Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 22:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Radical Redemption - Watch Yourself EP (MINUS028)

Label: Minus Is More
WEB release: 13/11/2014

Tracks:
Radical Redemption - Watch Yourself
Radical Redemption - Brutal 4.0
Radical Redemption - The Black Demon (Digital Punk Remix)

Samples:




Bron: http://www.hardstyle-releases.com/radic ... on-mim028/
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 23:13 
 
Hardtraxx Addict

Watch Yourself heeft een mooi melodie met goede kicks eronder. Echt een dikke plaat! The Black Demon Remix is een meer dan geslaagde plaat. Luister 'm regelmatig. Brutal 4.0 vind ik dan weer te geforceerd en niet mijn ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 00:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben benieuwd naar Watch Yourself :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 09:05 
 
Hardtraxx Veteran

Zin schreef:
Ben benieuwd naar Watch Yourself :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 15:32 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Deze heropend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Watch Yourself is vet. :D
Black Demon remix is leuk, maar inmiddels helemaal kapot gedraaid. Heel veel elementen van het origineel zijn gelukkig nog in stand gehouden. Vind het wel een verbetering van het origineel, maar dat komt vooral omdat de kicks beter zijn.
Brutal 4.0 vind ik echt helemaal niks. Vocals zijn verschrikkelijk en die kicks klinken ook nergens naar. Brutal 3.0 vond ik nog wel leuk, maar deze is niks voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 10:06 
 
Hardtraxx Addict

pim0412 schreef:
Watch Yourself is vet. :D
Black Demon remix is leuk, maar inmiddels helemaal kapot gedraaid. Heel veel elementen van het origineel zijn gelukkig nog in stand gehouden. Vind het wel een verbetering van het origineel, maar dat komt vooral omdat de kicks beter zijn.
Brutal 4.0 vind ik echt helemaal niks. Vocals zijn verschrikkelijk en die kicks klinken ook nergens naar. Brutal 3.0 vond ik nog wel leuk, maar deze is niks voor mij.


Dit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 11:37 
 
Hardtraxxer

Watch yourself is baas. The black demon remix ook. Brutal 4.0 is misschien wel 1 van de meest beroerde hardstyle platen die ik ken >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 12:19 
 
Hardtraxx Veteran

tpr schreef:
Brutal 4.0 is misschien wel 1 van de meest beroerde hardstyle platen die ik ken >.<

Yup.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Watch Yourself vind ik een vette track! The Black Demon remix en Brutal 4.0 zitten uiteraard al lang en breed in mn cd map. Das enige jammere aan deze EP. Impact of Sin had er ook wel bij gemogen van mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2014 16:26 
 
Hardtraxxer

Watch Yourself een erg fijne plaat, The Black demon remix al te vaak gehoord eigenlijk, en Brutal 4.0 pakt me niet zo. Jammer dat er niet iets nieuws op deze EP staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2014 17:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Watch yourself is echt een heerlijk plaatje, echt weer wat verfrissing voor de Hardstyle van dit moment imo, alleen de kicks zijn een minpuntje.

TBD remix heb ik niet veel mee, de kicks gaan wel lekker hard live maar daar blijft het bij.

In tegenstelling tot heel Hardtraxx ongeveer en ik heb wat moed moeten opsparen om dit te durven zeggen, nee geintje hoor maar ik vind Brutal 4.0 dus wel lekker, hij is lekker energiek, lekker mysterieus typisch RR melodietje zonder een anticlimax, later komt die wel maarja lekkere korte vlotte breaks, een goeie drive , lekkere kickrolls en imo een snoeiharde pitchkick. Alleen de punch is niet zo lekker van de kick en de vocals zijn wel beetje tenenkrommend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 01:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima plaat die Watch Yourself
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 14:20 
 
Hardtraxx Veteran

Watch Yourself is leuk, de remix heb ik vaak zat gehoord en is niet echt speciaal meer. Brutal is meer een DJ tool dan een track. Ik had hem dus nooit uitgebracht als ik Radical was. Die plaat doet trouwens helemaal niets bij mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 21:17 
 
Hardtraxx Veteran

Beste RR plaat sinds tijden. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 11:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Beste RR plaat sinds tijden. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Watch Yourself is misschien samen met Frontliner & Radical Redemption de minst harde plaat die hij heeft geproduceerd, maar dit vind ik meteen de beste. Sounds voelen meer solide, minder uit zijn verband gerukt en er zit nog een beetje meer in dan loos rammen. Ik ga deze plaat misschien wel aanschaffen en dat zou ik niet gedacht hebben nadat ik de albums van hem solo en Minus Militia heb gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 13:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Watch Yourself is wel een pareltje zeg, The Black Demon Remix kan er ook goed mee door maar die Brutal 4.0? Wat een misbaksel
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Watch Yourself :worship: Al die iets minder harde plaatjes van hem zijn zooooo baas.
Condemned, Accumulated Filth, Frontliner & Radical en deze zijn allemaal helemaal geweldig :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 14:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Watch Yourself :worship: Al die iets minder harde plaatjes van hem zijn zooooo baas.

Dit :D
The Black Demon Remix heeft misschien wel betere kicks maar de hele sfeer van het origineel is weg en die vind ik juist zo vet, niet geslaagd voor mij. Brutal4.0 is de minste Brutal tot nu toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 16:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een plaat Watch Yourself ! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 21:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Watch Yourself vind ik echt een heerlijke plaat :loving: , fijne melodie en dikke vocals! Ook fijn dat Radical Redemption een minder harde plaat kan maken, heeft me verrast !

The Black Demon Remix ook erg fijn om te horen, het orgineel is goed terug te horen en dat komt de plaat zeker ten goede!

Vind Brutal 4.0 de minste plaat van deze EP, beetje saai... Van mij had RR hier wel wat meer tijd voor mogen nemen, want hij klinkt mij slecht afgewerkt. Had ook meer verwacht van deze, want vind Brutal 2.0 & 3.0 wel erg geslaagd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 21:29 
 
Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
Watch Yourself is misschien samen met Frontliner & Radical Redemption de minst harde plaat die hij heeft geproduceerd, maar dit vind ik meteen de beste. Sounds voelen meer solide, minder uit zijn verband gerukt en er zit nog een beetje meer in dan loos rammen.

Mee eens, goed luisterplaatje. Die met Frontliner vind ik zelf net wat beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 21:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RoelofBerltsum schreef:
Vind Brutal 4.0 de minste plaat van deze EP, beetje saai... Van mij had RR hier wel wat meer tijd voor mogen nemen, want hij klinkt mij slecht afgewerkt. Had ook meer verwacht van deze, want vind Brutal 2.0 & 3.0 wel erg geslaagd!

Die zijn beide niet met nr 4 te vergelijken. En dat komt echt niet alleen door de afwerking.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle