Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 19:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Minus Militia - Legion of Strength (MINUSCD??)

Label: Minus Is More
WEB release: 27/09/2014

Tracks:
Afbeelding

Samples:






Minus Militia - Crackin Your Ribs


Minus Militia - Particles Of Destruction


Minus Militia - Street Regulator


Radical Redemption - God's Child (Minus Militia Remix)

Bron: Youtube
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 19:36 
 
Hardtraxx Crew

Retaliation :worship:

Voor de rest.. meh :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had eigenlijk de tracks die ze op hardbass gedraaid hadden verwacht als eerste preview.

Retaliation is wel vet, net als break down low remix. (de remix vooral terug denkend aan hardbass)
The Legion of Strength is tot nu de slechtste die ik van ze gehoord heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 19:45 
 
Hardtraxxer

Het klonk als één lange track en dat is jammer. Misschien dat de tracks los wel goed tot zijn recht komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mijn God wat is Be Prepared saai zeg... :/

vind het allemaal maar matig gedoe... maarja zullen wel weer veel shirts en vlaggen verkocht worden.

hoor ook alleen maar Radical Redemption sounds...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overhyped.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 19:50 
 
Hardtraxx Addict

Kijk toch wel uit naar dit album. Ondanks dat de act zelf onwijs gehypt is, vind ik vele MIM tracks erg vet. Be Prepared gaat live echt heerlijk. Retaliation is echt awesome :loving:. De Break Down Remix heb ik niks mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 19:51 
 

Be Prepared: Te standaard, niet interessant. Vind hem nu wel iets beter klinken dan de eerste keer dat ik hem hoorde, maar geweldig vind ik het niet.
The Legion Of Strength: Wel fijn om eens een dikke melodie te horen van deze mannen. Maar de kick past er niet echt lekker bij imo, en hoe hij pitcht klinkt ook vrij naar. Niet heel slecht maar voor een titelsong vind ik het toch wat magertjes.
Retaliation: Superdik. Echt positief verrast door deze plaat en gaat live ook tering lekker. Beste tot nu toe.
Break Down Lown (Minus Militia Edit): Ik heb niks met hardcore en dit vind ik dan ook helemaal niks. Ook beetje simpel.

Ben wel benieuwd naar de rest, maar ik hoop toch dat er nog wat meer variatie in komt, gezien de platen die al wel bekend zijn maar nog niet in de eerste preview zitten. Retaliation maakt voor mij al wel een boel goed :P . Een paar platen á la The Legion Of Strength (mits wat beter afgewerkt) en een experimenteel plaatje zou dit album wel interessant maken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Legion of Strength heeft me positief verrast, dikke melodie. Rest van de tracks doen me vrij weinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 19:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Be Prepared: vind ik juist wel heel gaaf. Geen poespas, gewoon hele gave sounds.

The Legion Of Strenght is echt ontzettend gaaf. Dat koor door de track heen :loving: Die melodie is ook ontzettend fijn!

Retaliation: Die wazige/scherpe sound, jezus wat vet! En kickrolls zijn ook heerlijk.

Break Down Low remix: Nee, niks voor mij.


Ik heb al zo lang geen MIM trakcs meer geluisterd, dus dit komt op mij heel fris over op de een of andere manier. Nu moet ik er voor zorgen dat ik het niet te veel te horen krijg. Enige minpuntje op de tracks is nog steeds de kick: wall of bass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 19:56 
 
Hardtraxx Addict

Ze zijn wel vet opzich!
Maar ik hoor te weinig Crypsis en Chain Reaction en teveel Radical Redemption. Misschien dat andere platen van t album nog positief zulle verrassen zo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 19:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gebruiken ze nou in bijna elke track dezelfde kickdrum?

Geen van alle tracks doet echt iets met me.. tegenvallend helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 19:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Be Prepared valt me tegen. Live is dat een heerlijke plaat, maar zo thuis doet het me niets.

The Legion of Strength heeft vooral een heerlijke climax en vind ik wel aangenaam om te luisteren.

Retaliation knalt er goed op, lijkt me inderdaad meer een track gemaakt door RR. Die snares zijn simpelweg bruut. :drool:

Break Down Low Remix vind ik mwa. Eigenlijk hetzelfde verhaal als met Be Prepared.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 20:01 
 

wootum schreef:
wall of bass

Dit is wel zo, maar ach dat is ook een beetje hun stijl. Ik stoor me er niet heel erg aan als ik het zo luister moet ik zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 20:04 
 
Hardtraxxer

Even speciaal ingelogd om hierop te haten. Ze gaven aan van "eigen soundbank". Snap wel dat niet alles nieuw is of dat je bepaalde sounda terug hoort, maar kom op dit is alleen Radical wat ik hoor bijna hahahaha. Veel kicks lijken op die van brutal 4.0 met die tering irritante punch, 1 kick is vrijwel identiek aan die van secret syndicates. Verder vind ik de kicks zo irritant pitchen in elke nummer waar ze..dus pitchen..waarom, laat gewoon. Wat een onterechte hype en verheerlijking puur om de naam en act. Gevalletje starbucks dit, hele merk en hype en wat krijg je uiteindelijk? Wow koffie! Ben normaal niet zo kritisch (waar hardtraxx bekend om staat), maar manmanman wat matig dit allemaal. Wat vond ik wel hard klinken van ze? Reign supreme alleen eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 20:07 
 

Ik hoor alleen maar Radical sounds?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 20:08 
 
Hardtraxx Elite

wololo schreef:
Even speciaal ingelogd om hierop te haten. Ze gaven aan van "eigen soundbank". Snap wel dat niet alles nieuw is of dat je bepaalde sounda terug hoort, maar kom op dit is alleen Radical wat ik hoor bijna hahahaha. Veel kicks lijken op die van brutal 4.0 met die tering irritante punch, 1 kick is vrijwel identiek aan die van secret syndicates. Verder vind ik de kicks zo irritant pitchen in elke nummer waar ze..dus pitchen..waarom, laat gewoon. Wat een onterechte hype en verheerlijking puur om de naam en act. Gevalletje starbucks dit, hele merk en hype en wat krijg je uiteindelijk? Wow koffie! Ben normaal niet zo kritisch (waar hardtraxx bekend om staat), maar manmanman wat matig dit allemaal. Wat vond ik wel hard klinken van ze? Reign supreme alleen eigenlijk.

Damn, dit dus.. Klinkt zo geforceerd en bagger saaie sounds.. Die Legion track is wel echt saai ten top xD Retaliation is wel echt baas
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 20:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Even het lijstje af:

Be Prepared: Wel okee op zich, niet heel bijzonder verder.

Legion of Strength: Vind de melodie lekker, was ook blij verrast dat er geen anti in zat, alleen die kicks verpesten het voor mij. :sick:

Retaliation: Megadik plaatje!

Break Down Low Remix: Supervet, alleen al vanwege de herinnering aan Hard Bass/Xxlerator Outdoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 20:20 
 
Hardtraxx Veteran

Be prepared. Lekker nummertje lijkt op reign supreme maar kan er lekker op los gaan.

Legion of strenght. Vond het begin een beetje matig maar de 2de climax pakt me wel

Relatiation (L) (L) (L) (L) zo lekker

Break down low remix. Inmens kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Overhyped.


Hier is eigenlijk alles al mee gezegd.

Meen me te herinneren dat RR in een interview in het Dominator boekje had gezegd dat ze het exclusief wilden houden en daarom maar 6 optredens deden dit jaar en niks zouden releasen.

Be Prepared: Weet me totaal niet te boeien.
Legion of Strength: Vind die futuristische geluidjes in het begin hier totaal niet tot hun recht komen. Ook -1 voor de typische Art of Dance stem die je in vrijwel alle AoD anthems hoort. Verder een leuke plaat.
Retaliation: Fijn beukplaatje! Break gaat voor mijn smaak echter iets te lang door. Sfeertje zit er wel lekker in.
Break Down Low Remix: Vond ik op Hard Bass wel fijn klinken. Kicks zit naar mijn mening echter niet genoeg kracht in.

Vond de stijl van Reign Supreme veel vetter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welke held maakt hier 4 losse tracks van? Hint @ Mitz

Edit: zijn hele korte previews dus nvm.

Oke Legion of Strength is kansloos gvd.

De rest we vet.

Dubbel edit, ze zijn al los geript door een andere gozer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 20:35 
 
Hardtraxx Veteran

Retaliation :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Legion of Strenght heeft echt een hele gave melodie :D
Retaliate duidelijk de dikste van de 4, toffe sounds! ^^
Andere 2 doen me echt helemaal niets.

Nog geen RR of MM track live gehoord, dus kan nog niet oordelen over de kicks, na zaterdag zeer waarschijnlijk wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind die kicks totaal niks in alle nummers. Echt verschrikkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 21:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nee gewoon nee helaas.
1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle