Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 16:10 
 
Hardtraxx Veteran

Neilio ft. Miss Judged - Trapped (DWX-242)

Label: Dirty Workz
WEB release: 18/05/2015

Tracks:
1. Neilio ft. Miss Judged - Trapped

Samples:


Bron: Dirty Workz
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien handig om even aan te geven waar hij precies te vinden is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 16:13 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Misschien handig om even aan te geven waar hij precies te vinden is?


Shit, sorry :D 18:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

OutsideSpacer schreef:
Rickzel schreef:
Misschien handig om even aan te geven waar hij precies te vinden is?


Shit, sorry :D 18:00


Geen probleem :) Thanks!

OT: vind er niet zoveel aan, kon Neilio altijd wel waarderen, maar dit heeft niets dat er voor mij uit springt zeg maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 16:22 
 

Rickzel schreef:
OT: vind er niet zoveel aan, kon Neilio altijd wel waarderen, maar dit heeft niets dat er voor mij uit springt zeg maar.


Dit helaas! Kicks klinken ook niet fijn :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 18:14 
 

Mwa valt me ook een beetje tegen :/ Synth klinkt heel dun en de kicks zijn ook wel heel mager
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 18:17 
 

van neilio had ik toch beter verwacht, de melodie is goed maar de synth had beter gekund.
en het word tijd dat hij eens een nieuwe kick gaat maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 18:25 
 
Hardtraxx Newbie

Enjoy :D

heerlijke plaat weer!!

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 19:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mehhh. Had meer ingezeten met zo'n melodie. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2015 13:56 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Weer die achterlijke kicks... Met andere kicks was dit best prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 19:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 19:34 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Kicks, die ik al niet erg sterk vind, verdrinken in de melodie in de eerste climax. Tweede climax heeft meer sidechain, dus dat probleem is daar minder. Jammer, want de melodie is best nice en de sfeer is verder prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 20:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Toen de vocalen er in kwamen moest ik gelijk aan Abductors - Spark Of Hope denken. Verder hele lelijke en slappe kicks, synth die me niet ligt en melodie is 'te doen'. Gewoon niet mijn type melodieuze hardstyle dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 21:25 
 
Artiest
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Toen de vocalen er in kwamen moest ik gelijk aan Abductors - Spark Of Hope denken. Verder hele lelijke en slappe kicks, synth die me niet ligt en melodie is 'te doen'. Gewoon niet mijn type melodieuze hardstyle dit.


Damn, niet de vergelijking die ik zocht :O
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 21:36 
 
Hardtraxxer

Leuke track, ondanks dat de anderen hier je kicks niet goed vinden, vind ik je kick eigenlijk heel goed, ook de synth van de melodie is ook heel leuk om te horen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 22:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Neilio schreef:
Damn, niet de vergelijking die ik zocht :O

Haha, ja sorry. Was het eerste waar ik aan moest denken. Even nog over m'n reactie. Er zijn de laatste jaren nog maar bar weinig tracks waar de elementen in zitten die ik zoek. Te veel dingen waar ik me aan stoor, waar iemand anders natuurlijk wel weer van kan genieten. Blijft toch allemaal een smaakkwestie. Maar probeer het toch overal zo netjes mogelijk te verwoorden :) Zoals ik net al aangaf, gewoon niet mijn type melodieuze hardstyle dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 00:41 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Gondrez schreef:
Leuke track, ondanks dat de anderen hier je kicks niet goed vinden, vind ik je kick eigenlijk heel goed, ook de synth van de melodie is ook heel leuk om te horen ;)


Thanks man, leuk om te horen. Ik persoonlijk vind mijn kick ook erg lekker, ondanks dat ik weet dat dat pretentieus overkomt, het blijft uiteindelijk persoonlijke smaak. Ik produceer nu lang genoeg muziek om een eigen sound te hebben die mij aanstaat.

wootum schreef:
Neilio schreef:
Damn, niet de vergelijking die ik zocht :O

Haha, ja sorry. Was het eerste waar ik aan moest denken. Even nog over m'n reactie. Er zijn de laatste jaren nog maar bar weinig tracks waar de elementen in zitten die ik zoek. Te veel dingen waar ik me aan stoor, waar iemand anders natuurlijk wel weer van kan genieten. Blijft toch allemaal een smaakkwestie. Maar probeer het toch overal zo netjes mogelijk te verwoorden :) Zoals ik net al aangaf, gewoon niet mijn type melodieuze hardstyle dit.


Het enige waar ik op kan hopen, is dat niet meer mensen die vergelijking trekken :P.

Ik ken jouw reacties en die zijn meestal niet positief op mijn tracks. Ik geloof dat mijn kicks altijd hetgeen zijn waar jij niet van houdt. Zoals hierboven vermeld, vind ik mijn kicks persoonlijk wel lekker en heb ik jaren gesleuteld aan mijn kicks om dit resultaat te behalen. Helaas zullen we het op dit vlak dan denk ik nooit eens worden.

Ik weet dat Hardtraxx erg kritisch is, en er zullen veel zijn die dat niks vinden, maar ik persoonlijk houdt juist van kritische reacties. Misschien komt het als een verrassing, maar ik houd Hardtraxx altijd in de gaten en heb altijd meer aan de reacties op Hardttraxx, dan op Facebook. Een enkeling zal zich negatief uiten over een track van mij op Facebook, maar op Hardtraxx veel meer. Nu is kritiek altijd moeilijk te slikken (denk dat dat natuurlijk is), maar het is wel erg belangrijk om vooruitgang te boeken. Een vriend van mij is altijd erg kritisch op mijn muziek. Mede wegens het feit dat hij geen hardstyle luistert, kan hij met een eerlijke blik? naar mijn muziek luisteren en deze soms tot op het bot bekritiseren.

Dus, ik wil je bedanken voor je reactie. Waarschijnlijk weet jij al bijna zeker dat je mijn nieuwe track niks vindt, maar neem je toch de tijd om te luisteren. Ik neem daarom mijn tijd om je te beantwoorden. Ik zie de verdere kritische (liever positieve :P) reacties graag tegemoet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 01:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Topreactie hoor Neilio, zo kan het dus ook :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 01:17 
 
Hardtraxx Crew

Warface etc kunnen hier wel een voorbeeld aan nemen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 04:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Plaatje droomt wel lekker weg ^^ Kicks lijken een beetje afgevlakt ofzo (Als het een holle kick is, dan liever een volle holle kick :P ). Deze kicks vind ik niet slecht, maar het haalt de drive een beetje weg naar mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de kicks helemaal niet zo slecht. Ze komen alleen niet helemaal lekker door. Leuk plaatje weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 14:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Neilio schreef:
Ik ken jouw reacties en die zijn meestal niet positief op mijn tracks. Ik geloof dat mijn kicks altijd hetgeen zijn waar jij niet van houdt. Zoals hierboven vermeld, vind ik mijn kicks persoonlijk wel lekker en heb ik jaren gesleuteld aan mijn kicks om dit resultaat te behalen. Helaas zullen we het op dit vlak dan denk ik nooit eens worden.

Precies en lekker blijven doen wat je doet. Alsnog even goede vrienden :) Hoop ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 17:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

+1 voor de reactie van Neilio!

Over de track: lekkere melodie, maar inderdaad de kick lijkt wat slapjes. Verder wel echt een dromerige track. Zeker niet verkeerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2015 01:36 
 
Hardtraxx Elite

Ook geen fan van de kicks. Track zelf is wel heel erg zweverig. Opzich wel leuk maar meer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2015 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan me soms ook nog wel is storen aan een kick in de meer melodische tracks, meestal gaan ze wat te hoog voor me gevoel. Dat heb ik bij deze track van begin tot eind eigenlijk niet. De melo is lekker, de vocalen liggen niet op de voorgrond, en de kick is naar mijn gevoel prima in orde. Ik ga hem vaker opzetten :)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle