Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 21:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Stereotuners & Kevin Kaos - Skullfuck (ANY-065)

Label: Anarchy
WEB release: 06/10/2015

Tracks:
1. Stereotuners & Kevin Kaos - Skullfuck

Samples:


Bron: Anarchy
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 09:22 
 

Tot nu toe vind ik het niks! Wie weet bij een langere preview al denk ik van niet :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



20:31
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 12:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jesus wat vind ik dit kut zeg, Kicks klinken niet geweldig en man wat pitchen ze vaak zo belachelijk irritant hoog. Verder is het standaard screech verhaal en die vocals....dat je die nog gaat gebruiken. Verder is alleen de melodie leuk maar daar wordt niks mee gedaan natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 16:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Man, man, man :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 16:38 
 

wat een drama
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je dan toch al zo'n track maakt, zorg dan voor originele vocals en kicks die tenminste lomp zijn...

Zo raar om die vocals te gebruiken terwijl die Answers remix nog zo vaak langs komt tegenwoordig. Vind het echt maar een onsamenhangend ongeinspireerd nummer...

Ben normaal niet zo super kritisch, en vind "dit soort" tracks vaak niet eens zo'n ramp, maar heb hier echt heel erg weinig mee...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vocals zijn toch andere als answers? dit is van die ene chain reaction plaat waarvan ik de naam vergeten ben
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 18:46 
 

yowan schreef:
vocals zijn toch andere als answers? dit is van die ene chain reaction plaat waarvan ik de naam vergeten ben


je bedoelt like a boss
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw, dit was weer een failtje hoor :P skip dat gedeelte van m'n commentaar dan maar >.<

Neemt niet weg dat ik die vocals ook al regelmatig langs heb horen komen, maargoed
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Wauw, dit was weer een failtje hoor :P skip dat gedeelte van m'n commentaar dan maar >.<

Neemt niet weg dat ik die vocals ook al regelmatig langs heb horen komen, maargoed

Iedereen maakt fouten :thumbup:

Verder is dat dit niet zo'n bijzonder plaatje inderdaad. Weinig over te zeggen verder :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja achja, kan wel flauw m'n bericht gaan editen, maar dan snapt ook niemand iets meer van de comments :P

Vond eerdere vergelijkbare nummers van Stereotuners trouwens soms best wel goed gelukt, maar op de een of andere manier zit hier gewoon helemaal niks in wat me ook maar 3 seconde bij blijft...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 10:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst.

Op dit soort platen zit ik eigenlijk niet meer te wachten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hahaha man man man. In tegenstelling tot velen op dit forum kan ik de raw van tegenwoordig in bijna elke vorm nog waarderen, maar de tijd dat dit soort tracks interessant waren is nu wel voorbij hoor..
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle