Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 11:11 
 
Hardtraxx Veteran

Stuback - Expressions [DMW-103]

Label: Dutch Master Works
WEB release: 04/02/2013

A1. Stuback - Expressions

Samples:


Bron:
Citaat:
Stuback ‏@StubackMusic
The preview of my new track ''Expressions'' is online! Release will be the 4th of February http://www.youtube.com/watch?v=y3aM8e0E-Qc
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 11:13 
 

Crap, wat is dit label vergezonken zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 16:43 
 
Hardtraxx Veteran

oing oing? Geen punch? :thumbdown:
En dan heb ik het nog niet eens over de Lead..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 19:35 
 
Hardtraxxer

Destination schreef:
oing oing? Geen punch? :thumbdown:
En dan heb ik het nog niet eens over de Lead..

Ik wilde deze eigenlijk al direct skippen, maar toch even geluisterd omdat je nogal duidelijk was in je uitspraak. Totaal terecht trouwens xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 19:42 
 
Hardtraxx Veteran

Geef mij Whistle maar, dit trekt op niet veel. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 09:02 
 

@Hardstyle.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 19:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Crap, wat is dit label vergezonken zeg.


Sinds het vertrek van Henry al helemaal. Sinds die tijd heb ik weinig goeds gezien vanuit dat Label. Ook zo dit nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 15:31 
 
Hardtraxx Newbie

Pythonmaniac schreef:
JEFSKIII schreef:
Crap, wat is dit label vergezonken zeg.


Sinds het vertrek van Henry al helemaal. Sinds die tijd heb ik weinig goeds gezien vanuit dat Label. Ook zo dit nummer.


Dat is echt onzin dat het komt door het vertrek van Henry, wat heeft zijn vertrek te maken met dat er nu een ander beleid gehanteerd wordt (we kunnen niet achter de schermen kijken)? Tracks als Million Miles Away (Origineel & Remix), You Are The Sound, Memories, Hold us Back 2012 en noem maar op waren gewoon goede tracks, dat was allemaal na zijn vertrek. Daarnaast heeft Henry volgens mij nooit veel gepresteerd, ook niet nu onder Slim Shore. Nu ligt de lat niet erg hoog meer waardoor er veel demos gewoon toegelaten worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 17:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Musical Noise schreef:
Dat is echt onzin dat het komt door het vertrek van Henry, wat heeft zijn vertrek te maken met dat er nu een ander beleid gehanteerd wordt (we kunnen niet achter de schermen kijken)? Tracks als Million Miles Away (Origineel & Remix), You Are The Sound, Memories, Hold us Back 2012 en noem maar op waren gewoon goede tracks, dat was allemaal na zijn vertrek. Daarnaast heeft Henry volgens mij nooit veel gepresteerd, ook niet nu onder Slim Shore. Nu ligt de lat niet erg hoog meer waardoor er veel demos gewoon toegelaten worden.


Ik zeg niet dat het met het beleid te maken heeft, dat hoor je mij helemaal niet zeggen. Maar de tracks die hij maakte waren het luisteren zeker waard. Natuurlijk zijn er leuke platen gekomen maar naar mijn mening is het overgrote gedeelte gewoon meuk. Toen Henry er nog wel bij zat viel dat minder op omdat je zijn kwaliteitplaten er nog bij had, die mis je nu gewoon en is het allemaal meuk. Het valt gewoon meer op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 22:19 
 
Hardtraxx Newbie

Pythonmaniac schreef:
Musical Noise schreef:
Dat is echt onzin dat het komt door het vertrek van Henry, wat heeft zijn vertrek te maken met dat er nu een ander beleid gehanteerd wordt (we kunnen niet achter de schermen kijken)? Tracks als Million Miles Away (Origineel & Remix), You Are The Sound, Memories, Hold us Back 2012 en noem maar op waren gewoon goede tracks, dat was allemaal na zijn vertrek. Daarnaast heeft Henry volgens mij nooit veel gepresteerd, ook niet nu onder Slim Shore. Nu ligt de lat niet erg hoog meer waardoor er veel demos gewoon toegelaten worden.


Ik zeg niet dat het met het beleid te maken heeft, dat hoor je mij helemaal niet zeggen. Maar de tracks die hij maakte waren het luisteren zeker waard. Natuurlijk zijn er leuke platen gekomen maar naar mijn mening is het overgrote gedeelte gewoon meuk. Toen Henry er nog wel bij zat viel dat minder op omdat je zijn kwaliteitplaten er nog bij had, die mis je nu gewoon en is het allemaal meuk. Het valt gewoon meer op.


Dat komt niet omdat Henry weg is gegaan, maar gewoon omdat Showtek weg is. De meeste platen destijds werden grotendeels door Showtek gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 20:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nee, dit is niks. Deze man gebruikt volgensmij nog dezelfde soundset van 3 jaar terug ofzo. Als dat nou toppie sounds geweest waren, dan had ik het niet zo erg gevonden, maar deze meuk is dringend aan verbetering toe...
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle