Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2014 03:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Psyko Punkz - Back Again (Official Decibel 2014 Anthem) (B2SR2014002)

Label: B2S Records
WEB release: 01/07/2014

Tracks:
01. Back Again (Official Decibel 2014 Anthem)
02. Back Again (B-Freqz Remix)

Samples:




Bron:
Afbeelding
http://digitalmusic.info/mp3_announce.h ... ct_details
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2014 09:30 
 
Hardtraxx Veteran

Remix :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2014 09:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind het allebei zeer sterke platen. Melo in het origineel blijft goed hangen, en vind de vocals eigenlijk helemaal zo vervelend nog niet. Ben allang blij dat het geen collab met een of andere aftanse rapper is geworden.

Nogmaals: slim opgelost door b2s door zelf, tenminste dat neem ik aan, de vocals voor die plaat te verzorgen. Ook goed dat ze gelijk twee versies releasen, zodat ze allebei de hardstyle kampen tevreden houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2014 11:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Opbouw naar de climax in de remix is heel sterk, wat een bak energie zit daarin. Zal het live wel erg goed doen. Origineel ben ik niet zo kapot van. Voor een melodieus anthem vind ik deze melodie echt te simpel, maar moet zeggen dat ik erger had verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2014 13:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Remix :worship:


Dit :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2014 14:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Van dit anthem krijg ik wel zin in 'n feestje, dus good job PP! Remix hoeft van mij niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2014 14:27 
 
Hardtraxx Veteran

Remix is leuk, de melodie blijft ontzettend hangen alleen hadden ze toch echt wel wat meer met de Synth kunnen doen.. Hopelijk valt het in de officiƫle preview mee

Het origineel boeit me niet, komt niet eens in de buurt van Craving For The Beat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2014 14:35 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Vind het allebei zeer sterke platen. Melo in het origineel blijft goed hangen, en vind de vocals eigenlijk helemaal zo vervelend nog niet. Ben allang blij dat het geen collab met een of andere aftanse rapper is geworden.

Nogmaals: slim opgelost door b2s door zelf, tenminste dat neem ik aan, de vocals voor die plaat te verzorgen. Ook goed dat ze gelijk twee versies releasen, zodat ze allebei de hardstyle kampen tevreden houden.


Precies dit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beide lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het origineel is lekker. Goeie melodie die een keer blijft hangen en kicks zijn ook niet verkeerd. De synth in de mid-intro had wel wat voller gemogen net zoals in de climax.
De remix ben ik nog meer gaan waarderen. Alles wat ik een nummer zoek is zo'n beetje aanwezig. Stevige kicks, dikke sounds, sfeervolle break en een heerlijke melodie! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 21:21 
 

van de vocals moet ik echt huilen, gewoon zo slecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 04:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Origineel
Intro komt erg slap over met die slappe kicks. Vocalen doen me niks, melodie die in de break opgebouwd wordt is wel leuk. Climax zelf is 'wel leuk'. Minder erg dan ik vooraf had verwacht bij een Psyko Punkz plaat.

Remix
Fijn, die Seismic-achtige sounds in de intro ^^ Zit ook flink wat drive in. Hoe die melodie daarna langzaam opgebouwd wordt is erg vet gedaan. Climax is erg vet; met name omdat die melodie zo'n tempo meegeeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2014 16:48 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2014 17:09 
 
Hardtraxx Veteran

Die intro bij de remix vind ik echt fantastisch lekker! Die oude sounds geeft echt heerlijk gevoel weg. Verder lekkere remix en ook orginele vind ik goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2014 17:35 
 
Hardtraxx Elite

Origineel vond ik eerst niks aan, nu al wat leuker :)
Remix is echt heel vet! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2014 19:01 
 
Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:

0:17-0:41. Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2014 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Origineel is zeker een leuke track. Lekkere melo

Remix is erg vet gedaan. Vette sounds en sfeer!
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle