Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 20:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Refuzion - Do You Want Me EP (DWX201)

Label: Dirty Workz
WEB release: 08/12/2014

Tracks:
01. DYWM (Do You Want Me)
02. Free Falling
03. Thoughtless

Samples:






Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 20:57 
 
Hardtraxx Crew

Free Falling:
https://www.facebook.com/video.php?v=785247121535442

Nieuw bij Dirty Workz? Zo ja, verdiend :)

Moet dit niet 8/12 zijn trouwens. Bij Free Falling staat release; next month.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 21:08 
 
Hardtraxx Veteran

Gelukkig staan er ook nog nieuwe producers op die het in deze stijl proberen. Ben benieuwd naar de hele EP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 21:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Moet dit niet 8/12 zijn trouwens. Bij Free Falling staat release; next month.

Sorry, klopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 13:56 
 

Lenny schreef:
Gelukkig staan er ook nog nieuwe producers op die het in deze stijl proberen. Ben benieuwd naar de hele EP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 13:58 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Welke stijl? 13 in het dozijn mainstream?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 14:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Welke stijl? 13 in het dozijn mainstream?


Ja, en toen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 14:29 
 

Lyst schreef:
Welke stijl? 13 in het dozijn mainstream?


Ja raar man dat mensen dit mooi kunnen vinden... Ik schaam met er wel een beetje voor! Durf het ook bijna tegen niemand te zeggen :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 15:03 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Prima, ik vind het gewoon meer van hetzelfde. De scene verzadigt alleen maar verder met dit soort artiesten, in plaats van dat ze een verrijking zijn. Creativiteit en originaliteit zijn tegenwoordig ver te zoeken. Maar goed als mensen die dingen niets interesseert begrijp ik ook wel dat iedereen hetzelfde doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 15:07 
 

Lyst schreef:
Prima, ik vind het gewoon meer van hetzelfde. De scene verzadigt alleen maar verder met dit soort artiesten, in plaats van dat ze een verrijking zijn. Creativiteit en originaliteit zijn tegenwoordig ver te zoeken. Maar goed als mensen die dingen niets interesseert begrijp ik ook wel dat iedereen hetzelfde doet.


I don't maak hier woorden aan vuil maar toch bedankt voor je mening :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 15:16 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Wasted penguinz begon met deze stijl, daarna kwamen rebourne en neilio, daarna sylence en cyber, nu weer een nieuwe artiest. Stop eens.. Dit verpest de scene alleen maar verder imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En die standaard raw troep? Is toch ook "allemaal hetzelfde". Volgens mij is het nog steeds kwestie van smaak. Ja het is meer van hetzelfde maar toch weer anders. Dat mogen sommige niet vinden, net zoals ik alle raw hetzelfde vind klinken. Is maar net hoe je het interpreteert. Ik vind hardstyle tegenwoordig ook veel minder veelzijdig dan vroeger. Je hebt nu of melodische hardstyle of kicks en een screech erdoorheen. Dat is jammer maar niet anders. Moeten we maar mee dealen!

Ot: prima tracks
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 16:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Wasted penguinz begon met deze stijl, daarna kwamen rebourne en neilio, daarna sylence en cyber, nu weer een nieuwe artiest. Stop eens.. Dit verpest de scene alleen maar verder imo.


Maak je niet dik, (RAW) Hardstyle never dies!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 18:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Dat is jammer maar niet anders. Moeten we maar mee dealen!

En dat is dus imo een verkeerde manier van denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
jaron123 schreef:
Dat is jammer maar niet anders. Moeten we maar mee dealen!

En dat is dus imo een verkeerde manier van denken.

Blijkbaar denken de producers zo dus heeft weinig zin dat wij daar alleen maar over blijven zeuren. Ze luisteren blijkbaar toch niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 19:16 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
En die standaard raw troep? Is toch ook "allemaal hetzelfde". Volgens mij is het nog steeds kwestie van smaak. Ja het is meer van hetzelfde maar toch weer anders. Dat mogen sommige niet vinden, net zoals ik alle raw hetzelfde vind klinken. Is maar net hoe je het interpreteert. Ik vind hardstyle tegenwoordig ook veel minder veelzijdig dan vroeger. Je hebt nu of melodische hardstyle of kicks en een screech erdoorheen. Dat is jammer maar niet anders. Moeten we maar mee dealen!

Ot: prima tracks

Ik vind raw net zo goed meer van hetzelfde, maar het is een beetje zinloos om dat in dit topic te melden wat helemaal niet over raw gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 22:07 
 

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
jaron123 schreef:
En die standaard raw troep? Is toch ook "allemaal hetzelfde". Volgens mij is het nog steeds kwestie van smaak. Ja het is meer van hetzelfde maar toch weer anders. Dat mogen sommige niet vinden, net zoals ik alle raw hetzelfde vind klinken. Is maar net hoe je het interpreteert. Ik vind hardstyle tegenwoordig ook veel minder veelzijdig dan vroeger. Je hebt nu of melodische hardstyle of kicks en een screech erdoorheen. Dat is jammer maar niet anders. Moeten we maar mee dealen!

Ot: prima tracks

Ik vind raw net zo goed meer van hetzelfde, maar het is een beetje zinloos om dat in dit topic te melden wat helemaal niet over raw gaat.


Wie ben jij om te zeggen dat dat zinloos is. ik mag dit toch wel vergelijken met raw(wat ook een tak is in de hardstyle en dus gerelateerd is aan dit topic) :/
Voor dit weer in een discussie gaat eindigen laten we maar gewoon over de release zelf praten :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 10:35 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Zij het niet dat je vergelijking een drogreden is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 11:25 
 

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je hebt gelijk Lyst :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 20:21 
 
Hardtraxx Veteran



De break met die piano is mooi gedaan, brengt wat sfeer met zich mee. Voor de rest een wat standaard melodie maar dat doet het over het algemeen wel goed bij mij, ik heb wel het gevoel dat de synth op één of andere manier op Atmozfears lijkt? De midintro vind ik dan een stuk minder, gewoon een screech met af en toe een pitchende kick. Was die piano er tussendoor (zoals in de outro) hier ook aanwezig dan vond ik het al een stuk interessanter, laat de track ook 'voller' klinken. Benieuwd naar de andere 2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 20:22 
 
Hardtraxx Crew

:loving: :loving: :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 20:14 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 20:35 
 
Hardtraxx Crew

Alle 3 heerlijk :loving:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle