Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2014 20:05 
 
Hardtraxx Crew

Sub Zero Project - Let's Fight EP? (ANY-038)

Label: Dirty Workz Anarchy
WEB release: 17/12/2014

Tracks:
Sub Zero Project - Let's Fight
Sub Zero Project - The End
Sub Zero Project & Devin Wild - Vicktore

Samples:




Bron: YT
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2014 20:13 
 
Hardtraxx Veteran

DWXAnarchy ‏@DWXAnarchy
Citaat:
Check out Sub Zero Project ft. Devin Wild - Vicktore !
Releasedate : 17th of December!


Straks eens luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2014 21:08 
 
Hardtraxx Newbie

Dope gedaan :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2014 23:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Allemaal weer veelste standaard dit, alleen Vicktore is nog enigszins geinig maar ik laat deze release maar aan mij voorbij gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2014 12:40 
 
Hardtraxx Addict

Let's Fight is mij ook te standaard en vreselijke pitch kick in de melo.
The End doet mij ook niet veel, zelfde trucje met die uithalen met die screech , dat kennen we nu wel.
Viktore is ook 1 pot nat, misschien enigszins anders dan de andere 2 tracks maar die melo klinkt mij te bekend van een paar andere nummers, is mij te simpel.

Conclusie:
Ventrue schreef:
ik laat deze release maar aan mij voorbij gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2014 12:47 
 

Alle 3 de platen zijn niet voor mij weggelegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2014 20:02 
 
Hardtraxx Crew

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2014 22:00 
 
Hardtraxx Newbie

Word een beetje gaar van al die "Hardstyle kenners" hier op hardtraxx die alles beter weten en hun mening geven alsof zij zelf de producer zijn. Een van de vele redenen waarom geen enkele DJ daadwerkelijk dit forum meer bekijkt. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2014 22:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

rawismylife schreef:
Word een beetje gaar van al die "Hardstyle kenners" hier op hardtraxx die alles beter weten en hun mening geven alsof zij zelf de producer zijn. Een van de vele redenen waarom geen enkele DJ daadwerkelijk dit forum meer bekijkt. :')


Uhm in dit topic zegt alleen iemand nog dat het veelste standaard is, meneer Rawismylife.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2014 22:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

We hebben er weer één hoor :lol: :lol:
EDIT: en toch heb je gister maar besloten om een account aan te maken? :lol:

OT: The End is best nog wel leuk, Vicktore vind ik niks aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2014 22:08 
 
Hardtraxx Crew

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2014 22:30 
 

rawismylife schreef:
Word een beetje gaar van al die "Hardstyle kenners" hier op hardtraxx die alles beter weten en hun mening geven alsof zij zelf de producer zijn. Een van de vele redenen waarom geen enkele DJ daadwerkelijk dit forum meer bekijkt. :')

Een forum is er toch ook om je mening te geven. Er worden hier ook heel veel lovende berichten over nummers geplaatst en dat weet je zelf ook wel volgens mij. En dat artiesten hier niet meer komen ligt er gewoon aan dat ze geen kritiek wensen te krijgen.
Kijk naar Thyron, die is hier ook regelmatig actief aan gaat wel gewoon met kritiek om en krijgt ook veel compliment over zijn tracks .
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2014 23:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

rawismylife schreef:
Word een beetje gaar van al die "Hardstyle kenners" hier op hardtraxx die alles beter weten en hun mening geven alsof zij zelf de producer zijn. Een van de vele redenen waarom geen enkele DJ daadwerkelijk dit forum meer bekijkt. :')

Geef dan een paar voorbeelden van negatief commentaar waarbij ik niet de indruk geef dat ik het zogenaamd beter kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2014 12:51 
 
Hardtraxx Addict

rawismylife schreef:
Word een beetje gaar van al die "Hardstyle kenners" hier op hardtraxx die alles beter weten en hun mening geven alsof zij zelf de producer zijn. Een van de vele redenen waarom geen enkele DJ daadwerkelijk dit forum meer bekijkt. :')


Alleen kijkend naar je naam, kom je waarschijnlijk pas kijken sinds Raw hardstyle.
En als het zogenaamd "je leven is" kan je zelf ook niet ontkennen dat de bovenstaande tracks wel enigszins standaard zijn >.<

Verder:
sandervanbruggen schreef:
Een forum is er toch ook om je mening te geven. Er worden hier ook heel veel lovende berichten over nummers geplaatst en dat weet je zelf ook wel volgens mij. En dat artiesten hier niet meer komen ligt er gewoon aan dat ze geen kritiek wensen te krijgen.
Kijk naar Thyron, die is hier ook regelmatig actief aan gaat wel gewoon met kritiek om en krijgt ook veel compliment over zijn tracks .
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2014 13:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Let's fight is vet :thumbsup: De pitchkicks mochten wel wat minder..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2014 17:05 
 
Hardtraxxer

plz.. >.<
rawismylife schreef:
Word een beetje gaar van al die "Hardstyle kenners" hier op hardtraxx die alles beter weten en hun mening geven alsof zij zelf de producer zijn. Een van de vele redenen waarom geen enkele DJ daadwerkelijk dit forum meer bekijkt. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2014 17:49 
 
Artiest
Avatar gebruiker

rawismylife schreef:
Word een beetje gaar van al die "Hardstyle kenners" hier op hardtraxx die alles beter weten en hun mening geven alsof zij zelf de producer zijn. Een van de vele redenen waarom geen enkele DJ daadwerkelijk dit forum meer bekijkt. :')


Daar is een forum voor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2014 17:53 
 
Hardtraxx Addict

rawismylife schreef:
Word een beetje gaar van al die "Hardstyle kenners" hier op hardtraxx die alles beter weten en hun mening geven alsof zij zelf de producer zijn. Een van de vele redenen waarom geen enkele DJ daadwerkelijk dit forum meer bekijkt. :')


Doei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2014 17:58 
 
Hardtraxx Veteran

rawismylife schreef:
Word een beetje gaar van al die "Hardstyle kenners" hier op hardtraxx die alles beter weten en hun mening geven alsof zij zelf de producer zijn. Een van de vele redenen waarom geen enkele DJ daadwerkelijk dit forum meer bekijkt. :')


Jij moet wel een kut leven hebben. Mensen mogen toch een mening hebben? En als de artiesten inderdaad niet tegen kritiek kunnen kijken ze hier toch niet meer?

Oja, dat is mijn mening voordat je vals wordt. Ouwe militant van me ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2014 18:18 
 
Hardtraxx Veteran

Man man man, typisch dit weer... Er zegt 1 rawboy wat raars en we klappen er gelijk met zijn allen op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2014 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Man man man, typisch dit weer... Er zegt 1 rawboy wat raars en we klappen er gelijk met zijn allen op.

Ik wilde hetzelfde zeggen, typisch hardtraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2014 19:38 
 
Hardtraxxer

rawismylife schreef:
Word een beetje gaar van al die "Hardstyle kenners" hier op hardtraxx die alles beter weten en hun mening geven alsof zij zelf de producer zijn. Een van de vele redenen waarom geen enkele DJ daadwerkelijk dit forum meer bekijkt. :')


Er zijn hier zat mensen die van muziekkwaliteit even veel of zelfs meer weten dan dj's en producers zelf, dus wat lul je nou joh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2014 19:38 
 
Hardtraxxer

Lenny schreef:
Man man man, typisch dit weer... Er zegt 1 rawboy wat raars en we klappen er gelijk met zijn allen op.


Het gaat er niet om dat het een rawboy is, maar dat hij maar wat lult.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2014 21:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker



Dit is mij dan weer teveel 13/12. Screech met een wannabe hardcore kick, hebben we helaas al teveel van
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2014 11:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hij word een beetje boos als je zijn mening niet deelt xd
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle