid ook al 100x gehoord en idee van de melo komt ook rechtstreeks uit voorgenoemde plaat. Je kunt horen dat hier heel veel tijd in is gestoken. Gelukkig waren ze met z'n drieën dus is het half uur waarschijnlijk goed verdeeld.

Ik zie dit ook echt als een nummer om 'weer iets nieuws naar buiten te kunnen brengen' in plaats van echt 'hoogwaardige nieuwe muziek te creëren'.

Helemaal mee eens, ik heb het gevoel dat de inspiratie van de twee heren van TNT ver te zoeken is, waar blijven de tijden van Rage, maar ook van Countdown, Uttawanka?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had heel erg weinig verwachtingen bij deze samenwerking. Helaas hebben ze daar geen eens aan voldaan.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle