Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 18:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Solutio - Retaliation (TMS063)

Label: The Magic Show Records
WEB release: 09/10/2015

Tracks:
1. Solutio - Retaliation

Samples:


Bron: http://www.djtunes.com/solutio/retaliation-solutio
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 20:47 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 21:25 
 
Hardtraxxer

nog steeds dezelfde soundbank, dus nog steeds bagger..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 01:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo jammer dat Solutio & The I's niet meer bestaat... vond die tracks (en setjes) altijd zo ontzettend gaaf, maar sinds de heren ieder hun eigen weg zijn ingeslagen weten ze me niet meer te pakken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 09:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snitch_MP schreef:
nog steeds dezelfde soundbank, dus nog steeds bagger..


Doe even normaal man :oh: , ga Insidious luisteren, wat mij betreft één van de beste platen van de afgelopen tijd :worship:

En waarom ben je verplicht om om de zoveel maanden een andere soundbank te gebruiken? B-front doet toch ook al jaren hetzelfde >.<

OT: Ik vind dit nummer wel vrij simpel, maar vind er echt veel drive in zitten, maakt het voor mij meer dan een prima nummer, maar niet zo sfeervol als bijvoorbeeld dus Insidious :D

Wel eens dat in de Solutio & The I's tijd vaker een geweldig nummer tussen zat, maar dat was ook een tijd dat je nog niet werd doodgegooid met harde nummers, dus had het nog iets specialers (vind ik) ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 21:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zit inderdaad enorm veel drive in. Vind Solutio een beetje ondergewaardeerd eerlijk gezegd. Heeft toch een behoorlijk eigen sound, dat zich onderscheid van de rest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 23:12 
 
Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Zo jammer dat Solutio & The I's niet meer bestaat... vond die tracks (en setjes) altijd zo ontzettend gaaf, maar sinds de heren ieder hun eigen weg zijn ingeslagen weten ze me niet meer te pakken...

Precies dit. 2012 2013 vond ik ze gruwelijk. Tegenwoordig weinig interessants
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 06:51 
 
Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
Zo jammer dat Solutio & The I's niet meer bestaat... vond die tracks (en setjes) altijd zo ontzettend gaaf, maar sinds de heren ieder hun eigen weg zijn ingeslagen weten ze me niet meer te pakken...


+1.
Zij waren echt een van mijn favoriete producers, daarnaast hadden ze heerlijke sets die vaak vol zaten met parels die door weinig anderen werd gedraaid en origineel mixwerk. Tegenwoordig vind ik het van beiden niet meer interessant, the i's hoor je ook bijna niks meer van.

Productietechnisch is het zeker niet slecht, bijv: Insidious of Bloodshed remix zijn wel goede nummers. Maar ik mis de oude sound: simpel, hard en met een lekkere melodie, nummers als Darkness, 2.17 of Mistress. En de sets die Solutio tegenwoordig draait zijn erg standaard.

Hoop stiekem dat ze ooit nog bij elkaar komen, sinds de break-up is het er helaas echt op achteruit gegaan. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 23:44 
 
Hardtraxxer



HQ @ 2:16:03
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 02:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondanks dat tracks als Insidious, Crack Your Neck, The Dark Presence, en ook deze heel veel op elkaar lijken blijven ze me toch aanspreken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Ondanks dat tracks Insidious, Crack Your Neck, The Dark Presence, en ook deze heel veel op elkaar lijken blijven ze me toch aanspreken :D


Zo lang hij tracks in de stijl van Insidious blijft maken ben ik tevreden, wat een grandioos nummer was dat ! Ook deze vind ik weer heel erg dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 10:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst. Solutio dus hoogstwaarschijnlijk bij TMS.

Ondanks de gerecyclede sounds vind ik dit echt een dikke plaat. Prima kicks en vooral heel veel drive :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:

Ondanks de gerecyclede sounds vind ik dit echt een dikke plaat. Prima kicks en vooral heel veel drive :drool:


Eens! Heerlijk plaatje dit! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En vergeet de sfeer ook niet, mijn vermoeden ging naar End of Line, maar vind TMS ook meer dan geschikt. Blijft een ongelofelijk dikke track :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 19:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kan zijn stijltje echt wel appreciëren! Klapt er lekker op live.
Hopelijk wordt hij nu vaker geboekt op grotere feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2015 18:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De kick komt echt niet goed door, wat wel spijtig is!
In Insidious is dit niet het geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2015 23:18 
 
Hardtraxx Addict

Prima plaatje zeg !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2015 02:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Zo jammer dat Solutio & The I's niet meer bestaat... vond die tracks (en setjes) altijd zo ontzettend gaaf, maar sinds de heren ieder hun eigen weg zijn ingeslagen weten ze me niet meer te pakken...


Mee eens, al moet ik zeggen dat voordat ze uit elkaar gingen, de tracks me niet zo veel meer deden, mede door de herhalende sounds. Dingen als City of Chaos, The Cry, Darkness (die was released ook al minder als eerst), 2.17, Mistress vond ik nog vet, daarna helaas niet zo heel boeiend meer. Eigenlijk ook grappig dat ik dat dus hierbij wel heb, mede omdat dit voor mijn gevoel meer beuktracks zijn dan echt sfeervolle tracks, terwijl ik B-Front die zijn soundje ook al jaren gebruikt, zijn tracks nog steeds verfrissend en heerlijk vind. Ik houd het maar op smaak.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle