Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 18:02 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Noisecult - Timelapse (DWX213)

Label: Dirty Workz
WEB release: 15/01/2015

Tracks:
Noisecult - Timelapse

Samples:


Bron: FB
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 18:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vocals vind ik nu al vet en de melodie is nog niet echt te beoordelen.. maar het is Noisecult en dat is tot nu toe altijd goed geweest. Afwachten maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 21:21 
 

nieuwe-tracks-hs/nieuw-onbekende-tracks-topic-t4624-9875.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 21:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/nieuwe-tracks-hs/nieuw-onbekende-tracks-topic-t4624-9875.html

?
Dit is gewoon een nieuwe plaat van Noisecult, waarom zou die in dat topic moeten? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 22:04 
 

Magnetron schreef:
stefaneke schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/nieuwe-tracks-hs/nieuw-onbekende-tracks-topic-t4624-9875.html

?
Dit is gewoon een nieuwe plaat van Noisecult, waarom zou die in dat topic moeten? :huh:


Omdat het mij nogal onzinnig lijkt om voor elke mini-sample een apart topic te openen, daarom is er ook het betreffende topic in het leven geroepen.

Bijvoorbeeld heb ik ook geen apart topic gemaakt voor deze nieuwe Noisecult ;)

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 22:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Omdat het mij nogal onzinnig lijkt om voor elke mini-sample een apart topic te openen, daarom is er ook het betreffende topic in het leven geroepen.]

Is toch gewoon een sample? Als er een langere sample is kun je die gewoon in dat topic toevoegen, klaar :P
Dat topic van jou gaat om een nieuwe plaat waar geen artiest + titel bekend is
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 22:12 
 

Magnetron schreef:
stefaneke schreef:
Omdat het mij nogal onzinnig lijkt om voor elke mini-sample een apart topic te openen, daarom is er ook het betreffende topic in het leven geroepen.]

Is toch gewoon een sample? Als er een langere sample is kun je die gewoon in dat topic toevoegen, klaar :P
Dat topic van jou gaat om een nieuwe plaat waar geen artiest + titel bekend is


Ow oké.

Vind't allemaal wel prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 17:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Komt die edit van Qlimax Anthem hier ook dan nog ergens als we toch zo bezig zijn? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een sample van 15 seconden zonder climax of maar dan ook iets waar je iets uit op kan maken vind ik zo ontzettend waardeloos, waarom zou je hier een topic voor openen? wat valt hier in godsnaam over te vertellen/discussieren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 19:56 
 

yowan schreef:
Een sample van 15 seconden zonder climax of maar dan ook iets waar je iets uit op kan maken vind ik zo ontzettend waardeloos, waarom zou je hier een topic voor openen? wat valt hier in godsnaam over te vertellen/discussieren?

En toch staan er al 9 berichten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 13:11 
 
Hardtraxx Veteran

Dat mensen zoiets posten gebeurd al sinds ik hier zit en nu gaan mensen zich er in een keer druk om maken >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 13:16 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Een sample van 15 seconden zonder climax of maar dan ook iets waar je iets uit op kan maken vind ik zo ontzettend waardeloos, waarom zou je hier een topic voor openen? wat valt hier in godsnaam over te vertellen/discussieren?

Ga je toch lekker niet luisteren, man man man, het is maar waar je je druk over kunt maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 14:00 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Een sample van 15 seconden zonder climax of maar dan ook iets waar je iets uit op kan maken vind ik zo ontzettend waardeloos, waarom zou je hier een topic voor openen? wat valt hier in godsnaam over te vertellen/discussieren?


Wat hierover te vertellen valt is dat Noisecult met een nieuwe track bezig is, en dat is toch waar het om gaat hier??? Of ben ik daar verkeerd in?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 21:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 17:02 
 
Hardtraxx Crew

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeej nieuw Noisecult spul :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 17:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Noisecult altijd +1 .. wat een pareltje weer. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 17:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een heelijke nummer :loving: Reverse bass is wat aan de slappe kant maar die melodie in de climax maakt alles goed, vocals ook dik oke :thumbsup: Doe mij maar dit soort nummers ipv die screech raw van tegenwoordig :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reverse bass altijd +1 maar hij mag wel een stuk dikker. Dit is me te slap. Mooie break en lekkere melodie. Kicks brommen me net iets te maar zijn prima voor een luisterplaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 18:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Reverse bass altijd +1 maar hij mag wel een stuk dikker. Dit is me te slap. Mooie break en lekkere melodie. Kicks brommen me net iets te maar zijn prima voor een luisterplaatje.


Hier ben ik het mee eens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo lekker eigen stijltje hebben ze opgebouwd hoor! Alleen het laatste gedeelte van de 1e climax vind ik "niet lekker lopen", 2e climax wel weer heel leuk gedaan.
Kortom top track :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 19:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel fijn plaatje, kicks missen naar mijn idee beetje power.

Deze gasten dit jaar zeker in de gaten houden
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 21:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

H4RDSTYL3RR schreef:
Noisecult altijd +1 .. wat een pareltje weer. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 22:47 
 

Melodie lijkt hier en daar wat op Unite. Reverse bass mocht wat dikker, maar die krengen zijn ook ontzettend moeilijk goed te laten klinken. Dikke pluck sounds door de hele track. Als na de break met de kick de opbouw begint schiet er een flinke bak energie in. Heel het totaalplaatje klinkt ook al beter dan vorige producties. Die stilte in de melodie van de 2e climax ligt me alleen niet zo, naar mijn mening was een fx geluidje daar wel vet geweest. Die lead klinkt verder heeel vet. Dikke shizzle!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 11:08 
 

Ik vind het een leuk plaatje maar ook niet meer dan dat ^^
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle