Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 16:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Project Exile - Your Own Past (THER133)

Label: Theracords
WEB release: 01/10/2014

Tracks:
01. Your Own Past
02. Rings Of Fire
03. Cursed 2014

Samples:






Bron:
YT
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
03. Cursed 2014

Haha dat dacht ik al.. Ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 17:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker


Cursed 2014 @ 27:57
Rings Of Fire @ 41:40
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wow, die kicks vallen me een partij tegen zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Your Own Past: Intro vind ik beetje saai en leeg klinken. Wel hele vette vocalen. Deze sfeer verdient wel een dikkere opbouw naar de climax toe dan dat het nu is.
Cursed 2014: Zoals bijna altijd is de originele versie vetter. Maar ook deze vind ik prima te doen. ^^
Rings Of Fire: Intro weer vrij saai. Dat koortje is vet. Melodietje is er niet 1 die in mn hoofd zal blijven zitten. De geluiden in de climax en daarna zijn wel vet gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 19:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind heel dat Project Exile projectje maar tegenvallen eigenlijk :/. Zowel qua producties al sets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 01:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste release pakt me nog niet zoals ik gehoopt had. Klinkt allemaal een beetje leeg. CO² had ook niet bizar veel elementen in hun intro's bijvoorbeeld maar dat pakte me wel altijd. Cursed 2014 is wel leuk, maar leg daar eens orginele cursed naast.
Ik weet dit is een nieuwe artiest, en wat geweest is, is geweest, maar het is toch onvermijdelijk dat dit naast oude co² werk gelegd word. Niet zozeer qua identieke elementen maar ook gewoon kwaliteit. En dat zit er IMO nog lange na niet genoeg in.
Positief gezien, deze held is weer aan het produceren geblazen en wie weet wat er allemaal voor leuks in het verschiet ligt. Ik hou hem in de gaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 01:29 
 

Jordi schreef:
Positief gezien, deze held is weer aan het produceren geblazen en wie weet wat er allemaal voor leuks in het verschiet ligt. Ik hou hem in de gaten.

Dit. Ben hier inderdaad nog niet echt door overtuigd maar ik denk dat dit weer heel leuk kan gaan worden. Net als Vroegâh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Audiofreq had ook ff een tijdje nodig om z'n draai te vinden, komt ook wel goed met project Exile :)
Data Morgana vond ik erg vet, bij deze wacht ik nog even met reageren, moet het eerst thuis op de speakers hebben gehoord ipv op de mobiel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 11:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 12:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

your own past had ik paar maanden terug als favoriet en stond vaak op repeat. Rings of fire vind ik wel vet, vind alleen de break te lang en de climax te kort (terwijl de climax echt vet is). Cursed 2014 vind het minst van de drie, maar kan het wel waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 12:47 
 
Hardtraxx Addict

Supervette track (Rings Of Fire), die climax is echt te cool gewoon :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 17:02 
 
Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 17:56 
 
Hardtraxx Veteran

Rings of fire is toch wel mijn favoriet van deze release.

Wat de melodie in de break betreft, komt wat simpel over. Hoezeer ik ook een fan ben van dat laatste, het pakt me gewoon niet in deze track. Overigens komt het me ook nog eens "bekend" voor?

02:48-02:50 vind ik persoonlijk het vetste element uit deze track, gevolgd door een goede anticlimax. Doet het goed hier.

Jonas schreef:
Ik vind heel dat Project Exile projectje maar tegenvallen eigenlijk :/. Zowel qua producties als sets.

Zijn er meerdere sets dan? Ik kan er maar een vinden en alleen al voor de opener zet ik hem snel nog eens op.
Die 'sample' sets als ik het zo mag zeggen is wat aan de lage kant om daar een oordeel over te trekken.

Wat de producties betreft, dat is smaak uiteraard. Beide releases hebben toch al een track die me op de een of andere manier wat interesseert.

Het is wat Jordi zegt,
Citaat:
Ik weet dit is een nieuwe artiest, en wat geweest is, is geweest, maar het is toch onvermijdelijk dat dit naast oude co² werk gelegd word. Niet zozeer qua identieke elementen maar ook gewoon kwaliteit. En dat zit er IMO nog lange na niet genoeg in.

Dat zal er ook wat mee te maken hebben natuurlijk.

Citaat:
Ik hou hem in de gaten.

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 20:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

CO2 platen hadden altijd wat origineels, en dat is dit absoluut niet. Vind het allemaal maar standaard overkomen. Alle drie de tracks hebben ook ontzettend matige kicks zeg. Doet me niks deze release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 15:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Your own past heerlijke climax. :loving:
De ander twee doen me nog niet zoveel, benieuwd naar de volgende release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 22:29 
 
Hardtraxxer

Ik vind ze eerlijk gezegd alle 3 erg vet. :)
Met als favoriet toch wel Rings of fire . :thumbsup: Heerlijke climax in die track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
CO2 platen hadden altijd wat origineels, en dat is dit absoluut niet. Vind het allemaal maar standaard overkomen. Alle drie de tracks hebben ook ontzettend matige kicks zeg. Doet me niks deze release.


Slaap de spijker op zijn kop.

De nieuwe cursed is hier wel een goed voorbeeld van.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle