Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 14:27 
 
Hardtraxx Veteran

Radiance - Inner Voice (SPOON049)

Label: Spoontech Records
WEB release: 10/03/2014

Tracks:
1. Radiance Ft Tawar - Inner Voice
2. Radiance Ft MC I SEE - Run Bitch

Samples:



Bron: http://www.spoontechrecords.com/index.p ... 5-spoon049
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 15:26 
 
Hardtraxx Elite

De mid-intro van Inner Voice is wel redelijk, climax vind ik niet helemaal soepel lopen. Ik weet niet of dat haperige / niet vloeiende idee de bedoeling was, maar ik vind het helaas niets.

Mid-intro van Run Bitch is heerlijk, wazige sounds met goede kicks, al klinkt het soms wel wat schel en te scherp. MC's in tracks is voor mij altijd -1, liever vocalen uit een film o.i.d. Anti is best wel goed, flinke portie drive, al had ik liever de melodie gehoord die werd opgebouwd in de break. Gelukkig komt daarna nog een 2e climax die ik heerlijk vind.

Beide plaatjes doen me niet zo heel veel. Ik moet wel zeggen dat Radiance steeds beter wordt. Run Bitch is de betere.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 16:24 
 
Hardtraxx Veteran

Hmmm het enige wat ik mis is die kracht die zijn eerste release wel had. Kicks zijn wel vet maarja missen iets. Run Bitch is erg lekker alleen vind ik de vocalen wat minder. Inner Voice vind ik de intro niet heel veel mar de climax is wel lekker met die haperingen in de melodie ^^

Run Bitch is zowiezo de betere van de 2 :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 16:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die Tawar klinkt echt alsof ze een spraakprobleem heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 09:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Die climax van Inner Voice klinkt heerlijk! Heel gaaf gedaan zo. Die andere vind ik echt helemaal niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 17:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:

Run Bitch is zowiezo de betere van de 2 :thumbsup:


Dus ja..
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle