Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 11:51 
 
Hardtraxx Veteran

Rebourne - Trigger/Horizon (HWS002)

Label: Hard With Style Records
WEB release: 20-01-2014

Tracks:
Trigger
Horizon

Samples:

Trigger


Bron: Hard With Style Soundcloud

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 11:54 
 
Hardtraxx Veteran

Vanwege een misclick een nieuw topic .. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 12:23 
 
Hardtraxx Veteran

Oké? xd
Nog maar eens: de vorige zou hier beter passen, verder een leuke track. Rebourne altijd wel +1 voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 12:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oke nog een : De melodie is wel leuk, maar die kick is helemaal niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 16:11 
 
Hardtraxx Veteran

Rebourne - Horizon
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 16:17 
 
Hardtraxxer

20 januari release :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 16:39 
 
Hardtraxx Veteran

Tracks boeien me weinig, maar wat me wel boeit is of Rebourne nu Fusion gaat verlaten? Zoueen stap vooruit zijn in beide gevallen imo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 16:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vind het wel wat veel op elkaar lijken. Begin van Trigger vind ik persoonlijk niks aan voor de rest wel leuk plaatje
Horizon ook een prima plaatje, niet meer niet minder. Kicks klinken niet echt lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Tracks boeien me weinig, maar wat me wel boeit is of Rebourne nu Fusion gaat verlaten? Zoueen stap vooruit zijn in beide gevallen imo..


HWS is een label dat geen artiesten tekent maar slechts releases uitbrengt. Hoeft dus in elk geval niet te betekenen dat Rebourne Fusion verlaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vergelijkbaar met de manier hoe house DJ's dat doen inderdaad!

Citaat:
"Different from the standards in our scene thus far, we are not being restrictive with the artists who give the label music. We want to sign singles, no options, no commitments other than artists giving us great music we love and we push, no agenda, no nonsense, no bullshit. Just music. For artists which have contracts with other record labels, no problem, if your label will give you a 'pass' then we would love to have a record from you."
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 19:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
vergelijkbaar met de manier hoe house DJ's dat doen inderdaad!

Citaat:
"Different from the standards in our scene thus far, we are not being restrictive with the artists who give the label music. We want to sign singles, no options, no commitments other than artists giving us great music we love and we push, no agenda, no nonsense, no bullshit. Just music. For artists which have contracts with other record labels, no problem, if your label will give you a 'pass' then we would love to have a record from you."


Ik heb er niks tegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vaassenaar schreef:
Rickzel schreef:
vergelijkbaar met de manier hoe house DJ's dat doen inderdaad!

Citaat:
"Different from the standards in our scene thus far, we are not being restrictive with the artists who give the label music. We want to sign singles, no options, no commitments other than artists giving us great music we love and we push, no agenda, no nonsense, no bullshit. Just music. For artists which have contracts with other record labels, no problem, if your label will give you a 'pass' then we would love to have a record from you."


Ik heb er niks tegen

Is goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 14:48 
 
Hardtraxx Newbie

Horizon vind ik erg dik. Vette/aparte lead in deze track. Geeft wel een bepaalde sfeer :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 22:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk! Eindelijk eens wat activiteit in HWS Records. Rebourne verdiend deze release!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 19:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

On Monday, Rebourne's 'Trigger/Horizon' will be out on my label Hard With Style Records. I've been playing this track for a while now and I'm excited for its release!
Have a listen right here and make sure you get your hands on it after the weekend

http://hhz.dj/HWS002-TriggerHorizon

Bron: Headhunterz Facebook

Komt maandag dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 20:11 
 
Hardtraxx Veteran

20 januari ja, zoals hier al eerder gezegd is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 11:21 
 
Hardtraxx Newbie

Klinkt wel lekker! Kicks zijn een beetje soft maar t kan er goed mee door :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 11:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind het allemaal maar slaapverwekkend om eerlijk te zijn. Ik heb toch liever wat meer drive in een track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 11:55 
 
Hardtraxx Addict

Doen me beide helemaal niks eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 13:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oke? Wanneer komen Now Is The Time en de Adrenalize remix van From Within nou dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 14:10 
 
Hardtraxx Crew

Fusionmania schreef:
Oke? Wanneer komen Now Is The Time en de Adrenalize remix van From Within nou dan?

From Within in Februari las ik op Adrenalize zn Facebook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 15:40 
 
Hardtraxx Veteran

Trigger. :loving: Dat geluidje met die kick (kick fx? kickroll? hoe noemt dit? :$ ) vind ik echt héérlijk. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 17:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Beide climaxen zijn echt heerlijk. Kicks zijn nog steeds niet geweldig omdat ze net wat te veel kracht missen maar storen me steeds minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 09:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het allemaal een beetje op de oude Bioweapon tracks lijken, wel heel dik, kick mag alleen wat krachtiger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 16:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekkere release! Vind Trigger iets vetter dan Horizon, kicks zouden ook wat krachtiger kunnen maar worden steeds beter :thumbup:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle