Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 35  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 23:40 
 
Hardtraxxer

yowan schreef:
Track heet Bring Us Some. DT gaf aan dat een collab met onbekend iemand zijn debuut ging maken. En de vocal is bring us some hardcore, if hoor ik het verkeerd?


Ja dit hoorde ik dus ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 23:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lijkt wel een flinke kick en drive in te zitten. :drool:

Alleen niet zo afwisselend heb ik het idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 09:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Ik vind die uptempo hardcore echt helemaal niks..


Dit, maar vind deze nog niet eens zo heel kut, dit BPM kan ik niks mee, maar vind het verder wel vet klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mij net iets te hoog bpm. Zou live wel heel lomp gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jellev1 schreef:
Dat is MC Tha Watcher..


Nee, dit is die standaard mc van DT. Loopt altijd overal doorheen te schreeuwen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt inderdaad als een bak drive, maar dit gaat echt te snel :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 15:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

In principe weet je nog niet waar dit op geproduceerd is natuurlijk. Als het nou 180 zou zijn kan ik het misschien nog wel hebben, als dit niet gepitched is, is het mij ook te snel. Kwaliteit is verder te slecht om wat te oordelen. Hoor alleen maar wat felle geluidjes en een (deel van) kick
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Met 7 hardcore tracks heb je al een halve cd vol.

Ik heb zojuist even gekeken, en tot nu tot zijn er 6 hardcore tracks aangekondigd (4 collabs en 2 solo's). De 7e werd in hetzelfde bericht gescheiden van de hardcore tracks genoemd en is een remix van I Spit On You van (vermoedelijk) Act of Rage.

6 hardcore tracks is inderdaad nog steeds behoorlijk wat, misschien had ie beter de 2 solo's achterwege kunnen laten, maar ik ben er wel erg benieuwd naar. De collabs met Angerfist zijn tot nu toe altijd geslaagd, en Unparalleld Evil vond ik persoonlijk erg vet dus ben heel benieuwd naar de opvolger. Helaas vind ik de typische uptempo plaat met DT (van wat ik er nu van hoor) dan weer totaal niet op het album passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had er om eerlijk te zijn meer van verwacht. Vind de eerste kick niet heel erg lekker. De daaropvolgende dan weer wel wat beter, maar dan mis ik weer iets van melodie. Had meer zoiets als Sound Becomes One verwacht. (zal live wel leuk zijn denk ik) Uitkijken naar de andere HC platen dan maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
In principe weet je nog niet waar dit op geproduceerd is natuurlijk. Als het nou 180 zou zijn kan ik het misschien nog wel hebben, als dit niet gepitched is, is het mij ook te snel. Kwaliteit is verder te slecht om wat te oordelen. Hoor alleen maar wat felle geluidjes en een (deel van) kick


Ja hier heb je een punt, even op de preview wachten inderdaad :) 180 bpm vind ik voor hardcore tracks perfect!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
hotymoty schreef:
Ik vind die uptempo hardcore echt helemaal niks..


Dit, maar vind deze nog niet eens zo heel kut, dit BPM kan ik niks mee, maar vind het verder wel vet klinken.

Een beetje dit ja. Maar voor een paar plaatjes live is het wel lachen. Laatste uurtje kan nog net.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
In principe weet je nog niet waar dit op geproduceerd is natuurlijk. Als het nou 180 zou zijn kan ik het misschien nog wel hebben, als dit niet gepitched is, is het mij ook te snel. Kwaliteit is verder te slecht om wat te oordelen. Hoor alleen maar wat felle geluidjes en een (deel van) kick


Geproduceerd op 190 BPM, op Syndicate afgespeeld op 200 BPM. Zat ik ergens tussen de reacties op de FB pagina van Hard News te lezen, door DT zelf. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 09:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wanneer kunnen we het album pre orderen wil deze graag :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 21:56 
 
Hardtraxx Newbie

Die plaat met DT is naar mijns inziens écht smullen. Wat een gruwelijke drive na die break. Kick na kick, ze winden er geen doekjes om. Ondanks de inferieure kwaliteit van het filmpje; zonder meer een collab om naar uit te kijken! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Kicks :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 20:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vanaf 2:08, holy shit wat vet :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 20:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 20:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze vind ik dan wel weer dik :D ! Geslaagdere collab dan met DT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 20:42 
 

chas1n schreef:
Deze vind ik dan wel weer dik :D ! Geslaagdere collab dan met DT.

dat moest ik echt 3 keer lezen voordat ik het snapte :lol: jezus wtf brain >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat, 'geslaagdere'? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 20:59 
 

nee, ik dacht dat je het over de preview had en daarmee de collab met dt bedoelde, en dat haalde ik door elkaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mwaaah, had hier toch wel meer van verwacht. Vind de kick niet heel erg tof en had graag zoiets gezien als When You're Gone. Dat vind ik tot nu de de vetste blijven. Die had echt een vette melodie namelijk. Hier zit wel het Angerfist deuntje in maar mis toch nog wat meer. En de wat de kick betreft mist deze ook wat kracht, beetje een doffe. Misschien na wat vaker luisteren dat ik hem meer kan waarderen. -.- :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 22:50 
 
Hardtraxx Addict

Met Sonnebloem eens. Vind het een vette plaat. Maar When you're Gone vind ik zelf ook leuker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 00:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind m niks, de bass is heel diep maar die punch zit nog verder op de achtergrond dan Angerfist in deze plaat, want ik hoor niks van hem terug in deze plaat, wellicht de vocalen.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 35  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle