Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 20:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Q-dance - Qapital EP (Q089)

Label: Q-Dance
WEB release: 24/03/2014

You don't want to miss out on the next release on Q-dance Records! On the 24th of March the QAPITAL EP will be released, including 4 new RAW tracks.

Check out the tracklist of the QAPITAL EP:
1. Frequencerz & Alpha2 - Voice of Gaia
2. Festuca - The Killers Path
3. Endymion & Alpha² - Mirror Mirror
4. Jack of Sound - Starlight

Samples:






Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 20:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik had OP gemaakt in verkeerde topic xd
Beter zet je de video's er ook even bij (voor zover ze te vinden zijn op youtube), wel zo makkelijk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 20:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En dan het anthem er niet bij in deze EP. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 21:00 
 
Hardtraxxer

JeftaElachouri schreef:
En dan het anthem er niet bij in deze EP. :huh:


Die heeft toch al een release gehad ? lijkt me zinloos om hem 2x te releasen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 21:28 
 

Backstabber schreef:
JeftaElachouri schreef:
En dan het anthem er niet bij in deze EP. :huh:


Die heeft toch al een release gehad ? lijkt me zinloos om hem 2x te releasen :P


Meer van: Waarom dan niet ff wachten met het anthem en die hierbij gooien. In plaats van bijvoorbeeld dat nummer van Festuca. Wat moet die gozer toch de hele tijd bij Q-Dance, haalt me het bloed onder de nagels vandaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

je kunt ook overdrijven, vind ook niet al z'n nummers even vet maar is toch gewoon vet voor zo'n nieuwe producer dat hij zo wordt gesteund door Q-dance?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voice of Gaia :thumbsup:

Starlight:



Inmiddels alweer 7 maanden oud overigens :P Wacht HQ even af maar vind dit wel dik klinken!
Van die andere 2 kon ik niks vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 23:21 
 
Hardtraxx Veteran

AndyAsteroids schreef:
Backstabber schreef:
JeftaElachouri schreef:
En dan het anthem er niet bij in deze EP. :huh:


Die heeft toch al een release gehad ? lijkt me zinloos om hem 2x te releasen :P


Meer van: Waarom dan niet ff wachten met het anthem en die hierbij gooien. In plaats van bijvoorbeeld dat nummer van Festuca. Wat moet die gozer toch de hele tijd bij Q-Dance, haalt me het bloed onder de nagels vandaan.


Man man man. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 23:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgensmij blijft Festuca niet heel lang meer op dit forum :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 23:24 
 
Hardtraxx Veteran

Darklevi schreef:
Volgensmij blijft Festuca niet heel lang meer op dit forum :P


Kan ik best begrijpen, er wordt al gehaat voordat het nummer is beluisterd. Misschien is ie wel vet...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Darklevi schreef:
Volgensmij blijft Festuca niet heel lang meer op dit forum :P


Kan ik best begrijpen, er wordt al gehaat voordat het nummer is beluisterd. Misschien is ie wel vet...?


exact ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 00:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Backstabber schreef:
JeftaElachouri schreef:
En dan het anthem er niet bij in deze EP. :huh:


Die heeft toch al een release gehad ? lijkt me zinloos om hem 2x te releasen :P


Meer van: Waarom dan niet ff wachten met het anthem en die hierbij gooien. In plaats van bijvoorbeeld dat nummer van Festuca. Wat moet die gozer toch de hele tijd bij Q-Dance, haalt me het bloed onder de nagels vandaan.


Haha. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 00:39 
 

Rickzel schreef:
je kunt ook overdrijven, vind ook niet al z'n nummers even vet maar is toch gewoon vet voor zo'n nieuwe producer dat hij zo wordt gesteund door Q-dance?


Gaat er totaal niet om of zn nummers vet zijn of niet maar ik snap er geen drol van. En oneerlijke competitie (want zo zie ik het) kan ik niet zo goed tegen. Vooral ook omdat ik geen flauw idee heb hoe het zo komt .
Ik vind namelijk totaal niet dat hij die plaatsen op de line-up van al die grote feesten heeft verdiend :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 10:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fijn dat Voice Of Gaia en Starlight worden gereleased :)

Is er al een preview van Endymion & Alpha² - Mirror Mirror?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 10:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk EP'tje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 10:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Rickzel schreef:
je kunt ook overdrijven, vind ook niet al z'n nummers even vet maar is toch gewoon vet voor zo'n nieuwe producer dat hij zo wordt gesteund door Q-dance?


Gaat er totaal niet om of zn nummers vet zijn of niet maar ik snap er geen drol van. En oneerlijke competitie (want zo zie ik het) kan ik niet zo goed tegen. Vooral ook omdat ik geen flauw idee heb hoe het zo komt .
Ik vind namelijk totaal niet dat hij die plaatsen op de line-up van al die grote feesten heeft verdiend :/

Dat bepaald Q-dance toch zelf en niet Festuca? Moet hij dan maar gaan zeggen; nee jongens, bedankt voor de uitnodiging maar ik draai liever thuis op mijn kamer voor m'n teddybeer dan voor 10.000 man op de main in het Ziggodome?
Verder is het toch al vanaf het begin af aan bekend dat Q-dance een monopolie 'probeert' te bezitten in de hardstyle scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 12:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Lenny schreef:
Darklevi schreef:
Volgensmij blijft Festuca niet heel lang meer op dit forum :P


Kan ik best begrijpen, er wordt al gehaat voordat het nummer is beluisterd. Misschien is ie wel vet...?


exact ;)


Is het toevallig "07) Festuca – TBA" van zijn Euphoria Promomix? (ik heb de mix niet geluisterd)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 14:15 
 
Hardtraxxer

Blij dat Qapital in het leven is geroepen.

Frequencerz & Alpha2 - Voice of Gaia en Jack of Sound - Starlight klinken op het eerste gehoor zeer fijn.
Lekkere kicks en drive :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Voice of Gaia :thumbsup:

Starlight:



Inmiddels alweer 7 maanden oud overigens :P Wacht HQ even af maar vind dit wel dik klinken!
Van die andere 2 kon ik niks vinden.

Wat is dit een dik nummer! Hoorde deze op Xqlusive Holland, wat een geweld zeg :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 15:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben wel benieuwd naar die Endymion track, vind die nieuwe met Ran-D ook erg vet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 17:20 
 

Richardd schreef:
Dat bepaald Q-dance toch zelf en niet Festuca? Moet hij dan maar gaan zeggen; nee jongens, bedankt voor de uitnodiging maar ik draai liever thuis op mijn kamer voor m'n teddybeer dan voor 10.000 man op de main in het Ziggodome?
Verder is het toch al vanaf het begin af aan bekend dat Q-dance een monopolie 'probeert' te bezitten in de hardstyle scene.


Als ik ooit iets onaardigs over Festuca persoonlijk heb gezegd neem ik dat bij deze terug want je hebt wel gelijk. Ik moet mijn haat meer richten op Q-Dance in dit geval :P Neemt niet weg dat ik niet uit mezelf naar een optreden van Festuca zou gaan kijken. Om eerder uitgelegde reden en omdat zijn muziek en sets niet echt mijn ding zijn. Discussie afgelopen, on topic maar weer...
Toch een leuke EP, gaat sowieso wel gehaald worden voor Voice of Gaia en Starlight :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 17:45 
 
Hardtraxx Addict

Richardd schreef:
AndyAsteroids schreef:
Rickzel schreef:
je kunt ook overdrijven, vind ook niet al z'n nummers even vet maar is toch gewoon vet voor zo'n nieuwe producer dat hij zo wordt gesteund door Q-dance?


Gaat er totaal niet om of zn nummers vet zijn of niet maar ik snap er geen drol van. En oneerlijke competitie (want zo zie ik het) kan ik niet zo goed tegen. Vooral ook omdat ik geen flauw idee heb hoe het zo komt .
Ik vind namelijk totaal niet dat hij die plaatsen op de line-up van al die grote feesten heeft verdiend :/

Dat bepaald Q-dance toch zelf en niet Festuca? Moet hij dan maar gaan zeggen; nee jongens, bedankt voor de uitnodiging maar ik draai liever thuis op mijn kamer voor m'n teddybeer dan voor 10.000 man op de main in het Ziggodome?
Verder is het toch al vanaf het begin af aan bekend dat Q-dance een monopolie 'probeert' te bezitten in de hardstyle scene.


Is indd natuurlijk vet voor hem, maar begrijp de enigzinse 'frustratie' wel.
Q-Dance gaat steeds verder met dingen te willen controleren en bepalen (ze staan dan ook in die positie)
Ze bepalen soms welke nummers Dj's moeten draaien of welke niet. :/

Mja zolang Qapital maar weer een knal feest word :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Ze bepalen soms welke nummers Dj's moeten draaien of welke niet. :/



bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 21:47 
 
Artiest
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:

Meer van: Waarom dan niet ff wachten met het anthem en die hierbij gooien. In plaats van bijvoorbeeld dat nummer van Festuca. Wat moet die gozer toch de hele tijd bij Q-Dance, haalt me het bloed onder de nagels vandaan.

:lol:

hoebedoelje schreef:

Is het toevallig "07) Festuca – TBA" van zijn Euphoria Promomix? (ik heb de mix niet geluisterd)

Nee! Uiteraard is dit een wat hardere track, een oude versie van deze track is te beluisteren in m'n Q-Dance next #1 Podcast
Als je m'n geheel eigen werk tracklist skipt naar 52:10 kan je hem luisteren, ben hem hier en daar nog aan het updaten voor de release momenteel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 01:24 
 

Ik ben het hier wel met m'n maat AndyAsteroids eens, niets ten nadele van jou Festuca.
Ik vind ook dat er rondom jou nu heel veel gehyped wordt, en dan eigenlijk vooral door Q-Dance.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind echt niet dat je slechte tracks maakt, maar main Qapital ipv bijvoorbeeld een Exit Mind die daar op de 2e stage staat. En hetzelfde geld voor XXlerator waar je op Raw staat ipv wederom Exit Mind, een Thyron of Dark Pact, ik noem maar wat namen.
Nogmaals niet dat ik je muziek niet goed vind, maar er zijn namen die het meer verdienen, en ik zie ook niet zo waar het vandaan komt..
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle