Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stephanie - Shift (SCANTRAXX189)

Label: Scantraxx Recordz
WEB release: 20/07/2015

Tracks:
Stephanie - Shift

Samples:

YouTube:


Soundcloud:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 15:53 
 

Kicks van The Anarchist met een (zo klink het) afgedankte melodie van Noisecontrollers... Dan vond ik haar vorige track meer hebben en dat was al matig.. Nee helaas niks voor mij dit! Misschien dat de producer van The Anarchist voor Stephanie is gaan werken? (jajaja speculaties) Het is namelijk aardig stil rond The Anarchist :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke track.

Synth is vrijwel hetzelfde als de synth van The Prophet - Flute (Elkabass Remix). Zowel die track als deze track lijken geproduceerd te zijn door Noisecontrollers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 20:45 
 
Hardtraxx Veteran

Kiloknaller schreef:
Kicks van The Anarchist met een (zo klink het) afgedankte melodie van Noisecontrollers... Dan vond ik haar vorige track meer hebben en dat was al matig.. Nee helaas niks voor mij dit! Misschien dat de producer van The Anarchist voor Stephanie is gaan werken? (jajaja speculaties) Het is namelijk aardig stil rond The Anarchist :cool:

hoorde dat die een ander genre aan het doen is :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 23:20 
 
Hardtraxx Veteran

Anarchist producer doet nu samen met Dov. En The Anarchist produceert zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Leuke track.

Synth is vrijwel hetzelfde als de synth van The Prophet - Flute (Elkabass Remix). Zowel die track als deze track lijken geproduceerd te zijn door Noisecontrollers.


Dan zal het The Anarchist wel zijn. Hij weet normaal wel goed die sound te emuleren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 01:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klinkt goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 07:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Leuke track.

Synth is vrijwel hetzelfde als de synth van The Prophet - Flute (Elkabass Remix). Zowel die track als deze track lijken geproduceerd te zijn door Noisecontrollers.

Moest ook direct daar aan denken. Leuk plaatje opzich. Geen hit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 16:26 
 
Hardtraxx Addict

Wie dit ook geproduceerd heeft, het klinkt echt heel er goed ^^ !. Lekker zomerse melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 10:26 
 
Hardtraxxer

Ghostproduced of niet, ik vind het een lekker plaatje!

Voor mij is het wel duidelijk dat de "nieuwe" lichting scantraxx artiesten allemaal een beetje gepushed worden met de hulp van een paar ghost geproduceerde tracks om hits te scoren en zo hun marktwaarde snel omhoog te krijgen. Op deze manier kunnen ze Scantraxx weer goed en snel aanvullen na het vertrek van een aantal dj's. In zoveel nummers hoor je Atmozfears, Noisecontrollers, Wildstylez en Bass Modulators terug. Dan kunnen die jongens zo hard roepen dat ze echt zelf produceren, dat geloof ik ook echt wel! Ze zullen echt wel zelf kunnen produceren en goed kunnen draaien, maar niet alle tracks zijn door de releasende artiest gemaakt, ook al zeggen ze van wel. Komt het imago niet ten goede als ze daar open over zouden zijn en daarom ook logisch dat ze pretenderen zelf de tracks te maken.

Je kan mij echt niet vertellen dat noisecontrollers, Atmozfears of Bass modulators eerder een plaat live draait als die door een andere dj gemaakt zou zijn. Je hoort het aan de sfeer en sounddesign van de tracks, ze draaien de platen eerder dan de artiesten die de release van scantraxx toegewezen krijgen ... 1 en 1 is 2 toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 13:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Even offtopic, Waarom heb ik altijd het idee dat als ik deze foto van haar zie dat ze ongelofelijk veel heeft gesmoked XD

Nee bedankt, Ik vind m niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 14:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Re-Shock schreef:
Even offtopic, Waarom heb ik altijd het idee dat als ik deze foto van haar zie dat ze ongelofelijk veel heeft gesmoked XD

Nee bedankt, Ik vind m niks.


xd Nu je het zegt....

Best leuk melodieus plaatje :thumbsup:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle