Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2015 12:53 
 

Noiseshock - Soul To The Universe (XBONE040)

Label: X-Bone Records
WEB release: 08/05/2015

Tracks:
Noiseshock - Soul To The Universe

Samples:


Bron: YT
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2015 12:59 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijk, dat zweverige in zijn tracks. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 19:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een track weer van Noiseshock! Dat zweverige maakt het zo vet. Ik zie een mooie toekomst voor hem :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 08:53 
 

fflkkr schreef:
Ik zie een mooie toekomst voor hem


Qua muziek wel maar qua persoon (op social media) vind ik het echt een verschrikkelijk mannetje. Ik denk niet dat dat meewerkt qua aantal boekingen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 10:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 11:08 
 
Hardtraxx Veteran

Kiloknaller schreef:
fflkkr schreef:
Ik zie een mooie toekomst voor hem


Qua muziek wel maar qua persoon (op social media) vind ik het echt een verschrikkelijk mannetje. Ik denk niet dat dat meewerkt qua aantal boekingen :x


Ik snap niet wat iedereens probleem met hem is. Ik praat regelmatig met hem en het is juist een hele serieuze gast. Die hmu if u agree en sarcastische opmerkingen over de scene zijn puur voor de lol. Mss denkt hij dat het een soort van marketing is ofzo, geen idee wat de reden erachter is maar dat er mensen zijn die serieus denken dat hij het allemaal meent :huh:

En blijkbaar werkt het, want veel mensen kennen hem naast zijn muziek ook van 'hmu' etc, naar zijn zuid-amerikaanse gigs kwamen ook gewoon mensen met 'hmu if u agree' borden :lol:

Gewoon met een korreltje zout nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 11:38 
 

OutsideSpacer schreef:
Kiloknaller schreef:
fflkkr schreef:
Ik zie een mooie toekomst voor hem


Qua muziek wel maar qua persoon (op social media) vind ik het echt een verschrikkelijk mannetje. Ik denk niet dat dat meewerkt qua aantal boekingen :x


Ik snap niet wat iedereens probleem met hem is. Ik praat regelmatig met hem en het is juist een hele serieuze gast. Die hmu if u agree en sarcastische opmerkingen over de scene zijn puur voor de lol. Mss denkt hij dat het een soort van marketing is ofzo, geen idee wat de reden erachter is maar dat er mensen zijn die serieus denken dat hij het allemaal meent :huh:

En blijkbaar werkt het, want veel mensen kennen hem naast zijn muziek ook van 'hmu' etc, naar zijn zuid-amerikaanse gigs kwamen ook gewoon mensen met 'hmu if u agree' borden :lol:

Gewoon met een korreltje zout nemen.


Puur voor de lol oke maar als het met marketing te maken heeft doet hij het juist enorm verkeerd. Ik weet dat door zijn manier van zichzelf neerzetten, op bepaalde feesten in NL niet geboekt word ;) En als hij een serieuze gast is waarom zet hij zich dan als clown neer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 11:57 
 
Hardtraxx Veteran

Geen idee waarom hij het verder doet, en ik bedoel dat hij heel serieus is in een gesprek als je ook serieus tegen hem doet :P gesprekken voeren over hardstyle etc. kan allemaal heel goed serieus, ik snap de hmu/andere jokes ook niet helemaal, wel weet ik dus dat de uitspraken over de scene en fame en andere dj's, die vaak provocerend overkomen, niet gemeend zijn. Ik wist trouwens niet dat hij niet geboekt werd op bepaalde feesten door zijn manier van posten. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 21:01 
 
Hardtraxx Newbie

Haha lol some comments. I managed to understand about 80% with google translator.

My kind of "humour" is something I have been doing since day zero because I naturally see the fun side of things. I don't try to force a "superhero" image like most djs do, I rather just be myself, make my music and be happy with it - that's the only thing I care about. People are free to like me or not. also 2 agre or not

The reason why I'm not booked in NL? Probably because I'm not "needed" there, at least yet - I'm not afraid to admit it. They have 5000000 djs who are cheaper to book instead, or overseas djs who would gladly pay their own flights for their 30 seconds of fame. I would ofcourse love to play in NL when the time comes but truth is, I have no demand atm. Meanwhile I have my loyal followers and nice gigs over here. The place doesn't really matter as longer as your music is appreciated and supported - no crowd has more or less "value". And no, I don't see Holland as the promised sacred land. The world is giant just like music. :)

Live and let live... hmu if u agree ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 21:26 
 

:huh:

Edit: post hierboven is weer aangepast naar een normale tekst
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 21:38 
 

wat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 21:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

je kan zeggen wat je wil maar hij is wel eerlijk en open! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

michael5995 schreef:
je kan zeggen wat je wil maar hij is wel eerlijk en open! :thumbup:

En heeft al 3 keer zijn tekst aangepast
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 23:09 
 

Wat een clown :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk zweverig plaatje. Pitch is me wat hoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 01:51 
 
Hardtraxx Crew

Noiseshock - Soul To The Universe (XBONE040)

Label: X-Bone Records
WEB release: 08/05/2015

Tracks:
Noiseshock - Soul To The Universe

Samples:


Bron: YT
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 11:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle