Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 23:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ran-D ft. Skits Vicious - No Guts, No Glory (Defqon.1 2015 Anthem) (Q113)

Label: Q-Dance Records
WEB release: 18/05/2015

Tracks:
1. Ran-D ft. Skits Vicious - No Guts, No Glory (Defqon.1 2015 Anthem)

Samples:

https://news.beatport.com/premiere-ran- ... them-2015/

Bron: Q-Dance
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 23:32 
 
Hardtraxxer

Wow wat kut

Door Ran-D nog wel.. hoe dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker hoor :drool: ! Vind er niks kuts aan, aanstekelijke melodie met fijne kicks. Nu hopen op een dikke mid met energie en wordt weer een lekker anthem na het toch tegenvallende Coone anthem van vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 23:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik vind hem best vet, sterke melodie. Kick is wel ok, niet geweldig o.i.d., en daarnaast had de synth ook wel wat dikker gekund imo. En de vocals van die rappert o.i.d. zijn niet mijn ding.

Maar mijn verwachtingen liggen nooit hoog voor het Defqon Anthem sinds de laatste jaren maar dit is toch echt weer een leuk Anthem imo, waar de focus echt is gelegd op de sfeer van het feest (als je rekening houd met de main)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 23:39 
 
Hardtraxx Veteran

Vet! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 23:43 
 
Hardtraxx Crew

Lenny schreef:
Vet! :D


Kut vocals tho.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 23:44 
 
Hardtraxx Veteran

wololo schreef:
Wow wat kut

Door Ran-D nog wel.. hoe dan.


Vertel wat is hier kut aan? Onderbouw nou eens iets man..

OT: lekkere melodie, jammer dat ie volledig gelijk blijft. Hopelijk pitcht ie nog omhoog of omlaag. Kicks klinken prima, verwacht een wat hardere/raw outro.

Deze pakt me al meer dan die van FL en al helemaal meer dan die van Coone, positief verrast :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 23:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind em vet! Melodie blijft hangen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 23:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het geeft mij niet echt een Defqon gevoel wat ook niet echt past bij de stijl van Ran-D maar ik vind dit toch wel een gave track hoor! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 23:57 
 
Hardtraxx Veteran

Ben allang blij dat het geen ''rawstyle screech enter'' track is geworden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 23:58 
 
Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Vet! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee sorry dit pakt mij totaal niet. Te weinig feeling in de climax en "stoere" vocals die ik echt niet bij de rest van de track vind passen. Waarschijnlijk kan ik 't tijdens de endshow nog wel een beetje waarderen (waar het natuurlijk om gaat), maar zo word ik er niet echt vrolijk van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 00:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Nee sorry dit pakt mij totaal niet. Te weinig feeling in de climax en "stoere" vocals die ik echt niet bij de rest van de track vind passen.


Dit,
De melodie is ook verschrikkelijk standaard. Na 1x verveelde die al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die vocals: gad-ver-dámme :sick: Valt wat mij betreft nog net niet in de categorie "fuck the mainstream, we defend the raw". De rest van de plaat doet me ook helemaal niks, anthem of niet: gewoon een zeer, zéér standaard Ran-D plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 00:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De melodie is opzich nog wel oke, alleen vind ik de synth totaal niet mooi. De melodie had er ook wat 'zachter' in mogen komen van mij. Waar ik de laatste paar jaar nog wel een euforisch gevoel kreeg van het anthem heb ik dat tot dusver nog niet. Maar grote kans dat het kippenvel weer metershoog staat tijdens te eindshow op de zondag. Hoop dat ik hem wat meer ga waarderen na hem wat vaker gehoord te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 00:53 
 
Hardtraxx Veteran

De track heeft door die lange halen in de melodie wel een anthem feeling. Probleem is dat het voor mij niet als een defqon anthem klinkt, daar vind ik de synth gewoon niet passend voor. Daarnaast zijn de kicks ook nog eens totaal niet mijn ding... Melodie is degelijk, maar helaas gaat de build-up gepaard met een overkill aan vocalen (en qua gebruik van vocals lijkt het imo wel heel erg op The Hunt, wat ik overigens een kutplaat vond). Wat mij betreft het minste Defqon Anthem so far.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 01:10 
 
Hardtraxx Elite

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 01:22 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

had er meer van verwacht toen ik hoorde dat ran-d het anthem aan het maken was..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 01:27 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
wololo schreef:
Wow wat kut

Door Ran-D nog wel.. hoe dan.


Vertel wat is hier kut aan? Onderbouw nou eens iets man..


Nja, wat in me opkomt :

- vocals
- de melodie (ik vraag me af hoeveel amateur zolderproducers deze zelfde melodie ook hebben)
- synth vind ik irritant in het oor klinken


Ran-D heeft zoveel vettere shit dan dit.. vandaar ook mijn verbazing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 01:35 
 
Hardtraxx Elite

Er komt iig een hardere 2de climax, ben benieuwd. Ik vind het een apart nummer tot nu toe, maar die vocals kunnen echt niet. Heeft Ran-D niks geleerd van de kritiek op de Qlimax 2013 anthem? Vocals van het feest zelf eruit halen en vervangen naar 'rap' vocals? Kick is ook verzwakt, wat ik wel begrijp(defqon is commercieel). Ik laat me verassen op de volledige track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 01:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Korte stukje op 2:55 (https://youtu.be/ieRkRnF1uAk?t=2m56s) had gelijk de climax moeten zijn, en juist daarna het stuk wat nu als eerst komt met die lang durende synths. Al zeg ik het zelf..

Opbouw beetje apart, vocals lopen er soms irritant door heen.

Verder wel leuk anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 02:12 
 
Artiest
Avatar gebruiker

wololo schreef:

Nja, wat in me opkomt :

- vocals
- de melodie (ik vraag me af hoeveel amateur zolderproducers deze zelfde melodie ook hebben)
- synth vind ik irritant in het oor klinken



In vergelijking met andere anthems mist het idd een beetje het defqon gevoel, met name door de synth en de minder zomerse melodie. Wat betreft de melodie vind ik het wel een vette akkoorden progressie. Mooie noten en die langen halen matchen mooi met het thema dus dat heeft hij wel goed uitgedacht. Hoop wel dat de break in de originele versie iets korter is.

Al met al, na een paar keer luisteren vind ik het zeker een geslaagd anthem :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 03:59 
 
Hardtraxx Veteran

Toen ik hoorde dat Ran-D het anthem zou maken had ik er wel hoge verwachtingen van. Die zijn niet uitgekomen. Vind er echt niets aan. Tenminste niet voor een Defqon anthem. Zo slap en het geeft weer is, zoals de laatste twee jaar, totaal geen Defqon gevoel. En waarom nou weer perse een andere vocalist ipv de legendarische Defqon stem, daar bega je voor mij al een hele grote fout.

Misschien dat ik hem een keer live moet horen, maar tot nu toe boeit het anthem me totaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 09:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Er valt nog niet heel veel over te zeggen, wachten op de full met hopelijk een tweede climax met een flink portie drive
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 09:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit is een track die op je moet groeien.

hoop ik....
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle