Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 16:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stargutz - Hardcade (LTD003)

Label: Stargutz LTD
WEB release: 29/01/2015

Tracks:
1. Stargutz - Hardcade

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 19:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Release info toegevoegd. In plaats van dat je de volgende keer gewoon de officiële sample in het OP zet in plaats van je eigen soundcloud account te promoten waar een copyright claim op komt

OT: klinkt allemaal wel 'oke', maar kicks vind ik erg lelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 20:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Release info toegevoegd. In plaats van dat je de volgende keer gewoon de officiële sample in het OP zet in plaats van je eigen soundcloud account te promoten waar een copyright claim op komt

OT: klinkt allemaal wel 'oke', maar kicks vind ik erg lelijk


Sorry had de release info over het hoofd gezien :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NickDB schreef:
Magnetron schreef:
Release info toegevoegd. In plaats van dat je de volgende keer gewoon de officiële sample in het OP zet in plaats van je eigen soundcloud account te promoten waar een copyright claim op komt

OT: klinkt allemaal wel 'oke', maar kicks vind ik erg lelijk


Sorry had de release info over het hoofd gezien :thumbup:


En de officiele preview zeker ook?

OT: Nee dit is ook niks, vind nog niks van stargutz interessant genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 22:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

13/12
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 17:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bah, wat klinkt dit geforceerd allemaal... Kicks klinken niet en de rest is, net zoals bij de vorige tracks, totaal niet overtuigend. Wat er tot nu toe uitgebracht wordt door die nieuwe 'raw'-aliases van hardcore producers (Fulgore, Khaleesi, Stargutz) vind ik maar niks, inclusief de aliases zelf :sick: . Het klinkt alsof ze gewoon hun best niet doen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 18:13 
 

Intro is nog wel leuk daarna is het te voorspelbaar en lijkt het tempo ook veel te laag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een afschuwelijke kicks zijn dit zeg... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 21:49 
 
Hardtraxxer

Ook al een eigen label? Jeetje. No pressure om te releasen haha. Verder is dit wel een betere poging dan Khaleesi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Awethority schreef:
Bah, wat klinkt dit geforceerd allemaal... Kicks klinken niet en de rest is, net zoals bij de vorige tracks, totaal niet overtuigend. Wat er tot nu toe uitgebracht wordt door die nieuwe 'raw'-aliases van hardcore producers (Fulgore, Khaleesi, Stargutz) vind ik maar niks, inclusief de aliases zelf :sick: . Het klinkt alsof ze gewoon hun best niet doen...


Exact dit.

klinkt te geforceerd, on afgewerkt. Niet te spreken over de kicks die ontiegelijk veel kracht missen. Het is meer een 'pok' met een opkomende distortie galm aan zijn tail. Jammer :(
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle