Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2014 20:12 
 
Hardtraxx Veteran

Sound Freakerz - Act Like A Beast (DWX-205)

Label: Dirty Workz
WEB release: 18/12/2014

Tracks:
1. Sound Freakerz - Act Like A Beast

Samples:


Bron: Youtube
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2014 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelukkig eindelijk wat nieuwe sounds en belangrijkste een nieuwe kick.
Over de track verder: Intro gaat nog wel, maar zelden zo'n nietszeggende melodie gehoord in die climax zeg.Wat ongelofelijk saai :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2014 12:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

helemaal in het begin doen die sounds me denken aan oude trance tracks
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2014 12:55 
 

Kan er zeker mee door. Vind deze kick persoonlijk erg fijn in het gehoor liggen. Melodie is inderdaad wel wat aan de simpele en saaie kant. Met de rest van de sounds is het dik in orde. Ik had alleen bij deze titel een iets wilder nummer verwacht .Echt iets waar je gewoon ff helemaal op los kan gaan en dat is dit dan toch weer net niet imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2014 22:30 
 
Hardtraxx Newbie

sandervanbruggen schreef:
Ik had alleen bij deze titel een iets wilder nummer verwacht .Echt iets waar je gewoon ff helemaal op los kan gaan en dat is dit dan toch weer net niet imo.


Dit heb ik de laatste tijd ook steeds vaker, de titel creƫert toch een bepaalde verwachting. Vooral de iets zwakkere vocalen er bij is dat dan weer jammer. Kick klinkt wel netjes verder!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2014 20:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Intro doet me niks, kicks liggen me niet. Die sfeer in de break is echt heel mooi gevonden!! De melodie die daarin opgebouwd wordt pakt me ook! Kicks zijn aan de slappe kant in de climax, maar pitchen gelukkig niet te hoog. Best een leuk plaatje zo, maar geen topper.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 15:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Release is 18/12/2014
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle