Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2015 19:11 
 

Sephyx - Creation Of Fire (DWX-209)

Label: Dirty Workz
WEB release: 16/01/2015

Tracks:
Creation Of Fire


Samples:


Bron: http://www.youtube.com/watch?v=gE010XiIXMk
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 14:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dat bombastische meteen aan het begin was best wel vet, totdat dat gebrom wat een kick voor moet stellen er doorheen kwam. Melodie is ook wel weer te pruimen, maar ik denk dat ik dit jaar toch echt m'n interesse in hardstyle ga verliezen. Er is gewoon geen enkele (melodieuze) artiest meer die een fatsoenlijke kick op kan bouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 18:22 
 

wootum schreef:
Er is gewoon geen enkele (melodieuze) artiest meer die een fatsoenlijke kick op kan bouwen.

Noisecontrollers :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 18:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
wootum schreef:
Er is gewoon geen enkele (melodieuze) artiest meer die een fatsoenlijke kick op kan bouwen.

Noisecontrollers :list:

Die steekt er inderdaad nog wel in positieve zin bovenuit, maar die heeft er af en toe ook gedrochten tussen zitten. En de rest zijn zeker fijn, maar geen kicks waarbij m'n mond van open valt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 14:23 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

wootum schreef:
sandervanbruggen schreef:
wootum schreef:
Er is gewoon geen enkele (melodieuze) artiest meer die een fatsoenlijke kick op kan bouwen.

Noisecontrollers :list:

Die steekt er inderdaad nog wel in positieve zin bovenuit, maar die heeft er af en toe ook gedrochten tussen zitten. En de rest zijn zeker fijn, maar geen kicks waarbij m'n mond van open valt.


De tijd van harde kicks is verdwenen helaas, het gaat nu op de perfecte klank en of ie lekker pitched >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 14:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nou wil ik absoluut niet zeggen dat hier harde kicks onder moeten, dat moet per track bekeken worden. Er waren vroeger ook een hoop tracks met zachtere kicks (een hoop uit de Dutch Master Works stal bijvoorbeeld), maar die hadden wel allemaal een hele fijne sound. En dat kan ik over dit nummer niet zeggen, om maar even ontopic te blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 14:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
De tijd van harde kicks is verdwenen helaas, het gaat nu op de perfecte klank en of ie lekker pitched >.<

Vaak genoeg worden de laatste twee doelen anders bij lange na niet nagestreefd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 14:51 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Nou wil ik absoluut niet zeggen dat hier harde kicks onder moeten, dat moet per track bekeken worden. Er waren vroeger ook een hoop tracks met zachtere kicks (een hoop uit de Dutch Master Works stal bijvoorbeeld), maar die hadden wel allemaal een hele fijne sound. En dat kan ik over dit nummer niet zeggen, om maar even ontopic te blijven.


Ik bedoel gewoon dat kicks zoals vroeger zeker live een stuk harder gingen dan de kicks van tegenwoordig, ze brommen nu, vroeger 'klapten' ze meer. Dat is wat ik probeer te zeggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 01:11 
 
Hardtraxx Elite

Opzich wel een vette sfeer in de track maar k ben geen fan van het sound design en alles bij elkaar klinkt ook iets te eentonig en lastig te volgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 10:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thyron² >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 15:24 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Hard Society schreef:
Thyron² >.<


Nu je het zegt klinkt het best wel Thyron/Inceptum/Avana achtig xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer van die rare kick. Anders had het wel leuk kunnen klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 13:33 
 
Hardtraxx Addict

wootum schreef:
Dat bombastische meteen aan het begin was best wel vet, totdat dat gebrom wat een kick voor moet stellen er doorheen kwam. Melodie is ook wel weer te pruimen, maar ik denk dat ik dit jaar toch echt m'n interesse in hardstyle ga verliezen. Er is gewoon geen enkele (melodieuze) artiest meer die een fatsoenlijke kick op kan bouwen.


Welke kick in welke track is in jou ogen dan wel echt goed? (gewoon benieuwd)
OT: Niet veel bijzonders, kick is inderdaad niet veel soeps helemaal bagger als ie pitcht
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 19:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

CiRiXxX schreef:
wootum schreef:
Dat bombastische meteen aan het begin was best wel vet, totdat dat gebrom wat een kick voor moet stellen er doorheen kwam. Melodie is ook wel weer te pruimen, maar ik denk dat ik dit jaar toch echt m'n interesse in hardstyle ga verliezen. Er is gewoon geen enkele (melodieuze) artiest meer die een fatsoenlijke kick op kan bouwen.


Welke kick in welke track is in jou ogen dan wel echt goed? (gewoon benieuwd)

Ik vind de kicks in The Raiders - Disk Warrior, Zany - Sky High (Technoboy Remix) en Zany - Thugs bijvoorbeeld een van de gaafste kicks die er zijn. Maar hadden het hier over melodieuze nummers dus tellen niet echt mee. Ik hou van die heerlijke droge kicks van voor 2010, met een stevige punch en geen wall of bass erachter. Heb nu toevallig Headhunterz & Wildstylez - Project One op staan. Zijn niet de hardste kicks (hoeft ook niet in een melodieus nummer), maar de sound van die kick vind ik ontzettend lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 11:00 
 
Hardtraxx Addict

wootum schreef:
CiRiXxX schreef:
wootum schreef:
Dat bombastische meteen aan het begin was best wel vet, totdat dat gebrom wat een kick voor moet stellen er doorheen kwam. Melodie is ook wel weer te pruimen, maar ik denk dat ik dit jaar toch echt m'n interesse in hardstyle ga verliezen. Er is gewoon geen enkele (melodieuze) artiest meer die een fatsoenlijke kick op kan bouwen.


Welke kick in welke track is in jou ogen dan wel echt goed? (gewoon benieuwd)

Ik vind de kicks in The Raiders - Disk Warrior, Zany - Sky High (Technoboy Remix) en Zany - Thugs bijvoorbeeld een van de gaafste kicks die er zijn. Maar hadden het hier over melodieuze nummers dus tellen niet echt mee. Ik hou van die heerlijke droge kicks van voor 2010, met een stevige punch en geen wall of bass erachter. Heb nu toevallig Headhunterz & Wildstylez - Project One op staan. Zijn niet de hardste kicks (hoeft ook niet in een melodieus nummer), maar de sound van die kick vind ik ontzettend lekker.


Ja oke, ik begrijp wat je bedoelt, die kicks komen een stuk "beter over" om het zo maar te omschrijven (ben niet zo thuis in de vaktermen) Zo vind ik de kicks in de track van Headhunterz - The Saifam Mashup ook lekker, klinken misschien iets "lomper" maar blijft ook lekker, mja komt denk ik ook gewoon om dat ik de track gewoon heerlijk vind
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 15:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Release is 16 januari

Over de plaat zelf deel ik dezelfde mening als de leden boven mij, plaat zelf is ook niet heel speciaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 16:50 
 
Hardtraxxer

Ik moest aan niemand anders denken dan Sub Zero Project na het horen van deze track. Iemand nog meer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 19:58 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Held op Sokken schreef:
Ik moest aan niemand anders denken dan Sub Zero Project na het horen van deze track. Iemand nog meer?


Inceptum, Avana?
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle